Gezellige bokkers omgeving Alkmaar

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 21:32

lovelyfiefy schreef:
[ [url=m/9EGV4s.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nou even fotootje van mijn knusse woonkamer nu :P
Ik moest even creatief met lampen, maar ik kan puzzelen :D

Mooi vloertje heb je liggen! :D

lovelyfiefy

Re: Gezellige bokkers omgeving Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 21:34

Die lag er al :P
Gelukkig niet hoeven aanschaffen

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 16:01

lovelyfiefy schreef:
[ [url=m/9EGV4s.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nou even fotootje van mijn knusse woonkamer nu :P
Ik moest even creatief met lampen, maar ik kan puzzelen :D

Wat een leuke blauwe stoel :D

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 16:04

Haha lekker he :P
Hij zit prima ;)
Al wil ik nog wel een bank, maar dat duurt nog even :P

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 16:21

lovelyfiefy schreef:
Haha lekker he :P
Hij zit prima ;)
Al wil ik nog wel een bank, maar dat duurt nog even :P

Gelukkig maar! En ach die bank komt er ook haha

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 11:56

dinniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 12:19

Misschien leuk om hier ook even te laten weten de Vroegop ruitersport gaat sluiten alle spullen zijn tot 31 december 16:00 met korting tot 70% :D

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 12:22

dinniee schreef:
Misschien leuk om hier ook even te laten weten de Vroegop ruitersport gaat sluiten alle spullen zijn tot 31 december 16:00 met korting tot 70% :D

Dat is zeker handig :P
Al heb ik niks nodig XD
Waarom gaan ze dicht? verkocht het niet genoeg meer?

dinniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 12:23

lovelyfiefy schreef:
dinniee schreef:

Dat is zeker handig :P
Al heb ik niks nodig XD
Waarom gaan ze dicht? verkocht het niet genoeg meer?

ik heb geen idee denk dat ze failliet zijn of iets in die richting ik ga zo heen zal het wel even vragen

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 12:25

Ik ga denk ik ook vanmiddag even kijken, doe op dit moment niks meer met paarden maar misschien hangt er nog een leuke winterjas :D

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 12:28

ik mag pas vanaf 12december heen :P
Dan heb ik weer loon, moet nu eerst even kijken hoe ik uit kom met me geld.. :+
Of ik moet binnenkort het geld van me ex krijgen.. dan kan ik ook heen :P

eline95enile

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 13:27

dinniee schreef:

Oh dat is leuk! Direct maar even doorgegeven aan mijn zusje, kwamen er vroeger best vaak maar tegenwoordig eigenlijk nooit meer. Binnenkort misschien maar eens langs!

dinniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 15:25

Ik ben net terug ze zeiden dat ze er mee gingen stoppen. De rede zeiden ze niet. Het was wel heel erg druk

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 20:42

Lovelyfiefy(toch makkelijk te 'onthouden' dan je echte naam.. slecht hé :p. : Helaas kan ik momenteel niet eens 5 minuten volhouden op mijn eigen paard, anders had ik doodgraag in die omgeving willen rijden. Ik weet hoe prachtig het daar is, mijn vriend heeft zijn BE gehaald onlangs en trailer huren we zo.. maarja het mag niet zo zijn.. De onderzoeken beginnen 7 december.. Knieën houden niks vol momenteel, de trap kom ik bijna niet meer op en ik kom amper de dag door.. Pff waarom overkwam mij dit ook alweer? Ik ben normaal zo lekker bezig bij de paarden maar nu zie ik ze liever een dagje niet dan 3 dagen wel.. banketstavenzooi.

Dinnnie: Ik heb niks nodig en ben bijna jarig, dus heb mijn beste vriendin dit gegeven als kadotipje :p. T loopt zo leeg hoorde ik al.

Van mij geen positieve berichten vandaag.. Had het dolgraag gewild maar helaas.

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 20:47

OneAndOnlyx schreef:
Lovelyfiefy(toch makkelijk te 'onthouden' dan je echte naam.. slecht hé :p. : Helaas kan ik momenteel niet eens 5 minuten volhouden op mijn eigen paard, anders had ik doodgraag in die omgeving willen rijden. Ik weet hoe prachtig het daar is, mijn vriend heeft zijn BE gehaald onlangs en trailer huren we zo.. maarja het mag niet zo zijn.. De onderzoeken beginnen 7 december.. Knieën houden niks vol momenteel, de trap kom ik bijna niet meer op en ik kom amper de dag door.. Pff waarom overkwam mij dit ook alweer? Ik ben normaal zo lekker bezig bij de paarden maar nu zie ik ze liever een dagje niet dan 3 dagen wel.. banketstavenzooi.

Dinnnie: Ik heb niks nodig en ben bijna jarig, dus heb mijn beste vriendin dit gegeven als kadotipje :p. T loopt zo leeg hoorde ik al.

