[besloten] Van blessureleed tot sportplezier proosten op her

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

welshfan97

Re: [besloten] Van blessureleed tot sportplezier proosten op her

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 09:11

Dankje! Ja ik begin in september. Ik vind persoonlijk dat de loting erg laat was. Ik moet nu nog kijken voor een kamer, studentenlening bekijken, OV aanvragen, laptop aanschaffen etc... Wordt een drukke (en dure) periode maar ik heb er ontzettend zin in om in september daar te beginnen. :)

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 09:34

Gefeliciteerd WF!

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 09:47

Maar veel van die dingen had je al wel wat voorwerk voor kunnen doen toch? Gaat je wel lukken :j. Duurt nog ff tot september!

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-15 09:53

Kaar, dan kan ik me.voorstellen dat het meer voelt als een soort voorwaarden om door te kunnen dan dat bijdraagt aan je herstel :=
Toch ga ik duimen voor je dat het nu ineens super gaat werken!

Wf, gefeliciteerd!! *\o/* spannend!!!! Ik Uhm ga je niet kunnen helpen met een kamer, maar gaat je zeker lukken!

Thnx voor de tip'!! Bij de decathlon is nu ook uitverkoop (word ik echt gulzig van haaha)

Kasmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 12:02

Sliertje strakke tijd neer gezet, leuk verslag was zo te lezen voor herhaling vatbaar?
WF gefeliciteerd! Op naar het studentenleven dus ;)

Zwemmen ging wel lekker Manon, heb nu heerlijk spierpijn in voornamelijk mijn rug haha. Schoolslag gaat goed met m'n knie, zolang er maar niet teveel druk op het gewricht zit gaat het goed. Voel het wel iets als ik te ver buig maar opzich verder geen last van. Kon mijn vader bijhouden, vond ik ook wel lekker, schijn nog niet eens zo'n hele beroerde schoolslag te hebben xD. Heb nu wel echt zin in die cursus waarvoor ik mij heb ingeschreven.

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-15 12:18

Ben heel benieuwd wat je van die cursus vindt!!!! Ik, mega analysistje, vond het geweldig om te zien wat je doet en hoe je met hele kleine aanpassingen ineens zoveel sneller of makkelijk de baan door gaat :)

Kasmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 12:32

Ja borstcrawl kan ik gewoon nog niet en wil het echt wel leren dus ben benieuwd. Vind het ook fijn dat er telkens 1-2 weken geen les is en dan weer een les, dan heb ik tussendoor de tijd om goed te oefenen x).

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 16:36

Ik heb een mailtje terug, ze gaat me vanavond bellen *\o/*

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 22:41

Ik ga dinsdagavond kijken :D :D Mensen hebben 2 jonge tuigers, waar ze ook mee mennen. Eentje staat nu in training en ze zoeken iemand om te helpen. Heb foto's en filmpjes gezien, zijn me een machtige beesten! :D

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-15 23:34

Tof!!!! Hopen dat het klikt :)

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 08:33

Kasmir schreef:
Gecondoleerd Manon, en aan de andere kant dus spannend met n kleine van je zus op komst. Een vriendin van mij, degene waarmee ik nu samen de appaloosa verzorg, is vanmorgen bevallen van haar zoontje en m'n zus is volgende week uitgerekend dus geloof dat er zo'n 40 weken geleden een stroomstoring is geweest x).

Ik heb vandaag daad bij woord gevoegd en een uur gezwommen :). Heb m'n beide ouders mee weten te krijgen :). M'n vader gaat vaker mee, voor m'n moeder zou het super goed zijn maar staat er erg negatief tegenover dus dat zal niet met regelmaat worden.

Hihi, ja of we komen gewoon in een fase dat iedereen begint aan kinderen. :')

LiZmd, wat super tof en spannend! :):) Duimen, duimen, duimen dat het klikt! Staan ze ook een beetje dichtbij?

Sliertje, wat een prachtverslag weer! _/-\o_

Sterkte Karin... :(:)

Whaaaa WF, wat super te gek gaaf! *\o/* Super spannend zeg! Ik kan je helaas niet helpen aan een kamer...

