Gezellige mensen omgeving Tilburg!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

venivedivici

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 15:09

keeyzie schreef:
Venivedivici: Doe alsjeblieft rustig aan met een whiplash en besteed veel aandacht An je revalidatie. Dat is belangrijker dan je denkt. Ik heb 3,5 jaar geleden iemand met 80 achterop gehad toen ik met mijn ex voor het stoplicht stond. Eerst dacht ik dat het meeviel maar uiteindelijk bleek het Eem whiplash te zijn. Ben nog steeds bezigmet fysio en heb de afgelopen 6 weken op aanraden van de fysio maar 1x per week gereden. Ik heb er dus nog steeds last van |(

Vooral omdat ik er dus niet op tijd bij was en tijdens mijn revalidatie af en toe eigenwijs ben geweest. Paardrijden is funest voor je nek helaas.

Oei heel heftig dus!
Hoelang is dat geleden?
Heb nu ook wel zoiets mag wel over zijn zo beu ben ik het haha!
Laatst met vrienden gaan paintballen en dan zit ik toe te kijken.

Ik hou wel echt van carnaval!
Toch iets om na uit te kijken haha

rockey

Re: Gezellige mensen omgeving Tilburg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 15:15

ga je ook in tilburg carnaval vieren VVV?

venivedivici

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 15:19

rockey schreef:
ga je ook in tilburg carnaval vieren VVV?

Grote kans van wel!
Vorig jaar ook in Oosterhout, Breda geweest. Was ook erg leuk!
Maar tilburg ken ik alles en dichtbij huis haha!

En jij?
Als wat ga je? Haha

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 15:25

ik ga vrijdag als het nog door gaat eerst naar de hengstenkeuring in den bosch, echt balen dat het dit jaar samen met carnaval is. maar wil die avond eigenlijk nog wel de stad in, en dan zaterdag en zondag ook gewoon tilburg. heb er mijn vaste stamkroeg, dus altijd bekenden :)

wat doe jij aan?

ik heb een hele gave jas gekocht in den bosch, panter print, felle kleurtjes en daar hebben we een hele leuke hoed bij. en ik heb een toffe bontmuts gekocht in diezelfde winkel, waar ik een bontjas bij gekocht heb, dus beetje Russische stijl zeg maar... vrijdag denk ik iets simpels...

venivedivici

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 15:32

Klinkt wel leuk!
Allemaal nep of echt bont?

Wil ook graag naar de hengstenkeuring maar niemand in mijn omgeving geeft er niet om. Me vriend gaat wel altijd mee na de hengstenshow bij jespers.

Ik denk dat ik weer als sneeuwwitje ga en dan van die lange sokken eronder ect!

Mijn zus gaat trouwen en ik doe haar kapsel en die komt die maandag heel vroeg dus word of zondag niet gaan of nachtje doorhalen denk ik :p

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 15:34

o wat leuk een bruiloft! ik moet maandag ook gewoon werken dus wordt even bikkelen, maar goed zondag begint het toch al op tijd.

andere nog leuke weekend plannen?

venivedivici

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 15:42

Bruiloft is 2juni dus duurt nog even haha! Wel in het bos.
Heb je geen vakantie met carnaval of dag vrij?

Wanneer is het eigk in den bosch niet de hengstenkeuring maar dat andere kan niet op naam komen haha :p

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 15:44

Ja hele leuke plannen werken >;)
Soms haat ik de horeca.. Maarja dan ben je bijvoorbeeld wel vandaag lekker vrij

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 15:49

horeca lijkt me een vak apart, dat moet je wel echt liggen, ik sta liever aan de andere kant van de bar :P

nee heb dit jaar geen vrij met carnaval. ben 7 maart week vrij, omdat we dan dat weekend de pup gaan halen.

bedoel je indoor brabant?

venivedivici

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 15:53

Jaa idd indoor brabant haha!
Wanneer valt dat ook in februari toch?
Heb er nog niks van voorbij zien komen.

Nja een pup halen is ook heel leuk! :D

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 15:55

heb even gekeken, 10 - 13 maart! dan zijn wij ''helaas'' een weekend naar renesse, indoor brabant is altijd wel super leuk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 16:05

Vinden jullie het heel erg om ergens anders over trouwen te praten en zeker in juni...

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 16:10

Indoor Brabant lijkt me erg leuk ben er nog nooit geweest! :oo

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 16:10

Robijntjah schreef:
Vinden jullie het heel erg om ergens anders over trouwen te praten en zeker in juni...

sorry hoor, maar niemand kan ruiken wat er nu precies aan de hand is, je geeft hele tijd kleine steken onder water, maar niemand mag het weten, prima. maar je kunt niet verwachten dat er daardoor over bepaalde onderwerpen niet gesproken mag worden, er wordt tenslotte amper iets gemeld.

heel rot dat je liefdesverdriet hebt, maar misschien is het beter dan even tot je zelf te komen

venivedivici

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 16:11

Rockey weekendje naar rennesse is ook super leuk!

