casanova schreef:mag ik eerlijk zijn?
zo gezellig iedereen op bokt is,die gezelligheid dacht ik ook bij deze boktmeeting/clinc te ervaren..maar nee....
in de kantine had ik de moed verzamelt om te vragen wie er allemaal bokkers waren maar iedereen reageerde erg raar,zo van:''ja mijn paard bokt wel eens,wat bedoel je?''
ze wisten niets af van dit paardenforum.
achteraf was dit de laatste groep M/Z met vriendinnen.
(sorry,voor het lange verhaal)
Ik ben het met je eens dat de sfeer op deze stal niet geweldig is, dat heb ik ook al aangegeven toen tot deze accomodatie besloten werd. Het lijkt mij belangrijker dat je een goede binnen/buitenbak hebt dan dat de mensen eromheen gezellig zijn.
Dat die mensen raar reageerden kan ik me voorstellen, zij hebben ook helemaal nix met het forum te maken, (ik vind niet dat je ze dat kwalijk kan nemen) zij kwamen alleen kijken omdat zij net als ik en de M groep van dezelfde vereniging zijn.
Vervelend commentaar houd je altijd, daar kan je nix aan veranderen, ga eens op wedstrijd langs de kant staan en dan hoor je de "leukste dingen".
De negatieve opmerkingen over Tyrza vind ik ook subjectief, (er is nog nooit een kok gevonden die koken kan naar alle monden....) Het is miss om naar te kijken minder spectaculair (B-L) ruiters dan hoger, maar ZEKER NIET MINDER LEERZAAM, en aangezien het gros van de mensen slechts "denkt" te kunnen paardrijden zou ik me niet storen aan hun opmerkingen. (en wat betreft wat je noemt dat er weinig gestapt werd, ikzelf ben gewend om mn paard regelmatig lang te laten, zodat ie ff op adem kan komen, dit heb ik ook gewoon gedaan. In mijn herinnering heb ik Denise ook redelijk zien stappen, en ookal is dit niet gebeurd, er is aangegeven te rijden zoals je altijd rijdt, miss vinden zij het prettiger lange stukken te rijden, dat is ieder zijn eigen manier denk ik.
Ik heb er in ieder geval veel plezier in gehad, heb ook ontzettend veel geleerd! Ik doe graag nog eens mee!