Jeejj (misschien) nog een friesje! Ik stap net van de mijne af met een hele grote glimlach, ze liep echt fijn! Ben wel benieuwd naar al jullie paardjes hoor als ik dit allemaal lees
Ik heb een fjord, die kan heel goed haar best doen, maar evengoed overal spoken zien of gewoon dwars doen.
Met echt bange paarden kan ze goed overweg, maar als ze een beetje theater lopen maken not so much. Die ontwijkt ze echt en als ze toch in de buurt komen geeft ze ze het liefst een klap.
Banyu
Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-15 12:12
Ij heb geen idee hoe de mijne gaat reageren. Vorig jaar april onderlinge wedstrijd op t sander deed ze niks tussrn de andere. maar ze is het niet echt gewend dus dat is ook iets nieuws haha!
Banyu
Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-15 14:35
Ik he zoals Roos beloofd had ook een reactie van haar. Dit zal ik ook in de pb erbij zetten!
Probeer het vanavond nog te doen anders word het echt morgen.
Van meerdere pb terugontvangen. ik wacht even totdat iedereen het heeft terug gestuurd. Dan zet ik alles op een rijtje/lijstje. En aan hand daarvan kijk ik naar de meeste stemmen. Dat is denk ik wel het eerlijkste, toch?
Ik ken Paulien en Jeffrey allebei niet, kan iemand mij wat vertellen over hun manieren van lesgeven?
Banyu
Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-15 22:34
Jammer genoeg wilt Faunty vanwege redenen op de reservelijst. En dat betekend dat xx_elise bovenaan staat op de reservelijst, die nu in de haar plaats komt. Ik stuur je even een pb!
Banyu
Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-15 22:38
Ik ken ze ook niet dus erg benieuwd en leuk voor ervaring...
En als dit succes wordt kunnen we altijd mijn idee voor herhaling bespreekbaar maken?
ikke20
Geplaatst: 15-01-15 00:21
jeff let veel op het totaalplaatje kan goed punten op de i zetten en let ook op je houding.
pauline ken ik alleen van een clinic heel wat jaren geleden maar vind haar heel goed. stelde je de vraag waarom je het zo deed en met uitleg hoe het wel moet/beter kan
Misschien een beetje vroeg al maar wat doen jullie kwa kleding & verzorging van de paarden (daarmee bedoel ik gaan jullie "casual" of richting wedstrijdtenue??)
Ik denk dat ik mijn champagne dekje eindelijk eens ga gebruiken Verder gewoon normaal, niets bijzonders.
Banyu
Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-15 12:06
Ik twijfel nog even.... Denk mn blauwe setje... altijd ook leuk voor fotograaf he haaaha
Deze knappe dame gaat mee!
Banyu
Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-15 12:08
x_Elise schreef:
Ik antwoord vanmiddag of vanavond
Als je wilt heel erg graag, heb nu van iedereen terug... Dan kan ik morgen of zaterdag op het gemakje alles uitzoeken. En de desbetreffende instructeur mailen over enkele datas!