Boktshowdag, wie wil, ideeen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Naar welke provincie gaat je voorkeur uit?

Utrecht
89 (58%)
Brabant
63 (41%)

Totaal aantal stemmen: 152

Obvious

Re: Boktshowdag, wie wil, ideeen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 13:47

Klinkt erg leuk kom zkrs kijken..

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 13:59

Waarom begrijp ik de reactie van GillyZidane niet Verward

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 13:59

Wat heeft wanja met het strodorp te maken?

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 14:07

Neonlight schreef:
Ik geloof dat veel mensen zich aanmelden voor de show. Wil jullie er wel op wijzen dat ik snap dat jullie Bokkers een kans willen geven om een show te geven, maar dat je wel goed moet inventariseren wat voor shows het allemaal zijn. Denk dat je na 10 kurs op muziek van een laag nivo het wel gehad hebt als toeschouwer. Zeg dit alleen maar omdat dat mijn eigen ervaring is, ik rijd erg vaak shows met hackney's en weet dat het publiek afwisseling wil zien en niet de hele tijd hetzelfde. En daardoor weet ik ook dat het niet meevalt om afwisselende shows te presenteren. Ik denk dat je dan net zo goed een wedstrijd kunt organiseren, hebben de deelnemers er ook wat aan (winstpunten die tellen) en qua publiek krijg je net zo veel mensen.

Had me eerder opgegeven voor eventueel een show en rassendefile met hackney's en appaloosa's, maar om bovengenoemde reden haak ik af. Ga geen 3 dagen poetsen voor een show zonder publiek.

denk dat je hier een heel goed putn hebt,
maar iedereen mag zich inschrijven, en dat meot vanuit de organisatie worden gekeken wat lueks is (van afwisseling en niveau)

Wanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 14:26

Krato schreef:
Hmm... komt allemaal raar over hier... Waarom was dan de vraag wie het programmaboekje zou maken, omdat die functie nog vrij was..?

Omdat er dus niets wordt overlegd met de andere leden van de organisatie, want als er namelijk aan mij of aan GillyZidane gevraagd was of dat al geregeld was dan hadden jullie het geweten en had de vraag niet eens gesteld hoeven worden Pling

Dat is dus precies wat ik gisteren al duidelijk probeerde te maken, het ene lid van de organisatie weet niet waar het andere lid mee bezig is en dat moet dan uiteindelijk leiden tot een goed georganiseerde showdag?

Wanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 14:27

Margon schreef:
Wat heeft wanja met het strodorp te maken?

Ik heb niets te maken met het strodorp, maar wel met het programmaboekje, dat was namelijk mijn taak Clown

San_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 14:30

Kan het niet ff goed op een rijtje worden gezet, is misschien wat makkelijker....

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 14:46

jeetje zeg wat doen jullie allemaal moeilijk....

Hoewel de reacties wel snap, snap ik niet dat er niet wordt gelezen.

Nogmaals wat ik hier neerzet is steeds een voorstel. Jammer dat dat nu (door wanja en gillyzidane) wordt opgepakt als vaststaand.
Heb meerdere malen gezegd dat er juist hier overlegd moet worden, als ik dan iets voorstel of een idee heb wil dat niet zeggen dat het zo ook moet....

en wat het boekje betreft, heb al gezegd sorry als ik eroverheen heb gelezen, maar wat ik zei dat die functie vrij was. Vervolgens krijg ik pb van krato of zij het mag doen. Heb toen gezegd wat mij betreft wel, zet maar in forum. Dacht dat daarbij duidelijk was dat er wel eerst gezegd / gevraagd moet worden of de anderen van de organisatie het daarmee eens waren. Blijkbaar was dat dus niet zo...

Sorry als dat dus niet goed door kwam, maar ik dacht dat is al zo vaak gezegd, dat is nu wel duidelijk. En met dat bedoel ik dan het overleggen.
Want inderdaad zoals vaker gezegd is dat erg belangrijk. We proberne met een aantal mensne die elkaar niet allemaal kennen wat te organiseren en dan kun je niet zonder goed en veel overleggen.

Wat ik merk is dat de berichten die er staan omtrent idee-en die er zijn niet goed gelezen worden. Erg jammer, zeker omdat nu blijkt dat er nu al misverstanden door ontstaan. Heb zelf ook al over wat heengelezen, nogmaals sorry daarvoor!!

Dat moet echt veranderen hoor anders zie ik ook een probleem aankomen, dan kunnen we namelijk nooit een goed georganiseerde dag neerzetten....

Mijn vraag dus voor iedereen vanaf nu graag iedereen goed lezen wat er staat. Als het om een idee gaat graag allemaal reageren. Pas als iedereen ergens over eens is, is er een afspraak. Ik alleen kan niet alles regelen en wil ook niet alles zelf beslissen. Misschien fijn als jullie dus ook me tidee-en komen.....

San_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 14:52

Ja, laat dan maar met dat boekje, dan doet Wanja t

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 15:01

tsja....we moetne niet zomaar dingen gaan zeggen, maar kunnen alles gewoon in overleg doen naturlijk. Dat is wel de beste manier....

Eerstmaar eens afwachten of wanja zowiezo nog wil helpen.....

Wanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 15:10

Ik heb je een PB gestuurd Jo.

