Ik heb er ook dit weekend geen tijd voor gehad ga deze week weer verder
Kimmsel
Geplaatst: 01-12-14 21:53
En de foto's van Vosje zijn af!
en nog een leuk sfeerplaatje:
De rest gaat op de website, en dan zijn mijn foto's allemaal uitgezocht! Van Vosje had ik er wel een stuk minder, omdat dit mijn laatste model was en mijn inspiratie toch wel aardig uitgeput tegen de tijd dat ik haar mocht fotograferen. Al met al vond ik het een erg geslaagde en ontzettend leuke dag!
Hey wat is het stil hier! Volgens mij staan nog niet alle foto's van CC online of wel? Ben benieuwt,anders kan ik gaan kijken of ik er mss op groot formaat wil bestellen. Willen alle fotografen ook even aangeven welke prijzen jullie hanteren?
Ik ga morgen eventjes verder, heb gister mn nieuwe laptop binnengekregen en helaas nog geen bewerkings programma erop. Zal morgen even m'n andere laptop erbij pakken en de foto's bewerken. Heb het erg druk met school en de paarden maar probeer het zo snel mogelijk af te hebben!
Ik heb een super gave foto van CC, maar ik moet er echt nog even voor gaan zitten. Het band tijdens het losgooien loopt namelijk midden over het paard heen.
Maar ik ben inderdaad nog niet klaar hoor! Maar in deze kerst tijd is het super druk in de winkel waar ik werk. Dus heb nog even geduld!
Dankjewel! Als ik binnenkort tijd heb ga ik die ook maar is voor de lens zetten:)
sunnybellami
Geplaatst: 10-12-14 14:54
Oke ik ben weer even bezig met de foto's moet zo alleen even langs bellamy maar ga daarna verder en wil het vandaag afhebben. want heb zo weinig tijd komende weken en dan kom ik er al helemaal niet aan toe.