Stef heeft anders ook nog wel wat wedstrijden featuring Mil opgenomen Volgens mij Maar film kijken vind ik ook best
Ilkkah schreef:hm, maakt niet zoveel uit toch anders neemt iemand een film mee ofzo?!bend it like beckham muahahaik heb nederland tsjechieenne die training van de dag ervoordat mil zo rossie half naar de grond helpten bambiii
o0Steffie0o schreef:bend it like beckham muahahaik heb nederland tsjechieenne die training van de dag ervoordat mil zo rossie half naar de grond helpten bambiii nederland tsjechie van het ek of van voorrondes wk?!
Oowh okey, ik ben al druk bezig met teruglezen, maar ik was ff gestopt, dus ik zal er nog wel niet zijn dan
o0Steffie0o schreef:bend it like beckham muahahaik heb nederland tsjechieenne die training van de dag ervoordat mil zo rossie half naar de grond helpten bambiii DIE TRAINING MOET JE LATEN ZIENN!!!:D:D:D:D:D:D:D::Ddan gaan wij even kwijlen
Film... hmm... heb niet zoveel films thuis opgenomen versie van The horse wisperbambi, lion king, pocahontas oke afgekeurd
Marwszjeuh schreef:DIE TRAINING MOET JE LATEN ZIENN!!!:D:D:D:D:D:D:D::Ddan gaan wij even kwijlen WOOOOH echt weldat is te humoren dan heb ik nog een hele kast vol met disney films en pearl harbor enzo
liza van loon schreef:En anders is er altijd de Videotheek nog Enne Agenda weer mee he?? ja agenda meevoor zover die van mij nog beschrijfbaar is en videotheek zit vlakbij
Marwszjeuh schreef:hij moet ons halen ik ga wel even verder inwerken op hem, zeggen dat mijn mama maar mee meot gaan, dan ze dan ook nog even kunnen shoppen daar ofzo