Grappig! Ik ben met een fjord achtig paardje met lange manen altijd leuk om bokkers te ontmoeten! Wij zijn er ongeveer 8 uur. Het word warm aankleden want ik ben echt een koukleum hahah
Het belooft morgen een heerlijke frisse dag te worden, dus Flint en ik gaan aan het begin vd ochtend een frisse neus halen in het bos. We rijden vanaf stal in Uffelte ri het noorden en dan daar de bossen in (zeg maar ri het Brandeveen maar dan iets meer naar links).
Staat bij iedereen de rit van as zondag nog op de planning?
Hoe/welke route gaan jullie ongeveer rijden? Wellicht dat ik onderweg bij jullie aan kan haken? Want te paard op en neer naar Havelte plus nog een buitenrit vind ik wel erg ver..
Nee ik ook niet. In de regen rijden vind ik op zich niet zo erg. Maar ik laat me niet voor mijn plezier nat regenen in het bos. Dan maar een uurtje in de bak haha
Hier wel iemand die rustig in de regen gaat rijden, maar als niemand gaat gaan wij natuurlijk niet alleen. Blijf ik liever in de buurt Route daar ken ik niet, heb er laatst voor het eerst gereden met volle maan rit.
Was ook leuk joh. Ben je in het donker op een groot open stuk lekker aan het galloperen, knapt mn teugel van mn bit af... Ik heb even gezegt 'mensen zullen we gaan stappen, mn teugel is geknapt'' Dus de andere paarden stappen en mare op mijn stem ook heel braaf terug. gelukkig maar dat had heel anders af kunnen lopen..
Dames ik moet ook helaas afzeggen.. Ik ga zondag (na mislukte pogingen om een afspraak te maken) eindelijk kijken bij een paard(je). En aangezien de meeste mensen toch ook al afhaken vanwege het weer, wil ik deze afspraak heel graag door laten gaan.
Bij Generaal v/d Bosch rijdt een jeugdvriendinnetje van mij: Rita.
Wat leuk Picasso! Succes en veel plezier! Naar wat voor paard ga je kijken?
Anoniem
Geplaatst: 16-11-16 14:25
Flinty schreef:
Wat leuk Picasso! Succes en veel plezier! Naar wat voor paard ga je kijken?
Een E-pony schimmel; lekker rond typje; loopt ZZ-licht bij de paarden en M2 bij de pony's met twee zussen als ik het goed heb. Hoop dat het iets is, want wb type spreekt hij me zo aan!
Als het niet al te slecht weer is ga ik graag naar buiten.. maar weeronline.nl geeft voor as zondag een weercijfer 3 Weet niet of ik dan wel met plezier op mn paard zit..
Anoniem
Geplaatst: 17-11-16 13:32
kionasuppie schreef:
Leuk Picasso succes! Rita ken ik inderdaad wel
Kleine wereld is het!
Ik hoor ook berichten over een storm a.s. zondag.... hoop dat het paard braaf is daar in het oosten des lands... Mijn paarden hebben nu de storm al in de kop; vooral de jongste: niet te houden op het moment!