Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sunneva schreef:Hij heet Orchid's Snowcrest dus Snowcrest is goed
EquiPhoto schreef:Sunneva schreef:Hij heet Orchid's Snowcrest dus Snowcrest is goed
Zet ze nu op facebook.
http://www.facebook.nl/equiphotography
lauxmautink schreef:Wauw wat een gave foto's! Vooral t licht! Bewerk je dit nog of doet de camera dit vanzelf? Ik vind t heel mooi iniedergeval!
), ik stel alles zelf in. Ik fotografeer in RAW bestanden, dat zijn letterlijk 'ruwe' bestanden. Iedere foto bewerk ik na, de kleuren en belichting is in RAW namelijk nooit optimaal. Nabewerken is dus altijd een vereiste als je in RAW fotografeerd in plaats van bijvoorbeeld JPG bestanden. EquiPhoto schreef:Ik ben echt fan van Vinnie, wat een super leuke pony

Moonfight schreef:Mijn foto's van Dutch zijn klaar. Zijn er al mailadressen verzameld van de modellen?
Leuk resultaat ook van de andere fotografen!
NAIWHL schreef:mooi!
Ik wilde alles op mijn site zetten zodat er makkelijk nabesteld kan worden, maar ik ben gehackt door één of andere 'grapjas'.![]()
Ik hoop het vanavond na het werk te kunnen fixen. Klein opstartje gemaakt, maar de rest moet helaas even wachten.

Sunneva schreef:Omg die zwart witte! Elke fotograaf had prachtige platen maar deze is toch wel echt![]()
Ik zou hem graag willen bestellen, met een weggeshopt touw. Dan komt ie groot aan m'n muur!