Mega Paarden Evenement Nieuwegein

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 17:42

vooral die spray en de glitters voor ogen/neus interesseerden me Knipoog

machteld

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 19:11

het programma lijkt me el leuk, maar als ik het zo goed zie is er wel erg veel met arabieren en de shows in fantasie styl...

echte demo's of dergelijke worden er niet echt gegeven, en veel van deze shows komen op bijna alle bekende evenementen...
ook is het niet echt intressant meerdere dagen te gaan want alle dagen zijn bijan het zelfde ?!?

we zullen dus eens ene dagje plannen om te gana kijken, ik ben benieuwd.

groetjes,

machteld

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 19:12

callippo schreef:
Oh, lekker handig:D
ik had opgegeven 2 x een show van 30 minuten en stond ingepland voor 2 shows van een uur :S

En Femke (kimmie261) die een dressuurshow zou verzorgen, staat er ook niet tussen. En dreamstables die interesse hadden voor een demo ook niet. En Monya met de dubbel-longe demo ook niet.... En de singlefooters hadden ook interesse, waar zijn die?

Zo te horen is daar dus best nog plek voor, Nimber.

Hoe zit dat dan, sjanou?

indd, had ons showteam zich ook opgegeven maar wij heben zo evr ik weet niets meer gehoord...

Diva

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 21:34

Het lijk wel het Mega Bokt Evenement te worden Knipoog

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 21:38

Ik heb er echt super veel zin zeg!

sjanou

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 09:14

Beste bokkers,
ik zie een hoop vragen over de shows dat er mensen zijn die een show aanbieden maar niet ingedeeld staan of niets hebben gehoord. zouden diegene maandag aanstaande kontakt op willen nemen met ons kantoor om te kijken of wij wel een reactie hebben ontvangen van jullie voor zo ver ik weet zijn alle shows die zich hebben aangemeld ook ingedeeld wil je als nog ingedeeld worden dan horen we dat graag van jullie wij zijn te bereiken op kantoortijden van maandag tot vrijdag op tel nr 0181.628206

sjanou

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 09:22

callippo schreef:
He, als je dr toch bent, misschien kun je ff antwoord geven op de volgende vragen:

1) is er hooi aanwezig voor de paarden? (naast het stro dus, in de stallen)
2) kunnen er nog paarden aangemeld worden voor de verkoop?
3) is er continue een DA aanwezig?
4) Hoe streng wordt er gecontroleerd op vaccinaties?

btw: showprogramma staat op de site. Heb nog ff een opmerking over de natural horsemanship demo: die is een half uur per keer, niet 1 uur. Zit daartussen dan een pauze of is daar nog ruimte voor een andere show?

er is tijdens de beurs 3000 kilo hooi of kuilgras.
er kunnen nog steeds paarden worden aangemeld voor de verkoop
er is tijdens de beurs continu een dierenarts aanwezig
bij binnenkomst wordt de vaccinatie gecontroleerd dus eerst controleren en dan het paard naar binnen. er zijn nog enkele plaatsen vrij voor shows dus die kunnen zich nog aanmelden.
aankomende week begint het offensief voor het aanbieden van je paard op het mega paarden evenement dus heb je een paard dat je te koop wil aanbieden doe dit dan er is een ruimte van 1000 m2 hiervoor ingericht.

Peter

sjanou

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 09:24

machteld schreef:
indd, had ons showteam zich ook opgegeven maar wij heben zo evr ik weet niets meer gehoord...

het kan wezen dat een show niet is ingedeeld om dat er te veel geld voor werd gevragen of wij hebben geen aanmelding binnen gekregen dus laat van je horen. er is altijd nog plaats voor shows.

sjanou

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 09:27

vanavond zondag 19 december zal ik online zijn tussen 20.00 en 22.00 uur heb je vragen dan kan dit en zal ik gelijk antwoord hier op geven doe dit dan via sboma@xs4all.nl

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 11:09

Niet om het 1 of ander maar volgens mij zijn jullie het enige evenement dat ik in die 8 jaar heb meegemaakt die een veearts heeft!Normaal zijn veeartsen altijd op oproepbasis dat kost veel minder geld.Netjes dat jullie kuil of hooi beschikbaar stellen,andere evenementen laten dat de deelnermers zelf mee nemen omdat je het nooit goed kan doen. de 1 vind het hooi te stoffig de ander het kuil te nat.Weer 1 zeurt over te grof of over te fijn hooi en men gaat vaak hamsteren zodat je er de 2de dag al doorheen bent.
Grote evenementen als P&K zijn daar ook van afgestapt, men moet het zelf mee nemen.
Nogmaals goed dat jullie het aanbieden maar denk dat het wel zonde van het geld is.

