8 mei - Tyrza-clinic Hellevoetsluis

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Welke datum?

8 mei
11 (68%)
15 mei
5 (31%)

Totaal aantal stemmen: 16

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 14:57

casanova schreef:
mag ik eerlijk zijn?

zo gezellig iedereen op bokt is,die gezelligheid dacht ik ook bij deze boktmeeting/clinc te ervaren..maar nee....

in de kantine had ik de moed verzamelt om te vragen wie er allemaal bokkers waren maar iedereen reageerde erg raar,zo van:''ja mijn paard bokt wel eens,wat bedoel je?''
ze wisten niets af van dit paardenforum.
achteraf was dit de laatste groep M/Z met vriendinnen.

(sorry,voor het lange verhaal)

Ik ben het met je eens dat de sfeer op deze stal niet geweldig is, dat heb ik ook al aangegeven toen tot deze accomodatie besloten werd. Het lijkt mij belangrijker dat je een goede binnen/buitenbak hebt dan dat de mensen eromheen gezellig zijn.

Dat die mensen raar reageerden kan ik me voorstellen, zij hebben ook helemaal nix met het forum te maken, (ik vind niet dat je ze dat kwalijk kan nemen) zij kwamen alleen kijken omdat zij net als ik en de M groep van dezelfde vereniging zijn.
Vervelend commentaar houd je altijd, daar kan je nix aan veranderen, ga eens op wedstrijd langs de kant staan en dan hoor je de "leukste dingen".

De negatieve opmerkingen over Tyrza vind ik ook subjectief, (er is nog nooit een kok gevonden die koken kan naar alle monden....) Het is miss om naar te kijken minder spectaculair (B-L) ruiters dan hoger, maar ZEKER NIET MINDER LEERZAAM, en aangezien het gros van de mensen slechts "denkt" te kunnen paardrijden zou ik me niet storen aan hun opmerkingen. (en wat betreft wat je noemt dat er weinig gestapt werd, ikzelf ben gewend om mn paard regelmatig lang te laten, zodat ie ff op adem kan komen, dit heb ik ook gewoon gedaan. In mijn herinnering heb ik Denise ook redelijk zien stappen, en ookal is dit niet gebeurd, er is aangegeven te rijden zoals je altijd rijdt, miss vinden zij het prettiger lange stukken te rijden, dat is ieder zijn eigen manier denk ik.

Ik heb er in ieder geval veel plezier in gehad, heb ook ontzettend veel geleerd! Ik doe graag nog eens mee!

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 14:58

enne dat de microfoon het niet deed, dat kan helaas nou eenmaal gebeuren..

_Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 15:02

Laatste groep deed de microfoon het wel Lachen Man van de manege zei al dat die dingen nooit werken als ze het nodig hebben, dat de draadjes heel gevoelig zijn en snel kapot gaan. Ze hadden het laatst laten repareren en nu was het dus alweer kapot. Kunnen zij dan toch verder ook niks aan doen?

JoyceNan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 18:08

Ik moet ook nog effe wat zeggen haha.
Ik vond dat tyrza goed les gaf en ook goed dat ze commentaar vroeg. kijk je kan wel uitvoeren wat er gezegd wordt maar dat schiet niet op als je het er niet mee eens bent. Ik vond dat een pluspunt!
Tja dat de microfoon het niet doet dat is de luxe van deze tijd Lachen "vroeger" waren deze dingen er niet eens dus ik zie het probleem niet dat het apparaat een keer niet wil meewerken.
Verder blaadjes tekenen te paard. Haha goeie oefening. Niet handig maar tja ja had hier kunnen lezen dat je voordat je begint met de clinic het in moet vullen en dan kun je ook zelf even gaan kijken waar en hoe lijkt mij.

Ik vodn het in ieder geval leuk om een keer gezien te hebben. En tyrza als ik een keer in de gelegenheid ben kom ik een keertje langs met Nan om een lesje te proberen!

