Nieuwe mensen ontmoeten (omgeving Utrecht)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 13:02

Grappig Jennifer, heb toevallig vanmorgen bij Ghost Adventures ook een aflevering gezien over Doll Island _O- (zit nu in s10)

Edit: over vreemde gebitten gesproken. Ik heb alles aanwezig.. Behalve mn verstandskiezen _O-

Ben de enige in de fam die dat heeft, maar t schijnt wel dat Agnesie erfelijk is :)

Britt_Sisi

Re: Nieuwe mensen ontmoeten (omgeving Utrecht)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 13:05

Haha naja ik bijt gewoon even Door bij die tandarts hoor. Voor die 2 keer per jaar dat ik er heen ga..

Mijn verstandskiezen zijn nog niet door. Ik geloof dat ze er wel zitten haha!

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-15 13:06

Citaat:
Oké nog een post dan. Ik heb drie kinderkiezen laten trekken omdat die er niet vanzelf uitgingen en toen is alles naar voren getrokken met een beugel. Mis in totaal vier volwassen kiezen, heb geen implantaten maar heb dus alleen een iets korter kauwvlak. Verstandskiezen heb ik er twee van, ook al zo vreemd :')

Aha oke, ja bij mij waren inderdaad ook mijn kinderkiezen getrokken, daaronder zat gewoon niks. Toen is de rest op zijn plaats gezet met een beugel. Toen heb ik een operatie gehad waarbij ze op de lege plaatsen voldoende bot gingen zetten (deze operatie was echt HEL! En daarna deed ik mee aan de hamsterweken) en daarna nog een keer een operatie voor de implantaten. Later werden de kronen daarop gezet. Ik heb dus een duur bekkie haha....

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 13:30

Hier ook meerdere melktanden en kiezen laten trekken. Ik was onhandig en viel vaak haha

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 13:32

S_en_Z schreef:
Grappig Jennifer, heb toevallig vanmorgen bij Ghost Adventures ook een aflevering gezien over Doll Island _O- (zit nu in s10)

Oeeee gaan zij daar ook heen? :D

En toen vond ik metaal in mn brood :/ kwam er net nog achter voor t doorslikken doordat ik er nog n stukje op kauwde achterin... De worstresten zitten er zelfs nog aan :x

Gelijk op de pagina gezet vd Jumbo... snel reactie, eerste was n excuses en dat ik terug kon gaan dan kreeg ik n nieuw brood of mn geld terug (1 euro...). Ze proberen er wel makkelijk vanaf te komen. Als ik t had doorgeslikt had ik grotere problemen gehad. Zoiets mag ook echt niet in t brood voorkomen. Wat als n kind t had doorgeslikt...
Ik hoor iig nog van ze.
Afbeelding

Afbeelding

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-15 13:35

Wow lekker gevaarlijk Jennifer! Gelukkig had je het net op tijd door!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 13:38

Ah gadverdamme zeg! :oo Vies en gevaarlijk ook!!!

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 13:41

Brrrr Jennifer wat ontzettend smerig.. :r

Ik heb een speciale angst tandarts, is erg kundig ook. Hele lieve man en is erg geduldig.
Bah boekhouding doen is zooooooo vervelend :z Morgenavond naar de boekhouder en moet echt veel uitprinten :z

wilmatj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 14:01

Wat gaat dit topic snel zeg. Ik ga zo verder lezen, eerst even een reactie hier op.

Calanddra schreef:
wilmatj: wilma, hebben jullie eigenlijk Amore nog? Hij heet nu bij jullie anders geloof ik

Leentje, ja die heb ik nog.
In zijn paspoort heet hij leen en amore vond ik helemaal niets dus toen hem leen genoemd :)

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 14:03

He bah Jennifer!
Wel toevallig! Ik las het op Facebook maar ik had niet gezien dat het van jou was. Dus toen ik het hier las was ik even in de war hahaha

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 14:03

Goudeerlijk brood, met stukjes metaal :') Lijkt wel zo'n dingetje van worst ofzo.

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 14:09

Jennifer: Ghost adventures s10 e04

Lekker! Flink stuk metaal ook.. Jeetje! Er zit plastic bij? Mmmm... Vreemd!

Lian

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 14:21

Ah bah zo durf je toch geen brood meer te kopen! Doet me denken aan dat verhaal van een vrouw die een slak vond in haar maaltijdsalade van de AH. :r

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 14:25

Ik heb ook wel eens een veertje gevonden inderdaad in m'n sla van de ah. Ben daar niet zo moeilijk mee := Kan gebeuren toch. Zeker een torretje of een kevertje in groenten of fruit. Je wilt niet weten hoeveel slakjes ik uit de sla pluk die uit de tuin van m'n ouders komt :P

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 15:05

Heeft iemand toevallig zo'n zalando kortingsbon liggen? O:) Ik had er laatst een maar die heb ik natuurlijk weg gegooid...

