Levy schreef:Zo, omodat ik het sielugh vind voor Marije dat ze geld bij moet leggen, heb ik maar wat extra's over gemaakt
Goed plan!
Ik verstop wel wat geld in de stal. Kunnen we vervolgens op de cam kijken hoe Marije aan het zoeken is

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Levy schreef:Zo, omodat ik het sielugh vind voor Marije dat ze geld bij moet leggen, heb ik maar wat extra's over gemaakt
Sjoert schreef:Levy schreef:Zo, omodat ik het sielugh vind voor Marije dat ze geld bij moet leggen, heb ik maar wat extra's over gemaakt
Goed plan!
Ik verstop wel wat geld in de stal. Kunnen we vervolgens op de cam kijken hoe Marije aan het zoeken is
hoera schreef:Levy schreef:Zo, omodat ik het sielugh vind voor Marije dat ze geld bij moet leggen, heb ik maar wat extra's over gemaakt
Ach zie je wel er bestaan nog lieve mensen
Citaat:Ach zie je wel er bestaan nog lieve mensen
Twijfelde je daar aan dan??
MarijeR schreef:Overigens gaat er pas een cam aan als niemand daar problemen mee heeft
krissie1985 schreef:@ Fenneke: Ik heb Chantalleke een pbtje gestuurd over het vervoer, dus zal nog wel wat over horen!!
En volgens mij kent iedereen hier elkaar of niet??? Dus dat word nog erg spannend voor mij, ik ken helemaal niemanddit word me eerste meeting...
krissie1985 schreef:@ Fenneke: Ik heb Chantalleke een pbtje gestuurd over het vervoer, dus zal nog wel wat over horen!!
En volgens mij kent iedereen hier elkaar of niet??? Dus dat word nog erg spannend voor mij, ik ken helemaal niemanddit word me eerste meeting...
Levy schreef:Maar ik ga geen dansje doen hoor
FennekeR schreef:Levy schreef:Maar ik ga geen dansje doen hoor
Nee, we hebben voor jou wat anders in petto!
Minstens zó spectaculair