Het is iig niet me bedoeling geweest om iets naars te zeggen of iets.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 16:12

Lees ff terug ofzo.

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 16:19

Robijntjah schreef:
Lees ff terug ofzo.

Ik ben het met Rockey eens. Niemand verplicht je om hier mee te posten en trouwplannen moeten wat mij betreft gewoon besproken kunnen worden.

Ik heb ook geen idee wat er gebeurd is, behalve dat de boel is afgeblazen. Ik ken jou verder niet en ga me door jouw liefdesverdriet dus ook geen beperkingen laten opleggen.

Klinkt hard, maar zo heeft iedereen gevoelige punten en ik kan niet met al die dingen rekening houden.

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 16:20

Laten we het leuk houden dames! Jolijn heeft het heel moeilijk en het is al een paar keer voorbij gekomen wat er aan de hand is :)

Zo met Sparky naar de kliniek! Spannendddd

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 16:26

Leuk dekje Helga!

Bedankt voor de toelichting rockey!

Indoor Brabant is zo leuk! Kon dit jaar weer dressuur zien maar stomme country festival in Dublin valt in hetzelfde weekend en daar had ik al kaarten voor :( Baal echt als een stekker.

Nogmaals sterkte! Hopelijk heb je goed nieuws te melden bij terugkomst :)

spottedponie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 16:31

Succes met Sparky zo!

Ik ben het ook wel met Rockey eens, en vind niet dat VVV iets verkeerds heeft gezegd door t melden dat haar zus in juni trouwt... Maar laten we het gewoon gezellig houden hier...

Ik ga volgende week ook naar de HK, donderdag en vrijdagavond :) heb er onwijs veel zin in
Vanmorgen stage gehad, voor t eerst voor de klas gestaan, heb niet gehuild, geen leerlingen in de gordijnen en best mn ding kunnen doen... was wel een beetje trots haha
Nu nog werken tot 5 en dan naar huis, wat huishouden doen en aan de studie, morgen weer naar mn prinses...
carnaval doe ik dit jaar niet al te veel aan, ga zaterdag met mn (stief)dochter weg, ze loopt mee in de kinderoptocht bij ons in t dorp, zondags udenhout, maandag weet ik nog niet... ben wel vrij dus moet die dagen eigenlijk aan mn studie spenderen...

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 16:34

spannend zo voor de eerste keer voor de klas staan , kinderen kunnen je toch wel goed uit gaan testen :P

hengstenkeuring is altijd super leuk, wil mijn merrie toch graag weer laten dekken dit jaar, dus hoop nog wat leuks te zien daar

spottedponie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 16:37

Je ik vond het ook erg spannend, nog zat te verbeteren natuurlijk, maar had er vannacht over gedroomd dat het een grote verschrikking was, maar viel me alles mee haha

Ik wil mijn merrie ook nog een keer laten dekken, en stiekem nog 2x (keer springen en een keer dressuurhengst) maar daar is mn vriend t nog niet mee eens haha
Vind jouw veulen echt supergaaf Rockey :)

venivedivici

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 16:40

Allemaal leuke dingen te doen lees ik zo! :D
Zaterdag baby borrel van me nicht en zondag ochtend mri scan. Voor de rest nog geeb plannen.

Ben jaloers dat jullie daarheen gaan! Haha.
Wil ook graag.

Wanneer is het springen bij indoor brabant?

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 16:41

Hoii, mag ik me hier melden???

Tilburg is voormij maar 40 minuutjes met de auto, alleen ben ik er wekelijks tot maandelijks wel te vinden.. al is het dan wel in het ziekenhuis..

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 16:58

venivedivici schreef:
keeyzie schreef:
Venivedivici: Doe alsjeblieft rustig aan met een whiplash en besteed veel aandacht An je revalidatie. Dat is belangrijker dan je denkt. Ik heb 3,5 jaar geleden iemand met 80 achterop gehad toen ik met mijn ex voor het stoplicht stond. Eerst dacht ik dat het meeviel maar uiteindelijk bleek het Eem whiplash te zijn. Ben nog steeds bezigmet fysio en heb de afgelopen 6 weken op aanraden van de fysio maar 1x per week gereden. Ik heb er dus nog steeds last van |(

Vooral omdat ik er dus niet op tijd bij was en tijdens mijn revalidatie af en toe eigenwijs ben geweest. Paardrijden is funest voor je nek helaas.

Oei heel heftig dus!
Hoelang is dat geleden?
Heb nu ook wel zoiets mag wel over zijn zo beu ben ik het haha!
Laatst met vrienden gaan paintballen en dan zit ik toe te kijken.

Ik hou wel echt van carnaval!
Toch iets om na uit te kijken haha
Kan inderdaad heel naar zijn als je niet meteen goed rust houd hoor!

Een mri scan op zondag? Kan dat ook al :P

Lijkt mij ook wel spannend een eerste keer spottedponie, maar dat viel allemaal mee dus!

Dat weekend van indoor brabant kan ik ook niet helaas. Volgend jaar misschien weer.