En mijn echte naam staat verdorie onder elk bericht wat ik plaats _O-
Sabrina .. Vandaar Sabrina Fotografie :P

Dat is jammer dat je 5 minuten nog niet volhoudt, dan wordt dat voor jou voorlopig inderdaad niks.
Wat heb je met je knieën?

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 20:51

lovelyfiefy schreef:
OneAndOnlyx schreef:

En mijn echte naam staat verdorie onder elk bericht wat ik plaats _O-
Sabrina .. Vandaar Sabrina Fotografie :P

Dat is jammer dat je 5 minuten nog niet volhoudt, dan wordt dat voor jou voorlopig inderdaad niks.
Wat heb je met je knieën?

Kom ik nu pas achter :+ :+ . Slim mens ben ik toch :p.

Nee en dat vind ik het verschrikkelijkste wat er bestaat, want ik heb de paarden in mijn achtertuin en red het niet eens om een paar drollen op te ruimen zonder pijn. Ik doe het wel hoor, maar ik neem tegenwoordig ook afentoe een dagje vrij en doe die dag erna iets meer.

Ze weten nu nog niet wat het is, ik loop bij de internist en ze gaan me echt op bijna álles checken. Ik ga morgen nuchter bloedprikken en 7 dec staat er een echo op het programma.

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 21:19

o pff.. bale is dat, als ze niet weten wat het is!
Hoop dat ze er snel achter komen zodat ze wat kunnen doen voor je!
Heb je dan nu pijnstillers gekregen? (voor tijdelijk)

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 22:44

Wat lastig zeg met je knieën! Hoop dat ze snel een oorzaak kunnen vinden en hoop dat er dan een goede oplossing voor je is.

Buitenrit gaat hem helaas voor mij niet worden, heb al een hele tijd niet gereden dus een buitenrit op een onbekend paard lijkt me niet een heel goed begin hahaha.

Brittjuh97

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 00:08

Balen Lisanne, hopen dat ze met de onderzoeken wel wat vinden dan!

Buitenrit gaat voor mij ook niets worden... heb al amper tijd om mijn paard dagelijks beweging te geven.. ben echt super blij met mn bijrijdster die zo veel komt als ze kan. het komt namelijk wel eens voor dat ik een hele week geen tijd heb. vooral ik nu druk bezig ben met mijn eind opdracht.

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 11:49

Sabrina(ja ik heb t geleerd :P) : Zeker balen, en ik hoop ook van harte dat ze iets vinden! Verder heb ik geen pijnstilling gehad nee, maar ik koel mijn knieën af en toe en neem ik veel rust.

Kelliiiee1993: Ik hoop ook dat ze een oorzaak vinden, want zo'n 'beestje' zonder naam bevalt me niet :(. Wel jammer dat jij ook geen buitenrit kan rijden!

Brittjuh97: Ik hoop het ook! En heel jammer dat ook jij geen buitenrit kunt doen :(.

eline95enile

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 12:01

OneAndOnlyx: hopelijk kunnen ze de oorzaak van de pijn in je knieën vinden, wat naar zeg! Heb je er al lang last van?

Brittjuh97: In dat soort gevallen kan ik me voorstellen dat bijrijders toch wel echt even heel fijn zijn! Kan je je tenminste even focussen op je opdracht, moet je die snel inleveren?

Buitenrit lijkt me super leuk een keer, maar komt rond deze tijd even niet goed uit, ga het topic wel even in de gaten houden, ben benieuwd hoe jullie het gaan hebben!

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 12:17

eline95enile schreef:
OneAndOnlyx: hopelijk kunnen ze de oorzaak van de pijn in je knieën vinden, wat naar zeg! Heb je er al lang last van?

Brittjuh97: In dat soort gevallen kan ik me voorstellen dat bijrijders toch wel echt even heel fijn zijn! Kan je je tenminste even focussen op je opdracht, moet je die snel inleveren?

Buitenrit lijkt me super leuk een keer, maar komt rond deze tijd even niet goed uit, ga het topic wel even in de gaten houden, ben benieuwd hoe jullie het gaan hebben!

Ik hoop het ook! Heb al last van de vermoeidheid sinds vorig jaar december, nadat ik een whiplash had opgelopen door vallen van mijn paard, en de kniepijn is er sinds een aantal maanden bijgekomen.

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 15:22

Nou mijn paard is blij hoor.
Winterweiland is open dus alles staat bij elkaar.
Meneer kan nog meer vrouwen versieren , zonder draadje er tussen _O-

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 15:23

Buitenrit wordt voor mij ook niks. Ik heb al bijna een jaar niet meer gereden, dus zou ik liever voor een rustiger ritje gaan. :')

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 15:25

Ik kan ook niet mee op buitenrit :( Ik heb (net als vele hier blijkbaar :') ) al dik een jaar/1,5 jaar niet meer in het zadel gezeten