Haha bedankt voor de complimenten! Had niet gedacht dat mevrouw teckel het zo leuk zou vinden haha
Hanna_94
Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-15 19:07
Racky staat er ook op Nu nog Phoenix en Loco
Art_Ificious
Geplaatst: 30-03-15 19:19
Ze zijn heel mooi, thnx
el1986
Geplaatst: 31-03-15 20:28
er waren deze dag 8 fotografen toch? want ik mis nog van 2 personen de foto's dan als ik het goed heb. wil heel graag bestellen.. maar ook afwachten tot ik die van de laatste twee heb.
Er waren inderdaad 8 fotografen, maar je kan uiteraard niet verwachten dat iedereen de foto's binnen de week heeft afgewerkt Ik moet ook nog 2 modellen online zetten. Meestal geef ik mezelf 2 weken de tijd om de foto's af te werken. Gewoon nog even geduld, dan zal de rest ook wel gauw komen
el1986
Geplaatst: 31-03-15 21:29
Zo bedoelde ik het ook niet. MAr begon te twijfelen of het er wel 8 waren die dag. Ik heb alle tijd hoor haha.
Loco&Luka en Celtic staan er op. De rest volgt deze avond! Is het bij jullie ook zo, dat wanneer je de foto's in het klein ziet op de weebly, dat deze groenig zijn. Maar als je ze opent normaal zijn?
Phoenix staat er ook op. Ik heb het nog eens op een andere laptop gecheckt. En hoe ze bij mij in het klein zo groenig zijn, worden ze ook vergroot. Dus dan snap ik niet waarom bij mij dat veranderd, naar (de bij mij) juiste kleur. Ik ga mijn scherm nog eens laten kalibreren, want bewerken heeft zo geen zin.
Jammer genoeg vertrek ik vandaag enkele dagen met de paarden, en ben pas zondag terug. Ik laat ondertussen iemand naar mijn computer kijken. En hoop ze dan allemaal te uploaden. Sorry dat ik zo laat ben met de foto's!