BM:Animo voor voorjaarsrit omg. Eindhoven/Helmond?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Solide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-04 16:58

Loverhorse schreef:
Tot wanneer kun je je 'opgeven'? Want kan nog wel een weekje
duren voordat ik weet of ik zover ben om mee te kunnen en of ik
wel mee mag.

Tot volgende week donderdag heb je de tijd en dan kan het niet meer want ga ik met de manege bellen.

Karin_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 18:33

Solide"]
[quote="Karin_B schreef:
wil er nog iemand meerijden????kunnen er nog drie achterin.
het komt dichterbij,we hebben er zin in...

Jij hebt zeker niet toevallig je E-rijbewijs en een trekhaak achter de auto? Een trailer zal ik namelijk nog wel kunnen regelen. En je zou er ook zin in moeten hebben om over Lierop te rijden en daarna ook weer terug.
[/quote]

nee,wel vrachtwagen,en helaas ook geen trekhaak,anders had ik mischien ook wel met cheyenne gekomen,en ook wel jou opgehaald,maar helaas.

zilverster en nog iemand wouen met mij meerijden,maar ik heb er niks meer van gehoord. Verward

zilverster

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 21:56

Karin_B schreef:

zilverster en nog iemand wouen met mij meerijden,maar ik heb er niks meer van gehoord. Verward

Heb je gepbt! Pasja wou ook nog wel mee rijden denkik.. Dat heeft ze igg wel een keer gezegt..

Fijn dat het al beter gaat met Solide Haha! Kan ik haar misschien toch al dan bewonderen..

Emeraldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 22:04

Ik heb er zin in!!
Ook fijn dat het goed gaat met Solide, een hoefzweer is ook zo onschuldig. Jammer genoeg hebben wij een 1,5 paardstrailer. Anders kwamen we ff langs!

Rowie_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 23:07

heej heej! Ik en fleury en kim( me beste vriendin) gaan misschien ook mee op ronald en brenda. Alleen fleury moet nog even aan de eigenaar van dr verzorgpaard vragen of hij daar naartoe wil rijden met de trailer. maar hoe laat begint dat daarzo??? en hoeveel mensen komen er (waarschijnlijk)?

Karin_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 16:10

ik ben de telling kwijt,rond de 14 ( zie eerde postings)het begint om 14:00
leuk als je ook meegaat,helaas ga ik niet op cheyenne mee.....
je moet voor donderdag 28 mei je opgeven met naam leeftijd etc
met eigen paard kost het niks,op manegepaard is 20.00
doeiiiiiii karin

Solide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-04 17:53

Emeraldo"]
Ik heb er zin in!!
Ook fijn dat het goed gaat met Solide, een hoefzweer is ook zo onschuldig. Jammer genoeg hebben wij een 1,5 paardstrailer. Anders kwamen we ff langs!
[/quote]

Jammer, maakt niks uit dan ga ik gewoon te voet met Solide. Eefke (vriendin van mij die ook meegaat) fietst dat stuk van Lierop naar Geldrop en terug mee, dus is ook wel gezellig. Wij maken er gewoon een extra lange rit van.

En met Solide alles weer goed, afgelopen 3 dagen weer iedere keer 2 uur gereden, vandaag longeren, morgen naar de rijvereniging, donderdag longeren, vrijdag rijden en dan heeft ze 2 dagen rust. En volgende week ook nog en dan is het alweer zondag 30 mei. Hopelijk wordt ze niet meer kreupel....

[quote="Karin_B schreef:
ik ben de telling kwijt,rond de 14 ( zie eerde postings)het begint om 14:00
leuk als je ook meegaat,helaas ga ik niet op cheyenne mee.....
je moet voor donderdag 28 mei je opgeven met naam leeftijd etc
met eigen paard kost het niks,op manegepaard is €20
doeiiiiiii karin

Bedankt Karin dat je al voor zover alles beantwoord hebt. Er gaan er tot nu toe 15 ZEKER mee. Volgens mij heb ik er nog 3 of 4 die me nog wat laten weten als ze mee gaan en ik wil het dus voor 28 mei weten.

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 14:38

Ik ga nog steeds mee, Ik heb er zin in! Haha!

