DRACHTEN >> paardenbeurs in maart

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Aman_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 15:40

Nimber schreef:
Dees met de boktmeeting Haha! volgende keer maar bij jou thuis scheelt je iig in de parkeerkosten Haha!
Wij hebben zelfs om 12.00 in de groningerstand gezeten maar niemand gezien helaas.

Overgens heeft er wel iemand aan mijn moeder gevraagd of ze bokkers waren maar die snapte het later pas dat dat de site is waar ik altijd op zit Haha!

Dat vroeg Missnynke.... misschien ook nog wel iemand anders. maar iig. missnynke wel Haha! .

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 16:28

Dees, had het volgende gedaan en je was al een heel stuk goedkoper geweest:

Las de bordjes vóór het parkeerterrein en je had kunnen zien dat het 2 euro parkeren was, had vervolgens je auto vlak voor het parkeerterrein in de nieuwbouwwijk geparkeerd en was een stukkie gaan lopen.

Had geen programmaboekje gekocht, op internet had je kunnen zien wat er welke dag kwam ( niet dat daar een hol van klopte maar oke ) of je las gewoon mee over de schouder van iemand die wel zo dom was voor die prijs 3 bladzijdes reclame te kopen Knipoog

Had zelf bolletjes en pakjes aldisinaasappelsap meegenomen en je had geen achterlijk afgezette consumptiemuntjes hoeven kopen.

Scheelt toch weer ff heel wat euri's Haha!

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-04 17:32

Nimber schreef:
Dees met de boktmeeting Haha! volgende keer maar bij jou thuis scheelt je iig in de parkeerkosten Haha!
Wij hebben zelfs om 12.00 in de groningerstand gezeten maar niemand gezien helaas.

Overgens heeft er wel iemand aan mijn moeder gevraagd of ze bokkers waren maar die snapte het later pas dat dat de site is waar ik altijd op zit Haha!

haha heel erg sorry van zaterdag Haha! maar pepperlove vond die western zo geweldig Verward Verward
ik vond het persoonlijk echt helemaal niks aan Tong uitsteken

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 17:33

hahahaha, ik woon dus op nog geen tien minuten lopen in de wijk voor het FPC, een vriend heeft dus inderdaad bij mij achter huis geparkeerd... Via internet wist ik hoe laat Coby van Balen kwam (liep uit weliswaar) en de rest was een leuke verrassing.
Eten had ik van te voren thuis gedaan en liga meegenomen Schijnheilig (krent ben ik hè Knipoog )
die 5 euro was het me wel waard, want ik vond de clinics erg leuk. Veel meer heb ik niet gezien van die hal, want daar was ik te snel doorheen gelopen en toen blijven staan bij de rijbaan Haha!
Volgende keer wat eerder weg, zodat ik ook nog even wat vragen kan stellen en kan sneupen naar koopjes.
Was overigens onze hoefsmid die daar Shetlanders stond te beslaan Haha!

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-04 17:44

die shetland hengst vos... die hij daar besloeg op zaterdag Haha! vond ik echt geweldig Haha! Kwijl die manen alleen al Haha!

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 17:53

SANEX schreef:

Las de bordjes vóór het parkeerterrein en je had kunnen zien dat het 2 euro parkeren was, had vervolgens je auto vlak voor het parkeerterrein in de nieuwbouwwijk geparkeerd en was een stukkie gaan lopen.

Had geen programmaboekje gekocht, op internet had je kunnen zien wat er welke dag kwam ( niet dat daar een hol van klopte maar oke ) of je las gewoon mee over de schouder van iemand die wel zo dom was voor die prijs 3 bladzijdes reclame te kopen Knipoog

Had zelf bolletjes en pakjes aldisinaasappelsap meegenomen en je had geen achterlijk afgezette consumptiemuntjes hoeven kopen.

En je kon door een zijdeur naar binnen Knipoog

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-04 17:58

Haha! ha... he sanbex heb jij dat allemaal gedaan dan Haha! ?

Aman_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 18:33

Cloverdale schreef:
:D ha... he sanbex heb jij dat allemaal gedaan dan Haha! ?

Haha... zoiets hebben wij ook gedaan hoor!
Dat eerste niet want we waren op de fiets Knipoog .
Maar de rest zo ongeveer wel hoor! Tong uitsteken

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-04 18:38

Haha! pepperlove en ik hadden het super koud en besloten om daar maar een patatje te kopen...
ik heb mijn moeder de entree laten betalen Schijnheilig en heb het probramma uitgeprint Haha! verder hadden we zelf drinken mee Haha! lol

Aman_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 18:42

Haha was de patat lekker? RodeoGirl en ik hadden een lekker ijsje gekocht Vingers aflikken

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-04 18:49

ijsje ?? ben je wel lekker Tong uitsteken het was daar super koud Haha!

de patat was trouwens heerlijk Haha!