Krato schreef:
Ja, laat dan maar met dat boekje, dan doet Wanja t

Dit soort reacties kunnen ook op een andere manier

San_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 15:15

Ehh... ja sorry, t was niet bedoeld zoals jij t opvat...
Ik bedoel gewoon dat jij het dan beter kan doen.

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 15:17

@ wanja: heb je weer wat terug gestuurd;-)!

toppie dat het weer goed is gekomen.

Wil echter nog een keer benadrukken dat echt alles wat betreft idee-en etc hie roverlegd moet worden. Denk dat iedereen nu wle duidelijk is wat daar het belang van is, toch;-)?

San_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 15:20

Hoe wordt t nu allemaal gedaan dan? *wat is nu de organisatie?*

Wanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 15:28

Om dan maar gelijk weer goed van start te kunnen gaan en het overzichtelijk te houden zal ik voor iedereen nog even op een rijtje zetten wat mijn oorspronkelijk toegezegde taken waren:

* Sponsoring (het aangaan en onderhouden van contacten met sponsors), daarbij hoort ook het regelen van eventuele sponsors voor prijzen
* PR (zorgen voor publiciteit), niet alleen door het aantrekken van sponsors, maar bijvoorbeeld ook door het verzorgen van bijvoorbeeld bedrukte t-shirts voor de leden van de organisatie en eventueel voor posters die ter reclame van de showdag moeten dienen. Kortom zorgen dat iedereen op de hoogte is van onze showdag.
* Verzorging programmaboekje en entreekaarten (en evt. andere zaken op dit gebied die wenselijk zijn): dit omdat sponsoren vermeld dienen te worden in het programmaboekje en op de entreekaartjes.

Dit is wat er naar mijn idee is afgesproken, als iemand het hier niet mee eens is, kan dat gewoon aangegeven worden.

Verder heb ik mij aangeboden voor een individuele of groepsshow met mijn Fjord(en) en voor het rassendefilee bij GillyZidane.

Als iemand potentiele sponsors weet, laat het mij dan weten, we zullen het samen moeten doen. Dat geld ook andersom, als ik iemand weet voor het strodorp die met een kraam kan komen dan laat ik het ook weten.

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 15:29

Ik stop ermee... ik ga niets meer doen in de organisatie.

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 15:35

In een vorig topic heb ik daa rook al een vraag over gesteld aan jullie, maar geen antwoord gehad. Zouden jullie nu allemala willen meedenken?

Mijn voorstel is:

Risje: secretaris / voorzitter
marrie: wedstrijdcommisaris
GillyZidane: showcommisaris
Jigger_lief: strodorp
Wanja: Sponsoring (inclusief boekje!!)

Dan nog twee vragen:
@ krato:
Wat wil jij nu doen?
Wil je strodorp blijven doen of toch liever iemand anders helpen?
Functie penningmeester staat nog open dus als je dat alsnog wil?
Uiteraard alsje dat doet kunnen we iemand erbij zoeken die je helpt, maar als je het liever niet doet, ook gewoon zeggen!

@ xx_irisje:
Wat wil je nu precies doen? Je wilde wel helpen met sponsoring geloof ik, maar klopt dat nog steeds?

@ stro-dorp mensen:
Wie van jullie wordt d ehoofdpersoon en dus contactpersoon die in organisatie meehelpt / denkt?

Mochten jullie wat anders vinden of een ander idee hebben, roep maar!!

San_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 15:37

Ik help nogsteeds met het strodorp, en ik heb al gezegd dat ik dan aanspreekpersoon zou zijn.

Wanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 15:40

De verdeling lijkt me zo prima, alleen is het dan de vraag of xx-Irisje mij wil helpen, of dat ze een andere functie wil (penningmeester bijvoorbeeld). Dat moet ze zelf beslissen.

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 15:42

Krato schreef:
Ik help nogsteeds met het strodorp, en ik heb al gezegd dat ik dan aanspreekpersoon zou zijn.

@krato: aangezien er afgelopen twee dagen een en ander hene en wee ris veranderd wild eik het liever nog ene keer vragen dan zomaar wat neerzeten;-)

Toppie!
Dan hebben we bij deze dus de verdeling duidelijk voor iedereen?
Tenminste op de vraag aan xx_irisje na dan.....

De organisatie is dus als volgt:
Krato: strodorp

San_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 15:46

risje schreef:
De organisatie is dus als volgt:
Krato en Jigger_lief : strodorp

Je vergat Jigger_lief Schijnheilig

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 16:05

nee hoor ik vergat niemand. Heb hierboven namelijk alleen de contactpersonen staan. Je zei namelijk zelf dat jij de contactpersoon was voor het strodorp.

De organisatie is dus als volgt, met assistentie:
Krato: strodorp (assistentie van jigger_lief)

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 17:24

Misschien een tip, maar maak een apart forum aan om daar alle reacties te geven??

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 18:09

krato. ik denk dat risje er overheen heeft gelzen en daarom die functie heeft neer gezet.
maar ik ben hier wel met gillyzidane eens. want misschein moet er iets beter daarover wel overlegd worden. Knipoog

San_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 18:23

Toushie schreef:
krato. ik denk dat risje er overheen heeft gelzen en daarom die functie heeft neer gezet.
maar ik ben hier wel met gillyzidane eens. want misschein moet er iets beter daarover wel overlegd worden. Knipoog

Ehhh?? Ja? Waar gaat dit nouw over?
Jeetje, het is nouw toch al opgelost? Nouw hoef ik toch niet alles op met te krijgen?