Mizz_mol

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 11:54

Cool misschien ga ik ook wel Lachen

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 13:59

Zeg , als iemand uit Spijk-city het organiseert , waarom dan in Nieuwegein eigenlijk ? Lachen

Cuento

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 15:19

Ik ga ook met mijn mammie op dinsdag de 28ste....
Maar ik ga wel uitzoeken wanneer die lusitano's zijn want die wil ik het liefst zien.

Lampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 19:46

Ik kom ook.. tenminste ik ben er alle 3 de dagen natuurlijk Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 20:26

pmarena schreef:
Zeg , als iemand uit Spijk-city het organiseert , waarom dan in Nieuwegein eigenlijk ? Lachen

Misschien omdat bij dit soort evenementen er niet gekeken moet worden naar de plaats waar de organisator woont, maar eerder naar een geschikte locatie voor publiek en budget? Lijkt me redelijk logisch toch?

Temeraire

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 21:17

Het klinkt allemaal toch wel heel leuk! Wij ( ik + gezin Haha! ) gaan er ook heen ik hoop wat bokkers te herkennen.
Ik weet in ieder geval dat als ik een stand met glitters zie, dat daar een bokker bij is Haha!
Ik ben in ieder geval te herkennen aan mijn rode haar, en mijn zusje heeft waarschijnlijk een knalgele jas aan, dat is ook wel herkenbaar Lachen

RedKing

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 21:17

Op de folder staat een afbeelding van een western-ruiter. Zijn er ook op westerngebied interessante dingen ( demo's of stands)?

callippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 21:22

He, waar is sjanou? Die zou aanwezig zijn tussen 20 en 22 uur toch?

sjanou

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 21:24

hallo hier ben ik voor vragen zeg het maar

sjanou

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 21:29

LENASUGAR schreef:
Op de folder staat een afbeelding van een western-ruiter. Zijn er ook op westerngebied interessante dingen ( demo's of stands)?

voor alle informatie kan je kijken op onze website www.megapaardenevenement.nl er zullen inderdaad ook stands zijn met western artikelen

callippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 21:32

Hmm, de meeste vragen heb ik al gesteld (en antwoord op gehad)

maar zijn er nog wijzigingen voor op de website?

callippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 21:48

En waar in de home boxx komt eigenlijk de showpiste?

Er zitten een hoop pilaren in de hal, is er wel een stuk van 25x40 vrij zonder pilaren?

Wat wordt de omheining van de bak?
komt er een tribune naast?
Is er een standaard spreker, zoals bijv bij paard&koets of moet ieder zelf voor commentaar zorgen bij zijn show?

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 21:53

Kan er ook nog iets vóór de marktkraam geplaatst worden?
( bv een zadel oid ) Of is daar het looppad te smal voor?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 22:01

Oh, da's een hele goede ja, want ik wil enkele 50x75cm foto's ook ervoor zetten, omdat ik er niet zo heel gemakkelijk dingen kan hangen.

sjanou

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 22:04

callippo schreef:
En waar in de home boxx komt eigenlijk de showpiste?

Er zitten een hoop pilaren in de hal, is er wel een stuk van 25x40 vrij zonder pilaren?

Wat wordt de omheining van de bak?
komt er een tribune naast?
Is er een standaard spreker, zoals bijv bij paard&koets of moet ieder zelf voor commentaar zorgen bij zijn show?

er is achter in de hal een groot stuk waar geen palen staan dit is het gedeelte waar de roltrap zit.
rond de bak komen hekken te staan.
er word geen tribune neergezet.
ieder moet zelf commentaar geven bij zijn show.