Mario en Marijtje zijn al in Bergen bij ons . Ook heeft Mario zijn boog mee genomen en hij kan er mee schieten en muziek maken .
Ben thuis aangekomen, zal even door de fotootjes scannen! Hoop dat er wat bijzit, vond het wel een uitdaging in het bos!
Enkele foto's van vandaag. Morgen ga ik verder, ben moe De eind foto's zijn alleen wel wat minder vind ik, vooral omdat de meeste donker zijn of licht eigenlijk beetje verkeerd is :/
Kunnen de modellen misschien hun email adressen mailen? Dat is de makkelijkste manier om iedereen de foto's te sturen *Edit: mailen is Pben
larissa96 schreef:Kunnen de modellen misschien hun email adressen mailen? Dat is de makkelijkste manier om iedereen de foto's te sturen *Edit: mailen is Pben Ik stuur iedereen vanavond een pb met een lijsje van alle email adressen . Als we weer in Groote Keeten zijn.
Ik heb nu 3 modellen klaar, nog 2 te gaan Gaat helaas enorm traag met een pc die zo nodig 3000 keer vast moet lopen
We zijn zojuist terug gekomen in Groote Keeten , en dacht zal direct de email adressen sturen. Alleen ben ik Amy haar email adres vergeten er tussen te zetten dus die komt er nog achteraan .
Inprincipe komen bij mij de foto's op de site, als ik een album af hebt, komt hij hier te staan of willen jullie echt per mail linkje hebben?
Jolliej schreef:Inprincipe komen bij mij de foto's op de site, als ik een album af hebt, komt hij hier te staan of willen jullie echt per mail linkje hebben?Ik stuur het linkje wel door naar de modellen als ze op je site staan .
Helaas heb ik Kymora niet als potret gehad, dus daar zeer geringe fotootjes van. Maar hier te vinden: http://jolliespictures.weebly.com/untitled.html