Animo voor clinic Eindhoven?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wie heeft interesse in een clinic omg. Eindhoven?

Ja, B-niveau
14 (37%)
Ja, L-niveau
9 (24%)
Ja, M-niveau
5 (13%)
Ja, Z-niveau
3 (8%)
Nee, liever omg. Den Bosch
3 (8%)
Nee, helemaal niet
3 (8%)

Totaal aantal stemmen: 37

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 09:33

Pervinco schreef:
Lieve mensen, dat ik iets tegen maneges heb, is niet de reden dat Eersel vrijwel zeker afvalt...

Wat er beter is aan Best: Als ik heel eerlijk moet zijn denk ik dat Best beter bereikbaar is dan Eersel. Is mijn idee, geen vaststaand feit. Best heeft uberhaupt geen lessen of wedstrijden in de agenda staan op zaterdag, ik ga er dus van uit dat er dan ook niets is.

Maar ik ga orionneke even een pb sturen, wellicht kan zij wat meer info/duidelijkheid verschaffen...

En de manege van eersel grenst bijna aan de grote weg afslag

maar oke als jullie zo graag best willen, dan doe het maar, wij hebben hier toch geen inbreng in.. jij organiseert het..
Maar dan val ik denk ik iig wel af, ik heb geen trailer, en het paard is niet van mij dus dat mag ik denk ik niet zomaar vervoeren

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 09:42

Ok, eerlijk!
Wat mij stoort is dat we een hoop bakken op het oog hadden. Dat nu ineens de eerste bak die aangeboden wordt gekozen wordt... Al die informatie van anderen voor niets gekregen!
Daar stoor ik me aan. Heb er verder geen problemen mee als het in Best wordt gehouden, vind alleen de reden waarom een beetje vaag...

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 09:49

Daar ben ik het ook mee eens!! nu MOET t ineens in best

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-04 10:13

Nee, het MOET niet in Best. Allereerst laat ik de keuze grotendeels aan jullie over, maar griebels en stalleke zijn de enige die reageren.

We hadden inderdaad een hoop bakken op het oog, waarvan er tevens een hoop afvielen. De 3 bakken die imo in aanmerking komen, en dan bedoel ik ook zonder een hoop gedoe/geregel, zijn de stal van orionneke - die idd erg snel vanalles gevraagd/geregeld had -, de privestal in Eersel en de manege in Eersel.

De privestal valt zo wie zo af vanwege het gebrek aan faciliteiten.

Blijven de manege en de optie van orionneke over. Ik heb een voorkeur voor de stal van orionneke, vanwege de al eerder vermelde 'motivatie'. Ik heb daar gewoon een beter gevoel bij. Tyrza ook volgens mij.

Wat mij heel erg stoort is dat er nu gezegt wordt dat jullie geen inbreng hebben... Ik heb een periode voorgesteld, waarop Tyrza met een concrete datum moest komen omdat vrijwel niemand iets zei. Ik heb een 3tal rijbakken voorgesteld (waarbij ik overigens speciaal op de stallen van griebels en stalleke gewacht heb!), aangezien ook daarop vrijwel geen reactie kwam heb ik Best voorgesteld...

Doei, doei

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 13:40

Ik ben het met percinco eens, de meesten zeggen dat ze geen moeite hebben met best of eersel. Alleen stalleke en griebels.

Als je gaat kijken naar de faciliteiten en rust die je hebt heb je die in Best meer, mede omdat de datum dan niet WEER hoeft worden uitgesteld/verzet. Geen pottekijkers en je kunt zeker naar binnen. Anders stoor je weer die mensen in eersel op hun wedstrijddag.

Verder zijn er op die privestal zoals ik het hoor weinig mogelijkheden. Alleen de kempen zou nog overblijven.

Maar zoals ik zei qua plaats maakt het mij niet uit, ik moet hem toch opladen. Maar zo zijn er meer mensen en dan vind ik niet dat om wille van 1 a 2 personen het ergens perse heen moet.

Ook heeft pervinco ons gevraagd om mogelijkheden. Ik ben aan de slag gegaan omdat er anders gewoon geen beslissing genomen wordt of mogelijkheden aangedragen. MIsschien een poll maken waar men kan stemmen welke datum en plaats ze willen?????

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-04 14:03

Die poll is wellicht een idee... Ik pb eerst even een moddie om toestemming te vragen, aangezien het zou betekenen dat er 3 topics hierover komen dan...

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 14:26

Jullie hebben het allemaal makkelijk, jullie kunnen je paard zo opladen, maar die mogelijkheid heb ik niet.. maarja doe het maar in best dan als jullie da zo graag willen, ik denk niet dat die keuze nog veranderd namelijk.

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 14:36

Maar oke je kan niet voor 2 mensen iets anders doen.. Maar zoals je zegt dat niemand er problemen mee heeft, volgens mij hebben er weinig gereageerd die mee doen.. maargoed het word dus bijna zeker best

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 14:40

Ik wil dus ook graag mee doen met de clinic, houd dit topic dus ook goed in de gaten..
Maar mijn voorkeur gaat eigenlijk ook uit naar Best..

