Vanaf 11uur kan wel toch? Eventueel kunnen mensen ook eerder komen o.i.d. En eind tijd spreken we gewoon niet af. Als er dan naar huis willen kunnen ze naar huis.
Ik denk trouwens dat ik kom hoor. Heb het ml nog niet verteld hihi
ik heb volgende week woensdag een afspraak met kinderarts om zn slaappatroon te bespreken (en net nu begint hij met doorslapen snachts ), want kdv weet niet meer hoe ze het moeten aanpakken overdag...
Ik kom heel misschien ff buurten als het in Houten is. Heb nog niet goed teruggelezen. Maar dat is erg dichtbij. Heb wel 's avonds een etentje als het goed is,dus ik blijf niet tot laat Ik laat het nog weten.
Hier ook etentje savonds dus wij (Ymke en ik) zullen ook niet tot laat blijven maar als we rond 11u aanwezig zijn is er tijd zat!
rockwitch
Geplaatst: 18-11-14 18:32
Ik heb het boek van Stefan Kleintjes liggen over bv. Heb em voor 12.50 van iemand overgenomen, maar aangezien het hier nu goed gaat en hij gecombineerd met fv krijgt, mag het boek van mij naar iemand anders die nog zwanger is en bv wil geven.
Corinne en ik zijn er met onze mannetjes rond half 12, volgens huidige planning. Is iedereen ee n beetje rond doe tijd of waren er veel van plan later te komen?