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 09:21

Gisteren zou m'n dure trail rugzak afgeleverd worden. Volgens track & trace code afgeleverd om 13:38 maar niks te zien hier hoor (woon achteraf dus soms leggen ze het wel eens ergens anders). Baal echt zooooo ontzettend. Zit midden in m'n scriptie. Is het nou echt zo moeilijk om gewoon iets af te leveren? Nu moet ik er weer achteraan bellen / kost allemaal tijd en energie. KAK irritant :(

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 09:24

PostNL? Die staken he.... enorme achterstanden.... kreeg gister pakketje dat maandag geleverd zou worden en wacht nog op een andere.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 09:25

Oh sorry.... zou afgeleverd zijn volgens de track. Super irritant!!!!

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 09:26

Ja als ie niet afgeleverd was volgens track ook irritant maar prima. Ik heb dus gisteren gebeld toen zei ie dat het nog wel zou komen en anders was er een probleem. Sowieso een antwoord waar je niks mee kan, maar ook niets meer ontvangen dus probleem :(

Overigens is hier in de omgeving geen vertraging volgens hun eigen site.

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 09:40

Ik ben gisteren de halve middag aan het bellen geweest om pakketten van mn werk te traceren...... Uiteindelijk is de complete weekbestelling opnieuw klaargemaakt door het bedrijf en met een koerier gebracht want tnt is hopeloos nu! Zaten gekoelde medicijnen bij die al 3 dagen onderweg waren.... Die kunnen dus weggegooit worden! Kan moeilijk mn patienten zonder medicijnen het weekend insturen! Sommige dingen zijn ook nog eens erg kort houdbaar.... Pffff kostte me weer 2 jaar van mn leven om alles geregeld te krijgen!

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 09:59

Ik heb dus hetzelfde kiwipitje! Hoop dat ie per ongeluk bij het postkantoor ligt. Zo even kijken.

Paardjes staan redelijk dichtbij, 20min met de auto.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 10:09

Oh echt? Zou je dat ff kunnen laten weten? Ik kom daar niet in de buurt maar als die van jou daar is ga ik ff spieken.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 11:32

Heb het ook wel paar x gehad en dan kwam hij alsnog een dag later. Heel raar.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 11:55

Fingers crossed. Net wel een heeeel leuke kamer geboekt vlakbij waar ik de trail wil gaan lopen. Helemaal niet duur en nu al aardig bericht van verhuurder gehad (via AirBNB). Zijn er hier mensen die wel eens via AirBNB iets boeken? Vind het echt een leuke site.. nu nog hopen dat het allemaal oké is maar ziet er top uit!

Kasmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 12:09

Bij ons ook een pakketje nog niet bezorgd, ligt geloof ik allemaal overhoop bij postNL dus wij gaan er vanuit dat het nog komt.

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 13:28

Kiwi, ik heb even gebeld.

Vanwege de chaos werken ze niet meer met actuele scans. Ze laden een bus vol met pakketten, rijden hun rondje en wanneer de bus leeg is wordt alles afgetekend. Grote kans dat mijn (en dus jouw pakketje) niet in die bus gegaan is, maar nog op het sorteercentrum staat. Dan staat hij dus wel op de lijst, maar is hij niet onderweg gweest. Volgens de mevrouw is er een grote kans dat ie er vandaag of maandag gewoon bij zit.

Klinkt logisch, ze zullen daar door de bomen (pakketjes) het bos ook wel niet meer zien.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 13:30

Nou dan hoop ik maar dat het vandaag komt want op maandag wordt er hier standaard helemaal NIKS bezorgd ondanks dat het zo aangegeven staat in de track & trace :n Fingers crossed.. postbezorger komt hier op zaterdag standaard voor half 2 maar nog niks gezien dus we zullen zien.

Wel fijn dat jij een duidelijke uitleg kreeg. Ik kreeg echt een bitch :P maar ben maar aardig gebleven.. Dacht alleen echt wat héb ik hieraan.

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 13:46

Nee ik had een heel aardig meisje, duidelijk een West Friezin aan het accent te horen. Ze moest hard lachen toen ik haar succes wenste met alle sores :D

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 13:50

Ik kreeg iemand die alleen zei; "ik neem aan dat je gehoord hebt van de stakingen". Euh ja maar ik vind gewoon gek dat die status op afgeleverd staat := nou dat was dan maar zo ik moest gewoon afwachten :+

Wil gewoon heel graag morgen een rondje rennen met m'n nieuwe rugzak, maar zal me wel niet gegund zijn. Gisteren waren hier geen vertragingen en als het wel vertraagd was zou het sowieso vandaag komen maar het is zo'n typisch gevalletje 'just my luck' denk ik. Met dit soort dingen heb ik al-tijd pech :(

Scriptie schiet gelukkig nu wel redelijk op :)