Mag ik zomaar even binnenvallen ivm drukte op het werk heb ik niet mee gereageerd. Maar ik zou ook wel graag mee willen wanneer we afspreken. Tis alleen op het moment even hectisch Maar wanneer ik kan ga ik graag mee Ik heb ook nog even een vraag.........
Weten jullie een goede zadelmaker hier inde buurt?
D.orieke H.aaima vind ik een super zadelmaakster. En dan bevooroordeel ik haar omdat het een stalgenote is geweest, maar ze weet in ieder geval wel wat ze doet!
Hoe gaat het hier met iedereen? Het is zo stil in het topic.
Ik heb voor volgende week vrijdag een afspraak met D.orieke H.aaima om mijn zadel te laten nakijken en eventueel aanpassen of een ander zadel. Heb meerdere goede verhalen over haar gehoord dus ben heel benieuwd wat er vrijdag uit gaat komen.
D.orieke is een stalgenootje van mij geweest! Super leuke vrouw en weet waar ze het over heeft. Ze heeft uitvoerig op onze paarden mogen oefenen hihi. Kan haar echt aanraden!
Hier druk bezig met onderhoud, verhuizing van paarden samen met lotte, ook nog werk en school xp dus lees wel maar af en toe reageren. Naast het feit van weinig tijd is het internet hier ook echt schaapachtig slecht.. Zucht..
Ik heb donderdag afspraak staan bij DOCW. Daar ga ik dus ook wonen hihi. 24/7 tussen de paarden. Hoe mooi hihi
Donderdag weet ik meer, dus dan kunnen we ook wat gaan plannen haha. Nee slecht van mij, maar dan kan ik wel beetje inschatten wanneer ik evt in Winschoten kom te wonen