Ow, nog wat mis gegaan onderweg? Het was wel flink fris met die koude wind, werden ze daar misschien druk(ker) van? Vond het i.i.g. wel weer erg leuk jullie te zien!
Caro_MarjaH
Geplaatst: 22-03-15 16:58
Paard van Anita was vreselijk druk dus ze wilde eerder terug. Wij hebben haar begeleid tot bijna bij de trailers en toen hebben wij nog een rondje gedaan. Totaal 22 km volgens de app van CarolienV. Ben benieuwd naar de foto's.
Ik ben heelhuids thuisgekomen. Weet niet wat haar mankeerde. Thuis wilde ik nog even het zweet eraf poetsen, gaat ze meteen hangen en trekt meteen de sluiting kapot. Heb maar meteen een afspraak met een tandarts gemaakt. Even uitsluiten dat daar wat mis is. Hopelijk gaat het de volgende keer inderdaad beter.
Ohh das wel heel vervelend Anita. Goed dat je er meteen werk van maakt! Hopelijk komt er iets uit waar je wat mee kan.
_l_amanda_l_
Geplaatst: 22-03-15 18:01
Oei da's inderdaad niet fijn Anita! Hopen dat je gauw vindt wat er mis is/was..
Ik plaats hier even van iedereen een foto, en ik zal er een oypo-mapje van maken En later komen er vast nog wel een paar bij, maar wil niet jullie hele topic volspammen
Wat een gave foto's meiden. .. echt geweldig. Ik ga volgende week zaterdag met mijn dinnetje hoor op net zulk mooi weer. ...
Anoniem
Geplaatst: 22-03-15 21:42
Anita, hopelijk kan de tandarts uitsluitsel geven. Mocht nog goede nodig hebben dan kan ik Paul Versluis en Julius Peters.
Wat leuk dat je weer zulke fotos hebt gemaakt Amanda ! Ik was in zo bang dat Candy bij die spartelvijver zou ontploffen Maar blijkbaar vindt ze juist erg leuk dat water en gaat ook allemaal steeds beter. Daarna flinke stukken gereden, of gegaloppeerd moet ik zeggen Maar ging wel erg leuk zo En dit keer kon ik haar zelfs in mijn eentje in trailer laden waar ook heel blij mee ben. (We hebben ook elke week geoefend de laatste tijd.
Terug gekomen op stal zat mijn Fjord heen en weer te galoperen Kennelijk voelt hij zich veel beter waar ik erg blij mee ben . Ik heb nog even leuk stukje met hem gewandeld
Idee Is misschien leuk om volgende keer met deze groep in Havelte bos af te spreken! Want merk dat erg leuk gaat nu iedereen elkaar beter leert kennen en de paarden aan elkaar gewend raken. Het enig is dat ik alleen 12 april kan of pas halve wegen mei. Maar anders moeten jullie maar even zonder mij doen.
Wat fijn dat het weer wat beter lijkt te gaan met je fjord! Naar Havelte lijkt me heel leuk, maar de eerstkomende tijd heb ik al aardig volgeplanned, dus ik zou het prima vinden om nog even te wachten.
Oh Havelte vind ik ook wel heel leuk. Dat het nog een paar weken gaat duren is voor mijnook geen ramp. Heb ik nog wat om mijn trutje wat meer onder controle te krijgen
Caro_MarjaH
Geplaatst: 23-03-15 10:15
Mooie foto's Amanda!
havelte vind ik ook leuk! Mijn agenda zit alleen de komende tijd erg vol dus ik ben benieuwd of het gaat lukken om mee te gaan.
Zal ik aftrappen. Havelte Tobbes(Joram) - zondag 12 april, 14 mei Hemelvaart, zondag 17 mei,
Caro_MarjaH
Geplaatst: 24-03-15 11:42
Helaas, 12 april moet ik werken en 14 mei ga ik op vakantie.......
Anoniem
Geplaatst: 24-03-15 13:15
Noem maar gewoon de datums die je wel kan want ook zonder mij kan de rit wel door gaan toch?
berdien85
Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-15 13:54
Havelte Tobbes(Joram) - zondag 12 april, 14 mei Hemelvaart, zondag 17 mei Berdien85 (lijkt me wel duidelijk ) 12 apil (onder voorbehoud, ik heb dat weekend ook al wat anders), 26 april, 3 mei, 17 mei
Caro_MarjaH
Geplaatst: 24-03-15 14:08
Ik heb de komende tijd alle weekenden vol gepland staan. Ik kan op z'n vroegst pas op 31 mei.