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-04 16:03

stalleke schreef:
Jullie hebben het allemaal makkelijk, jullie kunnen je paard zo opladen, maar die mogelijkheid heb ik niet.. maarja doe het maar in best dan als jullie da zo graag willen, ik denk niet dat die keuze nog veranderd namelijk.

Ja joh, ik heb het hartstikke makkelijk... Peter moet speciaal voor die clinic werk laten liggen, ik moet Peters auto hebben, ik moet Peters trailer hebben, ik moet een uur reizen...

Open dan een nieuw topic met een clinic op 1 mei in Eersel als je de poll niet af wilt wachten... Regel je met Tyrza dat ze daarheen gaat, ipv de door mij gekozen locatie.

En nou alsjeblieft ophouden met dat ge'emmer over en weer... Ik doe mijn best, ik kan het niet iedereen naar de zin maken. Dit komt me iig aardig de strot uit...

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 16:09

Ik weet niet wie de organisatie precies is, maar durf zelf een keuze te maken Knipoog Als je iedereen te vriend wil houden hou je uiteindelijk niemand te vriend Nerd
Zoveel voordelen zal de ene binnenbak niet hebben tegenover de andere, het gaat mij vooral om het dak boven mn hoofd, ik weet niet hoe de anderen verwend zijn Knipoog
En als je geen vervoer hebt vind ik niet dat daarnaar geschikt moet worden, kom nou.
Ik zou echt niet weer een poll gaan maken, iedereen kiest toch wat hem/haar het best uit komt, dus niet wat ook het best is, kies maar gewoon wat en wie niet wil die komt niet, aanmeldingen zat

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 16:21

Het was niet persoonlijk bedoeld hoor Pervinco!!!
Ik heb daarna ook gezegd dat je omdat 2 mensen eersel willen, het dus daar moet doen! heb ik best begrip voor... Ik baal gewoon, wil gewoon een keer meedoen aan een clinic, en de meeste mensen kunnen gewoon zijn paard vervoeren wanneer ze willen wnat ze kunnen aan een trailer komen en mogen hem vervoeren, en dat mag ik dus niet vandaar dat ik hoopte dat het hier in eersel was.. Maar oke gaat dus niet door... maarja jammer... niets aan te doen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 17:28

mijn voorkeur gaat ook uit naa best

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 18:31

Best is wat mij betreft ook een stuk simpeler Knipoog

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 19:30

orionneke schreef:
Ik ben het met percinco eens, de meesten zeggen dat ze geen moeite hebben met best of eersel. Alleen stalleke en griebels.

Als je gaat kijken naar de faciliteiten en rust die je hebt heb je die in Best meer, mede omdat de datum dan niet WEER hoeft worden uitgesteld/verzet. Geen pottekijkers en je kunt zeker naar binnen. Anders stoor je weer die mensen in eersel op hun wedstrijddag.

Verder zijn er op die privestal zoals ik het hoor weinig mogelijkheden. Alleen de kempen zou nog overblijven.

Maar zoals ik zei qua plaats maakt het mij niet uit, ik moet hem toch opladen. Maar zo zijn er meer mensen en dan vind ik niet dat om wille van 1 a 2 personen het ergens perse heen moet.

Ook heeft pervinco ons gevraagd om mogelijkheden. Ik ben aan de slag gegaan omdat er anders gewoon geen beslissing genomen wordt of mogelijkheden aangedragen. MIsschien een poll maken waar men kan stemmen welke datum en plaats ze willen?????

Voor mij hoeft het niet perse in Eersel! Ik heb al eerder gezegt dat je niet alles kunt organiseren naar wensen van een paar mensen die met vervoersproblemen zitten.
Ik persoonlijk vind het niet zo leuk dat ik heel veel mensen om info heb gevraagt voor een locatie, waar nu niets mee gedaan wordt. Ik had er een paar in de buurt van mijn pony's, maar ook in Son, Nederwetten, Nuenen, Veldhoven etc... Daar had ik dan ook niet heen gekunnen, dus nogmaals het is niet omdat ik er dan niet heen kan, maar puur omdat Pervinco en ik op bakkenjacht zouden gaan. Ik zou op haar wachten om overal te gaan kijken, en nu gaat dat dus niet door... Ik had ook zelf overal kunnen gaan kijken namelijk, en dan hadden we ook al een locatie gehad. Wil je het goed doen door te wachten op de organisator, is het ook niet goed... Dat bedoel ik!
Daarbij vond ik Eersel een goede accomodatie hebben...