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 20:19

Ik ben blij dat het allemaal goed overgekomen is. Dat is immers de opzet van dergelijke clinics.

Enne... jullie kunnen nu ook zeggen dat jullie les hebben gehad van iemand die nu Grand Prix Special waardig is (we hebben vandaag winst gehaald!!). Slim

Joyce (en anderen uiteraard), je bent van harte welkom Lachen

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 20:31

Ja het lijkt mij ook weleens leerzaam om aan zoiets mee te doen, alleen duurt het wel weer een tijdje eer dat je in omg. Rotterdam met je Clinic Knipoog

Gefeliciteerd met je winst! Goed hoor Knipoog

_Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 20:44

Tyrza, zijn je tenen uiteindelijk nog helemaal heel gebleven *LOL*? (Ik was dat meisje die naast je stond en steeds moest lachen als je weer een opmerking maakte van "kijk je uit"oid Haha!)

DaphneL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 20:47

Die opmerkingen over d'r tenen van Tyrza waren idd wel grappig Tong uitsteken
Het was wel jammer van het geluid, maar als je buiten stond was het best goed te verstaan. (En als Tyrza dacht dat ze niet te verstaan was, zette ze d'r handen voor d'r mond, zag er erg grappig uit Knipoog)
Ik heb de paar foto's die ik heb kunnen maken ook on-line gezet: [HAW] Tyrza Clinic te Hellevoetsluis (2e groep)

JoyceNan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 21:31

Tyrza schreef:
Ik ben blij dat het allemaal goed overgekomen is. Dat is immers de opzet van dergelijke clinics.

Enne... jullie kunnen nu ook zeggen dat jullie les hebben gehad van iemand die nu Grand Prix Special waardig is (we hebben vandaag winst gehaald!!). Slim

Ik ga mijn best doen om iets te regelen.......ooit......... het wordt of Viv en Andy lief aankijken Haha! of nog harder werken en heel veel geld verdienen voor eigen vervoer...... maar dat wordt waarschijnlijk volgend jaar.

Ik vond het super en even off topic. gefeliciteerd met de winst!!! goed gedaan! OK dan!

casanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 21:52

ik neem het de niet bokkers in de kantine ook niets kwalijk,ze waren gezellig met elkaar aan het kletsen en dollen dus ik dacht dat dat bokkers waren die al elkaar ontmoet hadden die avond.

ik weet tyrza dat je uitgelegd heb hoe jij op jouw manier les geeft,maar ik heb meerdere clinics gezien vanaf de zijkant en die deden het op de manier die ik bedoelde.je hebt een evaluatieformulier in de kantine gelegd voor commentaar/ervaringen. ik heb het naar mijn zin gehad en inderdaad weer meer geleerd,begrijp me niet verkeerd,maar misschien had je er wat aan.

in ieder geval gefeliciteerd met je winst,doeg

Brigitte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 21:58

Ik vond het een leerzame avond. Heb weleens eerder een clinic gereden bij Hans Peter Minderhout en wist dus wel ongeveer wat je kan verwachten.

Een clinic kan je niet vergelijken met een (prive)les en is mijn inziens het meest leerzaam voor de toeschouwers omdat die veel kunnen opsteken van het commentaar (zowel positief als negatief) wat alle deelnemers krijgen. Het was inderdaad jammer dat de geluidsinstallatie het liet afweten.

En zoals altijd "De beste stuurlui staan aan wal". Mensen gewoon niets van aantrekken, het is gewoon heel simpel: iedereen is blij met z'n eigen paard. Het is toch geweldig dat je dit kan doen met je dier en dat je eigen beestje zo z'n best doet voor je OK dan!

Ik vond het in ieder geval een toffe avond en ben weer erg blij met m'n Slungel (heb hem vandaag dan ook een vrije dag geven en lekker in de wei gehad).

