Okay, maar data mensen. Boeit niet hoe wie wat. gaat erom wat je NU al weet dat je NIET mee kan. Maqakt niet uit of het nog kan veranderen of dat je niet mee kan etc. gaat gwn om hoe het er nu voorstaat...
DayDream21
Geplaatst: 28-02-14 14:30
DayDream21 schreef:
Wie kan er hier WEL? 28 april-May 29 april-May 30 april-May 1 mei-May 2 mei-May 3 mei-May (Ik weet het niet 100% zeker) !!!QOUTE!!!
Kom dan zelf ook met wat weekenden in de zomervakantie! Dan kan ik kijken of ik dan kan komen, maar als dat niet snel gaat dan zit mijn moeder straks met werk XD En nog 1 keer, jullie kunnen ook zonder mij meeten Dus als het echt niet uitkomt doordat ik niet kan, dan moet het maar zonder mij.
maar het probleem is, dat we nog helemaal niet weten wat we in de zomervakantie gaan doen, dus ook niet welke datums kunnen! Dat word altijd pas vlak van te voren besloten...
Ant om dat nou van te voren te besluiten terwijl we nog niet eens een datum hebben
sanne_sanne
Geplaatst: 02-03-14 11:23
Thasja schreef:
Misschien moeten we maar gewoon een datum in de zomervakantie voorstellen en dan kijkt iedereen of die kan. Dan kijken we dáárna wel wat we gaan doen
nee, met niet weten wat we gaan doen bedoel ik wanneer ik/rolin op vakantie gaan ect
DayDream21
Geplaatst: 02-03-14 11:24
Ik weet ook nog echt niet wat we in de zomervakantie gaan doen. Maar als we nu gwn een datum nemen, moeten onze ouders zich maar een keer aanpassen anders komen we er niet uit.
Thasja
Geplaatst: 02-03-14 11:24
Uwh Dan is dat gewoon pech voor je ouders Je kan ook eerst samen met hen een datum bedenken en dan gooi je die hier neer. Dan zien we dan wel wat daaruit komt
Thasja
Geplaatst: 02-03-14 11:25
DayDream21 schreef:
Ik weet ook nog echt niet wat we in de zomervakantie gaan doen. Maar als we nu gwn een datum nemen, moeten onze ouders zich maar een keer aanpassen anders komen we er niet uit.
Nou en. Misschien is het juist wel handig dat nog niemand iets gepland heeft in de zomervakantie want dan zijn alle data nog vrij... Ik kan vooralsnog altijd, met op vakantie gaan houden we wel rekening met de meeting. Vorig jaar hebben we ook mo een meeting heen gepland.