Edit: Woordje Best 1e zin in Eersel veranderd... Foutje Bloos
Laatst bijgewerkt door griebels op 17-02-04 19:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 19:38

Jeetje wat een gekissebis over en weer hier zeg, ik heb tot en met pagina 8 terug moeten bladeren om nog een concreet idee te krijgen welke bak/stal nou waar is, de rest is gezeik!
Maak aub een poll, met data en accomodatie. Of heb ik als kijker daar niks in te brengen? Verward
Als het aan mij lag, Stalleke, dan hielden we de hele clinic in Nederwetten op mijn stal, aangezien ik ook geen vervoer heb (of erg moeilijk te regelen in ieder geval). Het staat jou niet aan dat het misschien in Best word gehouden omdat jij ook geen vervoer hebt. Trek aub je lange tenen even in en schik je gewoon bij de meerderheid! er zijn meerdere mensen zonder vervoer, daarvoor kan je toch niet het topic naar je hand proberen te zetten, en als dat niet lukt: "nou ok, doe dan maar blabla bla..." beetje kinderachtig. Scheve mond

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-04 19:38

Griebels, het spijt me zeer, maar de enige locaties die ik van jou doorgekregen had waren suggesties van ik meen Desiree. Over het rondvragen heb ik enkel wat namen van Bokkers langs zien komen, en die stallen hierboven dus. Ik had ook al gezegt contact op te willen nemen via mail of pb met anderen, aangezien het anders zo lang ging duren. Dan had je moeten zeggen wat je zoal op het oog had...

Ik heb ook niet gezegt dat Eersel, de manege, een slechte locatie heeft, ik heb gezegt dat mijn voorkeur, die van Tyrza, en blijkbaar nog wat bokkers naar Best gaat.

Sorry hoor, maar ik weet het ook niet meer. Ben ik op de achtergrond bezig, is het niet goed want het duurt te lang, doe ik voorstellen reageerd er niemand, neem ik zelf een besluit is het nog niet goed...

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 19:43

Jongens, voordat dit tot een ruzie ontaard:

Bij een clinic heb je inderdaad meerdere personen die hun voorkeur voor bepaalde lokaties hebben ivm oa. vervoer. Maar hoe meer er mee willen doen, des te meer voorkeuren er zijn. Er moet gewoon een onderscheid gemaakt worden, ook al gaat dat helaas ten koste van sommige deelnames. Het is niet anders.

Wat betreft bakken zoeken: je kunt wel blijven zoeken naar de ideale bak, maar dan krijg je weer hetzelfde als bovenstaande. En door de bomen zie je het bos uiteindelijk niet meer.

Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar Best, omdat dit een prima baan is, toegankelijk voor publiek, met geluidsinstallatie en kantine. Dat zijn voor mij de prioriteiten.

Maar laten we a.u.b. niemand beschuldigen van het nalaten. Ik ben allang blij dat iemand de moeite heeft genomen haar nek uit te steken. Don't blame the messenger....

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 19:47

Van mijn kant geen ruzie hoor, ik begrijp het alleen niet meer zo... Verder zal ik mijn mond houden, voordat dingen verkeerd begrepen worden.

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 19:52

Pervinco schreef:
Griebels, het spijt me zeer, maar de enige locaties die ik van jou doorgekregen had waren suggesties van ik meen Desiree. Over het rondvragen heb ik enkel wat namen van Bokkers langs zien komen, en die stallen hierboven dus. Ik had ook al gezegt contact op te willen nemen via mail of pb met anderen, aangezien het anders zo lang ging duren. Dan had je moeten zeggen wat je zoal op het oog had...

Ik heb ook niet gezegt dat Eersel, de manege, een slechte locatie heeft, ik heb gezegt dat mijn voorkeur, die van Tyrza, en blijkbaar nog wat bokkers naar Best gaat.

Sorry hoor, maar ik weet het ook niet meer. Ben ik op de achtergrond bezig, is het niet goed want het duurt te lang, doe ik voorstellen reageerd er niemand, neem ik zelf een besluit is het nog niet goed...

Maar dat wil niet zeggen dat ik niet meer heb ontvangen/gedaan... Vond het niet nodig om te zeggen wat ik op het oog had, omdat ik van de meeste zelf ook niets wist als datgene wat anderen mij hebben verteld... Daarvoor gingen we dus ook kijken...
Maar no hard feelings... Ik kom er wel overheen Haha!

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-04 19:55

Als je het niet nodig vond om het te zeggen, hoe weet ik dan uberhaupt wat je op het oog had? De suggesties die ik had van je/andere bokkers vielen grotendeels af...

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 19:58

Laten we geen discussie meer houden. Ik denk dat het gros van de deelnemers, waaronder ondergetekende kiest voor Best.

Laten we nu een datum boeken, zodat we een nieuw, overzichtelijker topic kunnen starten Knipoog

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 19:58

Pervinco schreef:
Als je het niet nodig vond om het te zeggen, hoe weet ik dan uberhaupt wat je op het oog had? De suggesties die ik had van je/andere bokkers vielen grotendeels af...

Lips are sealed Schijnheilig

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-04 20:00

Tyrza schreef:
Laten we geen discussie meer houden. Ik denk dat het gros van de deelnemers, waaronder ondergetekende kiest voor Best.

Laten we nu een datum boeken, zodat we een nieuw, overzichtelijker topic kunnen starten Knipoog

17 april.

Heb net een pb gestuurd aan orionneke voor de definitieve info en het regelen van de locatie.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 21:19

ik weet nog niet zeker of ik kan de 17e, hangt van de familieplannen af.