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 18:57

Cloverdale schreef:
:D ha... he sanbex heb jij dat allemaal gedaan dan Haha! ?

sanBex ?? Leer eerst mijn naam maar eens goed typen Tong uitsteken

Ja dat hebben we allemaal gedaan, we zagen van te voren en bord staan over een parkeerkaart van 2 euro, HUP afslaan en helemaal aan het einde van de wijk, vlak voor het bruggetje parkeren, we konden zo over het bruggetje het parkeerterrein op.

Van internet wist ik wat ongeveer kwam, geen stom boekie a lá 2 euri gekocht dus.

En bolletjes á 54 eurocent gekocht in de Poiesz, smorgens, die besmeerd en pakkies drinken van de aldi meegenomen... heb geen muntje gekocht.

Het enige wat ik heb gekocht zijn die paarse bandages waar ik nog steeds superblij mee ben Haha! Die waren dan ook meteen wel duur,maar goed ik heb ze Knipoog ( als je ze wil zien klik dan even in mijn onderschrift Knipoog )

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 18:59

Sundancer"]
[quote="SANEX schreef:

En je kon door een zijdeur naar binnen Knipoog
[/quote]

Neee !!! was dat zo ?! Sjit, slecht bezig... niet goed geld bespaard dus, vuhdikkuhmuh

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-04 19:29

haha sorry zag het nadat ik het getypt had mijn vingers waren weer eens te snel Haha! had geen zin om te weizigen Haha!

haha niet alles bespaard wat ze kon besparen Tong uitsteken

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 22:12

Beetje jammer dat we geen volk hebben gezien zaterdag en zondag niet!?! Zaterdag hebben we tot 12.30 in de stand gezeten en hebben toen de moed maar opgegeven.. Zondag idem dito...Ach ja volgende keer beter..

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 22:24

Hmm ja ben nog bij jullie komen zitten Tong uitsteken

maarja niemand was er

Allemaal verlegen Tong uitsteken

Aman_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 07:39

obelix schreef:
Beetje jammer dat we geen volk hebben gezien zaterdag en zondag niet!?! Zaterdag hebben we tot 12.30 in de stand gezeten en hebben toen de moed maar opgegeven.. Zondag idem dito...Ach ja volgende keer beter..

Wij hebben ongeveer 8 minuten daar gestaan, maar niemand kwam opdagen dus zijn we weer verder gelopen...

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 10:11

Amanniej"]
[quote="obelix schreef:

Wij hebben ongeveer 8 minuten daar gestaan, maar niemand kwam opdagen dus zijn we weer verder gelopen...
[/quote]

Dan had je even bij de stand zelf moeten kijken en vragen Knipoog Haha!

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 10:15

Hmm weer een boktmeeting gemist verdorie haha.
Eigenlijk had ik meer zin in die roomsoesjes, paaseitjes en champagne, waar iedereen mij lekker mee zit te maken hahaha.

@ Dees; Heb je Bugatti ook zien springen?

Aman_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 12:51

obelix schreef:

Missnynke vroeg: 'zijn jullie van Bokt?' toen zeiden ze nee....

Cloverdale: wij houden het juist warm! Knipoog

SelenaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 16:34

tsjahh wel dom wij hebben ookk een paar gevraagd maar nee hoor. en we hebben meer dan kwartier staan w8ten en later heletijd daar kijken maar neej hoor:D Boos!

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-04 18:03

Amanniej"]
[quote="obelix schreef:

Missnynke vroeg: 'zijn jullie van Bokt?' toen zeiden ze nee....

Cloverdale: wij houden het juist warm! Knipoog
[/quote]

hoe hielden jullie het warm dan Tong uitsteken
ik had me helemaal op een warme hal gekleed... was het verdorie nog kouder dan dat het buiten was Haha! Haha!

Aman_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 18:12

gewoon winterjas aan... spijkerbroek aan Knipoog

joshua

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 18:14

Ik had het wel warm maar dat had een andere reden *LOL*

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-04 18:23

Amanniej schreef:
gewoon winterjas aan... spijkerbroek aan Knipoog

ja met een dun truitje eronder Verward
ik had het me daar toch koud Haha!