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 23:41

Ik heb er ook zin in! Helemaal nu een collega mijn dienst voor de 30ste belangeloos over wil nemen! Hoef dus niet eens een dag voor hem terug te werken! Was al zo bang dat ik die dienst niet kwijt zou raken, maar gelukkig, de eerste die ik vroeg was meteen raak! Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 16:49

Ik ga niet meer mee. Heb het helaas te druk met school en kan elk vrij weekend nu gebruiken om te leren. Vind het echt heel jammer.
Jullie veel plezier!!

PintoNatal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 09:57

Ik ga nog steeds zeker mee

zilverster

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 17:11

PintoNatal schreef:
Ik ga nog steeds zeker mee

Lachen

Ik ook! Heb er echt zin in..

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 18:54

ik ook Hyper!
floemie vast niet Clown Tong uitsteken

AnnaBabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 21:06

Hoi Luitjes,

Ik heb een vervelende mededeling (maar misschien zijn sommige er ook wel blij mee Haha! Tong uitsteken). Ik kreeg net een telefoontje van mijn stagebegeleider of ik het weekend van 30 mei daar kan blijven, omdat ze mensen te kort komen dan. Ja ik kon eigenlijk niet anders doen dan zeggen dat het geen probleem was. Ik kan nu dus helaas niet mee met de boktrit, wat ik wel ontzettend jammer vind...wel ironisch eigenlijk..vorig jaar moest ik ook afzeggen vanwege het Horse Event..ook weer via school . Maar ja niks aan te doen...hopelijk volgend jaar beter.
Ik wil jullie in ieder geval een hele fijne rit wensen! Dat het maar net zo leuk mag worden als vorig jaar! Ik zal aan jullie denken 30 mei Haha!

Oh en Ilse als het een probleem word met het huren (ik weet niet of het aantal paarden al vast ligt), maar dan laat maar even weten, dan betaal ik het huurpaard wel.

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 12:42

Jammer Anna Scheve mond

Ik heb een probleem Tong uitsteken mn zadel moet eigelijk nodig opgevult worden en ben bang dat ie de 30e weg is (gaat me niet gebeuren hoor, daar zorg ik wel voor Bloos!) en dan moet ik op mn vzh zadel Nagelbijten / Gniffelen waar ik het nog geen 5 mn op volhoud, of mn stock, waar ik amper op kan draven en galloperen Tong uitsteken

oepsie, ga proberen hem op te laten vullen voor zondag, iemand tips waar ik het beste heenkan hier in de buurt?
Heb ik weer he Clown

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 14:03

Ik heb bewust een tijdje niet doorgegeven of ik mee kan, omdat het financieel niet helemaal 100% gaat. Neem maar even aan dat ik niet mee ga dit keer, Solide, mocht het me dan ineens wel gaan lukken, dan laat ik het voor donderdag weten. Misschien dat ik op zondag echter wel in Geldrop ben en dan kan ik misschien wat foto's van jullie maken als jullie je voorbereiden op de rit en vertrekken vanaf de manege.. we moeten maar even zien!

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 15:13

Waarschijnlijk kan ik wel mee Haha!

Ik ben vrijdag met m´n knolleke naar de manege gelopen en dat ging
super goed Ze keek af en toe op, eigenlijk helemaal niet, en ze vond
het alleen niet zo fijn als we stil stonden, want dan begint ze een beetje
rondjes te draaien. Maar het was ook best wel druk, dus ik denk dat ik
wel mee mag op 30 mei Haha!:D:D

Enne... Solide: Als het lukt om de 2_paardstrailer van onze kennis te
lenen, kun je eventueel wel met ons mee, als het nog nodig is.

Is best wel geinig eigenlijk, want mijn vader heeft voor alle dingen zijn
rijbewijs Bloos! en hij kan ook op alles varen wat ie wilt. Dat is dus echt
een superpappie. Nu nog even zo´n grote paardenwagen regelen, kan ie
ook in rijden Knipoog

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 16:57

Mn probleem is opgelost Haha! Mn zadel weggebracht en hij is morgen of woensdag al klaar, pfoee Haha! Haha!
Aah man wat heb ik er zin in, lekker op floemie Lovers

Ons pap mag overigens ook overal in rijden, zelfs in een bus Bloos! Helaas wil mn moeder geen trailer op de plaats hebben, om het al helemaal niet te hebben over zo'n gave range rover Cool Verdrietig

Solide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-04 22:26

AnnaBabs"]
Oh en Ilse als het een probleem word met het huren (ik weet niet of het aantal paarden al vast ligt), maar dan laat maar even weten, dan betaal ik het huurpaard wel.
[/quote]

Jammer dat je niet mee kan, maar het kan gebeuren en ik denk dat ik in het najaar wel weer een keer een rit wil organiseren als dit weer goed gaat. Animo genoeg dus zeker voor herhaling vatbaar.

