Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fionami schreef:Even een spoiler...ik kan overigens hoor daar niet van...Maar willen we dit nog door zetten aangezien iedereen af zegt.
magda_90 schreef:Tja ik ga niet ieder weekend vrij houden omdat er dan mogelijk een meeting kan plaats vinden. In een week tijd kunnen belangrijker zaken voorbij komen en dat heeft prio boven een dag vrij houden die mogelijk toch niet vrijgehouden hoeft te worden.
Dat is ook meteen het nadeel dat TS de deelnemers een datum laat kiezen, zet er gewoon zelf een vast dan krijg je automatisch diegene die dan ook daadwerkelijk kunnen.
magda_90 schreef:Tja ik ga niet ieder weekend vrij houden omdat er dan mogelijk een meeting kan plaats vinden. In een week tijd kunnen belangrijker zaken voorbij komen en dat heeft prio boven een dag vrij houden die mogelijk toch niet vrijgehouden hoeft te worden.
Dat is ook meteen het nadeel dat TS de deelnemers een datum laat kiezen, zet er gewoon zelf een vast dan krijg je automatisch diegene die dan ook daadwerkelijk kunnen.
lovelyfiefy schreef:magda_90 schreef:Tja ik ga niet ieder weekend vrij houden omdat er dan mogelijk een meeting kan plaats vinden. In een week tijd kunnen belangrijker zaken voorbij komen en dat heeft prio boven een dag vrij houden die mogelijk toch niet vrijgehouden hoeft te worden.
En bedankt.
Ik heb het overgenomen en wilde een zo goed mogelijke datum kiezen.
Dat doe je door middel van mensen te laten meedenken.
Ik zou zelf nooit zo een meeting zijn gestart namelijk, maar wilde er nog het beste van proberen te maken.
Jammer dat daar anders over gedacht wordt.
Kimmsel schreef:Ik kan ook de 26e!
Voor mij geldt ook dat ik liever niet te vroeg wil want ik heb ook vrij lang reistijd, maar kijk maar hoe het uitkomt.
We kunnen eventueel bij gebrek aan animo ook even de meeting delen op facebook. Maar tot nu toe zitten we nog goed, lijkt het?