liza van loon schreef:Moet je morgen gelijk even bellen, zou beetje banketstaaflig zijn als je toch moet werken dan
dan is ze ziek toch

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
liza van loon schreef:Ik had gelukkig al 3 weken geleden vrijgevraagd
Maar er is trouwens een probleem, ze gaan de wedstrijd dus misschien niet uitzenden, omdat het zo duur is. Hopelijk gaat het toch wel door
Ilkkah schreef:het is dus wachten of FL de 18e kan (en of ze daarna mag)
ga wel zeiken bij mijn vader dat ie mijn plekje in de auto nog even vrijlaat want fl is er nog niet...![]()
Maar mijn paps heeft daar een wielercourse, dus dan als we af zouden spreken weet ik niet waar??
ken het daar totaal niet, jij wel fl?! (dat rijmt)
FjordieLover schreef:ik ken het er een beetje maar me moeder moet maar ff een goed woordje met jou of je moeder/vader spreken
dan hoop ik toch echt dat het mag!!
ik kom gewoon naar die sporthal toe want me broertje moet daar toch wielrennen dus dat is mooi handig want me moeder moet ook helpen
ik heb dan nog geen idee hoe we bij mijn paarden willen komen?
mijn moeder brengen jou pappie jou weer ophalen van mijn paarden![]()
alleen dan weet tie vast niet waar het is![]()
hmmzz ik weet het niet![]()
FjordieLover schreef:ik mag waarschijnlijk *wieeeeeeeejjjj*,
mede mogelijk gemaakt door: ilkkah
danku ilkkah voor het je laten zien aan m'n moeder![]()
nu is ze niet meer zo bang en ze kwam er achter dat hardewijk toch niet zo heel ver weg is
dus wil me vader me daar wel heen brengen (waarschijnlijk)
Marwszjeuh schreef:Voor de liefhebbers die een rondje willen ryden @ snellis..
neem je rijbroek mee (anders mag je er niet op)
rijschoenen.. (dan kun je chaps van mij lenennn)
laarzen(beetje onnodig, kunt beter goeie schoene mee neme
![]()
)
VEILIGHEIDSCap (kun je van mij lenen.. lekker fris al onze zweethoofdjes door elkaar gehusseldMuwhaha )
Tip: Behandel Snellis met respect.. doe je dit niet.. Dan ga je eraan (lees: Ze gaat omhoog, netzolang tot je samen met dr valtjaja ik spreek uit ervaring )
[edit] Ik zal haar zaterdag wel goed behandelen zodat ze zondag (hopelijk) goed gehumeurt is