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 15:11

Ik zal even aan mijn moeder vragen of ze de code wilt geven :P Want mijn bon word daar nog heen gestuurd :') Dan pb ik hem wel even.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 15:17

Zou helemaal top zijn! Ik heb gave nikes gezien <3

Ik kan er echt niet inkomen vandaag op werk zeg pfff. Gedachten zijn overal behalve bij werk.

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 15:51

wow wat gaan jullie snel zeg!

Even vergeten wie het ook al weer vroeg maar heb helaas nog niks over mijn sollicitatie gehoord, alleen dat het nog wat langer duurt door chaos, dus wacht nog geduldig verder.
Stappen doe ik ook niet, denk dat het meer dan 7 jaar geleden is geweest dat ik een keer mee ben geweest en ben toen ook echt meegesleept door vriendinnen haha. Tja als je 7 dagen in de week werkt en elke dag om 6.30 je bed uit moet dan slaap je wanneer je kan slapen. Heb er ook niet zo veel mee. Ben sowieso niet van kleine ruimtes met veel mensen, krijg een beetje sla neigingen ervan.
Heb een hekel aan de tandarts moet al 2 jaar mijn verstandskiezen laten trekken maar zolang ze me geen zeer doen blijven ze lekker zitten waar ze zitten.

Jennifer woww dat is ook fijn brood kauwen zo! Hoop dat ze toch echt meer doen dan je 1 euro terug geven! Daar had je makkelijk in kunnen stikken.
Werk ze toch Tara(sorry ben je naam even kwijt) Zulke dagen gaan ook echt gewoon niet snel voorbij.

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 15:58

@Tara: Mijn moeder gaat zo voor je kijken als ze thuis is. Gaat echt langzaam dan zo'n dag als je je gedachten niet op werk kan houden :(:)

Vervelend als je moet wachten op antwoord op je sollicitatie.

Ik moet 150 blaadjes printen en die rot printer wilt niet over de wifi werken. Nog even en ik stuur alles digitaal naar de boekhouder %)

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 16:02

Ben gelukkig over een half uurtje klaar :) Dat scheelt.

Balen dat je nog moet wachten op antwoord :( Ben jouw naam ook even kwijt. Ik ben Emma maar naar Tara luister ik ook :P

150 pagina's :oo

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 16:19

Sunrise, geen kopieershop oid in de buurt? Ik laat mijn samenvattingen etc. daar altijd uitprinten voor 'n prikkie (scheelt mij een hoop printerstress :') - en inkt)

Jemig Jen, dat metaal! Echt nasty, flinke klacht over sturen. Je kies had wel af kunnen breken..

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 16:52

Nee niet in de buurt en al helemaal niet goedkoop :P Ik krijg de btw terug over mijn inkt en aanschaf printer etc. Dus als deze zo blijft doen koop ik weer een nieuwe :P

Ik koop ook nooit inkt. Is duurder dan een nieuwe printer kopen :P Overigens moet ik bankafschriften e.d. uitprinten dus dat doe ik liever zelf.

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-15 17:56

Hoe ging je toets Britt?

Liiszle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 18:15

Calanddra schreef:
Ja :D halve mond is nu verdoofd en moet om 1 uur werken XD heb gelukkig n hele fijne tandarts. Vind naalden bijv echt doodeng, maar hij doet t zo dat ik er bijna niks van merk.

Jeetje dat is wel heftig Britt :oo kun je niet bij n andere terecht?

Haha de geesten komen door je computer heen :')

Destination Truth is ook zo spannend :D jammer genoeg maar 5 seizoenen. Dan gaan ze met n team de hele wereld rond om op onderzoek te gaan naar mythen en verhalen. Aflevering met het Haunted Forest en Doll Island zijn t engst :D

Lisanne, zal ik anders eens kijken of ik de foto's nog kan vinden?

Zou ik leuk vinden Jennifer!
Is het nog gelukt met een verdoofde mond werken?

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 19:22

_Linn_ schreef:
Hoe ging je toets Britt?

Daar durf ik niets over te zeggen haha. Het was meerkeuze dus echt onvoorspelbaar. Vorige keer dacht dat hij goed gegaan was en toen had ik een 3.6 dus ik vertrouw niet meer op mijn gevoel. :')