Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Neonlight schreef:Ik geloof dat veel mensen zich aanmelden voor de show. Wil jullie er wel op wijzen dat ik snap dat jullie Bokkers een kans willen geven om een show te geven, maar dat je wel goed moet inventariseren wat voor shows het allemaal zijn. Denk dat je na 10 kurs op muziek van een laag nivo het wel gehad hebt als toeschouwer. Zeg dit alleen maar omdat dat mijn eigen ervaring is, ik rijd erg vaak shows met hackney's en weet dat het publiek afwisseling wil zien en niet de hele tijd hetzelfde. En daardoor weet ik ook dat het niet meevalt om afwisselende shows te presenteren. Ik denk dat je dan net zo goed een wedstrijd kunt organiseren, hebben de deelnemers er ook wat aan (winstpunten die tellen) en qua publiek krijg je net zo veel mensen.
Had me eerder opgegeven voor eventueel een show en rassendefile met hackney's en appaloosa's, maar om bovengenoemde reden haak ik af. Ga geen 3 dagen poetsen voor een show zonder publiek.
Krato schreef:Hmm... komt allemaal raar over hier... Waarom was dan de vraag wie het programmaboekje zou maken, omdat die functie nog vrij was..?
Margon schreef:Wat heeft wanja met het strodorp te maken?
Krato schreef:Ja, laat dan maar met dat boekje, dan doet Wanja t
Krato schreef:Ik help nogsteeds met het strodorp, en ik heb al gezegd dat ik dan aanspreekpersoon zou zijn.
risje schreef:De organisatie is dus als volgt:
Risje: secretaris / voorzitter
marrie: wedstrijdcommisaris
GillyZidane: showcommisaris
Krato en Jigger_lief : strodorp
Wanja: Sponsoring (inclusief boekje!!)
Toushie schreef:krato. ik denk dat risje er overheen heeft gelzen en daarom die functie heeft neer gezet.
maar ik ben hier wel met gillyzidane eens. want misschein moet er iets beter daarover wel overlegd worden.