Edit: over vreemde gebitten gesproken. Ik heb alles aanwezig.. Behalve mn verstandskiezen

Ben de enige in de fam die dat heeft, maar t schijnt wel dat Agnesie erfelijk is

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Oké nog een post dan. Ik heb drie kinderkiezen laten trekken omdat die er niet vanzelf uitgingen en toen is alles naar voren getrokken met een beugel. Mis in totaal vier volwassen kiezen, heb geen implantaten maar heb dus alleen een iets korter kauwvlak. Verstandskiezen heb ik er twee van, ook al zo vreemd
S_en_Z schreef:Grappig Jennifer, heb toevallig vanmorgen bij Ghost Adventures ook een aflevering gezien over Doll Island(zit nu in s10)
Calanddra schreef:wilmatj: wilma, hebben jullie eigenlijk Amore nog? Hij heet nu bij jullie anders geloof ik
Calanddra schreef:Jahalve mond is nu verdoofd en moet om 1 uur werken XD heb gelukkig n hele fijne tandarts. Vind naalden bijv echt doodeng, maar hij doet t zo dat ik er bijna niks van merk.
Jeetje dat is wel heftig Brittkun je niet bij n andere terecht?
Haha de geesten komen door je computer heen
Destination Truth is ook zo spannendjammer genoeg maar 5 seizoenen. Dan gaan ze met n team de hele wereld rond om op onderzoek te gaan naar mythen en verhalen. Aflevering met het Haunted Forest en Doll Island zijn t engst
Lisanne, zal ik anders eens kijken of ik de foto's nog kan vinden?