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 08:25

JoyceNan"]
[quote="Tyrza schreef:

Ik ga mijn best doen om iets te regelen.......ooit......... het wordt of Viv en Andy lief aankijken Haha! of nog harder werken en heel veel geld verdienen voor eigen vervoer...... maar dat wordt waarschijnlijk volgend jaar.

Ik vond het super en even off topic. gefeliciteerd met de winst!!! goed gedaan! OK dan!
[/quote]

Ga je toch gewoon een keer mee als ik priveles heb, kijken of je dan nog zo enthousiast bent }> hihihii, dan ga je pas echt aan het werk, hihihi
En als jij een 2 paards regelt komen we je wel halen hoor.... gaan we saampies...

Tyrz zoals al gezegd via de foon, helemaal toppie, ben apetrots op je! OK dan!

Ik heb in ieder geval veel gehad aan de clinic, kwam presies op het goeie moment en had de mazzel dat Tyrz weet waar onze probleempjes zitten en daar hebben we mooi aan kunnen werken met 2 dikke wp als resultaat vandaag en dikke voldoendes voor de puntjes waar we zaterdag aan gewerkt hebben. OK dan! Ik is heppie!

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 00:42

ik vond het alleen absoluut geen stijl dat de eigenaresse vanstal in de kantine alles stond af te zeiken
wat een muts zeg niet normaaaaal
maar voor de rest vond ik het jammer ik weinig mensen heb gemeet

elibeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 08:49

heeft er nog iemand foto's van de 1e groep?

Brigitte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 08:52

Ik heb inderdaad nog weinig foto's gezien van de andere groepen. Wel heb ik vanmorgen een e-mail naar www.paardenfoto.nl gestuurd met de vraag wanneer de foto's worden gepubliceerd.

Zodra ik iets weet laat ik het jullie direct weten!

elibeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 08:54

Ja graag, zit ongeveer 20x per dag ook op die site te kijken maar nog steeds niets

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 09:49

Jammer he... had ook wel verwacht daar al foto's te zien... dan kan ik namelijk kijken of ik iets kan nabestellen, maar helaas, nogsteeds niets

JoyceNan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 10:28

nelis schreef:
ik vond het alleen absoluut geen stijl dat de eigenaresse vanstal in de kantine alles stond af te zeiken

Ach ja, zo gaat dat he.. jij kent haar blijkbaar nog niet.......... En daarom rijd ik daar geen wedstrijden met mijn fjord want das te min Boos!
Laatst bijgewerkt door JoyceNan op 12-05-04 10:31, in het totaal 1 keer bewerkt

elibeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 10:30

JoyceNan"]
[quote="nelis schreef:

Ach ja jij kent haar blijkbaar niet.......... Daarom rijd ik daar geen wedstrijden met mijn fjord want das te min Boos!
[/quote]

Toch raar, want ik ken haar al jaren en oke.. ze heeft een eigen mening, en steekt die niet onder stoelen of banken, maar dat heb ik ook....
En ik heb nooit problemen met haar gehad. Heb vroeger ook met haar samen gewerkt.. misschien scheelt dat.....

Maar 1 ding is zeker.. paarden mensen is een apart volk....

JoyceNan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 10:52

tuurlijk mag iedereen een eigen mening hebben maar je moet wel iedereen in zijn/ haar waarde laten. DAt gebeurt helaas niet. Maar laten we dit topic niet "vervuilen". Das zonde

marsss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-04 07:01

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 08:49

Leuke foto's, zitten mooie tussen Lachen

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 09:30

Zekers..... ga nog even naar mijn budget kijken of ik de foto's ook mooi genoeg vind voor 20 euro.... (vind het wel een hoop geld hoor)

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 09:31

Ja is ook duur ja, is het niet zo als je er meer besteld dat het dan goedkoper is Verward
Maar zijn wel leuk, en het is natuurlijk ook leuk om een paar professionele foto's te hebben

elibeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 09:32

20 euro per foto???? men... das duur... te duur voor mijn budget...