Voor mij: 2 kaiserbroodjes (ik eet ze gewoon onbelegd op

Letizia heeft trouwens snoepjes

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heranda schreef:Alle mensen die meegaan, dit even goed lezen aub
- Misschien is het leuk om ergens te picknicken, Simone (minka) en ik dachten aan het slootjesveld, het is daar nu lekker kort, en dan is het handig als we allemaal een halster + halstertouw meenemen, om om te doen, zodat ze tussendoor ook lekker even kunnen grazen! En als iedereen dan wat lekkers meenemt ofzo, dan kunnen we misschien mijn krantentassen op Marjon(bliksemluver) dr fiets doen en daar het één en ander in doen!
- Misschien is het wel lekker, voor als het warm is ofzo, om allemaal wat geld mee te nemen, zodat we nog een ijsje ofzo kunnen halen!
Verder, willen we hier de tijd bespreken en hoelang we gaan rijden en dat de route vanzelf wel komt? Of willen we toch nog een avond samenkomen om een aantal dingen te bespreken!
Ben je ergens niet mee eens, of vind je iets geen goed idee, zet het gewoon neer, het zijn alleen maar voorstellen
Verder, wat lijkt jullie een geschikte tijd?
Juist een beetje vroeg, dat het nog niet te warm is, of juist later, dat het juist alweer is afgekoeld? Tegen de avond aan, rond etenstijd?
Nu ik dit typ zit ik ondertussen met Simone een beetje te bespreken, en ons lijkt het beste om tegen de avond te gaan, dus dat we rond een uur of 16:00/ verzamelen bij Minicamping Jobse. Heb je liever wat anders, zeg het dan, dan kunnen we dat nog bespreken?!
Verder... Hoelang willen we rijden?
Ons lijkt een leuk rondje... Dat we via de galgeweg, eerst een klein stukje buiten het bos rijden, een rondje richting de Wielemakersbaan, daarna het bos in richting Zoutelande, dan ergens weer omkeren, en onder langs de duinen weer terug en dan evt. richting het Slootjesveld om daar de paarden uit te laten rusten (kunnen we ergens anders tussendoor ook nog even doen, een korte pauze) en dan lekker wat eten, en dan op het gemakje weer terug! Dan zijn we iets van 2 uur onderweg ofzo...