lovelyfiefy schreef:[ [url=m/9EGV4s.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nou even fotootje van mijn knusse woonkamer nu![]()
Ik moest even creatief met lampen, maar ik kan puzzelen
Mooi vloertje heb je liggen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lovelyfiefy schreef:dinniee schreef:Misschien leuk om hier ook even te laten weten de Vroegop ruitersport gaat sluiten alle spullen zijn tot 31 december 16:00 met korting tot 70%
Dat is zeker handig![]()
Al heb ik niks nodig XD
Waarom gaan ze dicht? verkocht het niet genoeg meer?
dinniee schreef:Misschien leuk om hier ook even te laten weten de Vroegop ruitersport gaat sluiten alle spullen zijn tot 31 december 16:00 met korting tot 70%
OneAndOnlyx schreef:Lovelyfiefy(toch makkelijk te 'onthouden' dan je echte naam.. slecht hé :p. : Helaas kan ik momenteel niet eens 5 minuten volhouden op mijn eigen paard, anders had ik doodgraag in die omgeving willen rijden. Ik weet hoe prachtig het daar is, mijn vriend heeft zijn BE gehaald onlangs en trailer huren we zo.. maarja het mag niet zo zijn.. De onderzoeken beginnen 7 december.. Knieën houden niks vol momenteel, de trap kom ik bijna niet meer op en ik kom amper de dag door.. Pff waarom overkwam mij dit ook alweer? Ik ben normaal zo lekker bezig bij de paarden maar nu zie ik ze liever een dagje niet dan 3 dagen wel.. banketstavenzooi.
Dinnnie: Ik heb niks nodig en ben bijna jarig, dus heb mijn beste vriendin dit gegeven als kadotipje :p. T loopt zo leeg hoorde ik al.
Van mij geen positieve berichten vandaag.. Had het dolgraag gewild maar helaas.
lovelyfiefy schreef:OneAndOnlyx schreef:Lovelyfiefy(toch makkelijk te 'onthouden' dan je echte naam.. slecht hé :p. : Helaas kan ik momenteel niet eens 5 minuten volhouden op mijn eigen paard, anders had ik doodgraag in die omgeving willen rijden. Ik weet hoe prachtig het daar is, mijn vriend heeft zijn BE gehaald onlangs en trailer huren we zo.. maarja het mag niet zo zijn.. De onderzoeken beginnen 7 december.. Knieën houden niks vol momenteel, de trap kom ik bijna niet meer op en ik kom amper de dag door.. Pff waarom overkwam mij dit ook alweer? Ik ben normaal zo lekker bezig bij de paarden maar nu zie ik ze liever een dagje niet dan 3 dagen wel.. banketstavenzooi.
Dinnnie: Ik heb niks nodig en ben bijna jarig, dus heb mijn beste vriendin dit gegeven als kadotipje :p. T loopt zo leeg hoorde ik al.
Van mij geen positieve berichten vandaag.. Had het dolgraag gewild maar helaas.
En mijn echte naam staat verdorie onder elk bericht wat ik plaats![]()
Sabrina .. Vandaar Sabrina Fotografie
Dat is jammer dat je 5 minuten nog niet volhoudt, dan wordt dat voor jou voorlopig inderdaad niks.
Wat heb je met je knieën?
eline95enile schreef:OneAndOnlyx: hopelijk kunnen ze de oorzaak van de pijn in je knieën vinden, wat naar zeg! Heb je er al lang last van?
Brittjuh97: In dat soort gevallen kan ik me voorstellen dat bijrijders toch wel echt even heel fijn zijn! Kan je je tenminste even focussen op je opdracht, moet je die snel inleveren?
Buitenrit lijkt me super leuk een keer, maar komt rond deze tijd even niet goed uit, ga het topic wel even in de gaten houden, ben benieuwd hoe jullie het gaan hebben!