pinkie87 schreef:heb wel leren halster maat mini shet
Haha dan krijgen we wel mooi effect als we die om gaan doen

Zit dan ergens op zijn neusje
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
celinetsjil schreef:Heeft iemand van de modellen of fotografen (hoge) paaltjes en/of draad? Of rood/wit lint kan ook!
Iemand?
En misschien iemand een leren halster maat cob of full die ik mag leven voor de duinen?
KylaLover schreef:celinetsjil schreef:Heeft iemand van de modellen of fotografen (hoge) paaltjes en/of draad? Of rood/wit lint kan ook!
Iemand?
En misschien iemand een leren halster maat cob of full die ik mag leven voor de duinen?
Als ik ga zoeken heb ik nog ergens een donkerblauw leren halster (cob) met wit onderlegd, alleen daar heb ik wel heeeeeeeel zuinig op want hij was goed prijzig.
Mag dan absoluut niet mee geschuurd, gerold etc worden
celinetsjil schreef:Jo_Shakira schreef:Hoe had je dat ik gedachte als we het strand op gaan? Want we mogen pas vanaf 18.00 op het strand.
Snap ik maar we gaan heen vaak het stand eerder op hij hargen geen probleem is groot strand en bij de ingang staat geen borden zullen rond half 4 op het strand zijn
pinkie87 schreef:ik heb er ook vaak genoeg meetings georganiseerd.op het gedeelte breed ruiterpad is er geen probleem om te fotograferen. maar laatste meeting op de zand vlakte paar jaar geleden had ik toch even wat problemen.
maar deze plek ligt naast elkaar dus kunnen er wel fotograferen. maar meld het alleen dat het kan zijn dat de boswachter met verkeerde been uit bed gestapt is