Ik zal het dit weekend even bekijken en jullie pb'en. Aan komende dagen ben ik even bezig mijn paard, zoals jullie allemaal vast begrijpen Het is eindelijk weer wat minder warm!
MarianneW
Geplaatst: 01-08-14 09:43
Hebben de andere fotograven misschien ook al een preview?
heidiLOVER
Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-14 23:34
Ik nog niet, Shauni had wel wat foto's op FB gezet zag ik. Ik heb de dag ervoor een shoot met 3 paarden gehad, daarvan heb ik er nu 1,5 af, nu ben ik weer een weekend weg, en heb ik dus 2 avonden in de week om dit te doen,alle weekenden zitten propvol Verders paard en overdag werken. De betaalde shoot gaat voor natuurlijk dus hoop er volgende week aan te beginnen ben er wel heel enthousiast over!
Ik heb aan het begin van het topic overigens er wel wat over gezegd Santos. Dat thema's voor gingen maar dat het wel op de lijst mocht voor het geval dat. Volgende keer zet ik de niet thema's idd wel helemaal niet meer op de lijst, ook niet voor het geval dat.
Even de gezamenlijke weeblysite waar iedereen de foto's op kan gaan plaatsen: http://fotomeetingleersum.weebly.com/ Shauni heeft geen bokt, dus wil je haar foto's in de gaten houden kun je dat daar doen, bij about kun je alle fb en websites vinden.
Misschien is het wel leuk voor de modellen dat je voor ieder 1 foto hebt?
Ze zitten natuurlijk in spanning te wachten en hebben er ook veel moeite voor gedaan om daar te komen e.d.
Ik zal de foto's dit weekend uploaden en jullie pben
heidiLOVER
Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-14 16:23
Dat was ik ook van plan, alleen een probleem heeft zich voor gedaan.. De oplader van mijn laptop is stuk, dus ik moet snel een nieuwe halen deze week. Ik ben nu een weekend weg. Baal er echt van
Robin en Shauni, hebben jullie al een idee wanneer je foto's hebt? Ik wil wel graag 1 of meerdere foto's gaan bijbestellen en was van plan om te wachten tot die van jullie ook online zijn, maar als het nog een hele tijd duurt dan ga ik er gewoon voor eentje van Inge (wil een albumpje maken).
heidiLOVER
Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-14 14:45
Ik ben sinds gisteren met de foto's bezig. Shauni zou je via FB moeten vragen, zij heeft geen bokt. Op een oplader moet ik nog steeds wachten(garantie) dus vandaar dat mijn vorige shoot dus ook niet erg snel is gegaan. Hoop dit weekend iig 2 van jullie klaar te hebben Op dit moment ben ik bezig met die van jou en Jis
En zoals altijd achteraf weer zeer ontevreden. Nouja de foto's van Ellebel staan alvast op de site, hopelijk ook morgen die van Jis klaar om te uploaden.
Dit is de enige die ik zelf mooi gelukt vind van de hele serie, vandaar niet zo tevreden! Maar dat ligt aan mijn fotokunsten hoor, zeker niet aan de modellen! Vooral lastig voor mij zelf
Het is helaas niet gelukt de 2e serie dit weekend af te krijgen, maar toch alvast even een foto:
Heb Shauni vandaag even gevraagd wanneer ze begint met uploaden, maar ze is net verhuisd en heeft pas over een week internet, dit is haar fb waar ze tot nu 2 foto's op heeft gezet: https://www.facebook.com/ShauniHartland ... gn?fref=ts
Jis_
BKB 2025 winnaar 2D
Geplaatst: 24-08-14 12:14
Vind hem wel leuk goed gelukt hoor Robin, prachtige sfeer, alleen mij houding vind ik zelf niet zo mooi.
heidiLOVER
Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-14 21:59
Hm, ja daar kan ik niets meer aan veranderen nu. De rest van je foto's staan in ieder geval op de site nu. Hoop dat er dan nog eentje tussen zit die je wel leuk vind
Rest komt verder deze week online
Jis_
BKB 2025 winnaar 2D
Geplaatst: 24-08-14 23:45
Hoeft ook helemaal niet. Mooie serie geworden Robin, dank je wel.
Ik moet nu zelf alleen nog de foto's online zetten van Mariannew op de verzamelwebsite, ik zie net dat Shauni nog steeds niets op de website heeft geplaatst, ik weet niet of ze dat wel op fb heeft gedaan.Zal haar weer een berichtje sturen of ze al wat online kan zetten!