En het is geen probleem, ik heb je gewoon van de lijst af gehaald. Donderdag ga ik pas met de manege bellen hoeveel huurpaarden/pony's we nodig hebben. In ieder geval bedankt dat je het nog op tijd laat weten...

[quote="gera"]
Solide, mocht het me dan ineens wel gaan lukken, dan laat ik het voor donderdag weten.
[/quote]

Is goed ik lees donderdag nog en ga ik daarna naar de manege bellen. Als ik dan niks van je gehoord (of ik bedoel gelezen) heb dan tel ik je niet mee..

[quote="gera"]
Misschien dat ik op zondag echter wel in Geldrop ben en dan kan ik misschien wat foto's van jullie maken als jullie je voorbereiden op de rit en vertrekken vanaf de manege.. we moeten maar even zien!
[/quote]

Je bent natuurlijk altijd welkom OK dan!

[quote="Loverhorse schreef:
Enne... Solide: Als het lukt om de 2_paardstrailer van onze kennis te
lenen, kun je eventueel wel met ons mee, als het nog nodig is.

Dat zou helemaal geweldig zijn. Is het niet zo dan is het pech en verleng ik mijn buitenrit gewoon met van tevoren 2 uur en daarna 2 uur Knipoog Och germ en dat op Solide haar 5e verjaardag Bloos! Leuk verjaardagscadeau voor haar.

Maar voor iedereen, jullie kunnen donderdag nog opgeven. Even zekers nog via een pb als je dat al niet gedaan hebt. Nog voor de zekerheid heb ik nu deze personen die meegaan:
1. Ik (eigen paard)
2. Eefke (huurpaard)
3. Karin_B (huurpaard, toch??? Verward )
4. Larish (huurpaard)
5. Fleury (huurpaard)
6. Fairie (huurpaard)
7. Pasja (nog onbekend, dus liefst zo snel mogelijk doorgeven)
8. Amable (eigen paard)
9. Xtostarlight (eigen paard)
10. Emeraldo (eigen paard)
11. Horselover_t (huurpaard)
12. Branca (eigen paard)
13. Zilverster (huurpaard)
14. Marieke (huurpaard)
15. PintoNatal (eigen paard)

Dus al een mooie grote groep, maar hoe meer zielen hoe meer vreugd, dus degene die nog graag meegaan: T/M (LIEFST TOT) DONDERDAG NOG TIJD OM JE OP TE GEVEN BIJ MIJ (SOLIDE) VIA EEN PBTJE GRAAG.

zilverster

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 09:31

Lekker grote groep Haha! Heb er echt al zin in!

Anna, jammer dat je niet mee gaat... Maarja school he Knipoog

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 10:54

Anna, wat balen dat je niet meekan joh!!! Leek me juist zo gezellig!!! Dan moet je maar gewoon snel eens langskomen bij ons in Best!

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 17:37

Ik mag waarschijnlijk niet mee Huilen Huilen Huilen

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 19:48

woei, vandaag weer wat meegemaakt hoor, zadel op 2 plaatsen gebroken, en ik maar denken dat ie gewoon opgevult moet worden... Scheve mond

Heb nu een nieuw zadel (ruiterstad roeleert echt vet!!!! Super die man, gloednieuw zadel voor 150 euro bijbetaling (kapotte ingeruilt, gaat ie maken en dan weer verkopen denk ik), exact hetzelfde zadel als dat ik had Haha! ) Dus ik ben er zondag bij met een splinternieuw zadel Haha! Party!!

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 20:55

Ik heb je een pb gestuurd solide!

(ik ga iig niet mee op huurpaard)

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 21:06

Ik duim voor je fleur OK dan!