Zou ik uur eerder eruit moeten en heb halfuur langere reistijd hmmm dan zit ik bijna 4 uren in de trein. maar als de rest niet kan dan offer ik mezelf op
Top, weet ik dat! Heb er erg veel zin in en denk Hope ook wel
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-14 18:33
Ze is ook braaf tussen vreemde paarden? En neem je zelf iets mee qua hooi/brok voor na de rit?
Ik zit te twijfelen of ik mijn camera meeneem tijdens de rit...het blijft droog en ik kan hem gewoon op mijn rug hangen.
AfricanLady
Geplaatst: 07-03-14 19:03
ik neem mijn camera tijdens de rit ook mee. die neem ik vaker mee met rijden haha ik kan best een kwartier opgepropt zitten hoor geen probleem ben denk ik wel de stevigste van allemaal
ben alleen nog aan het twijfelen tussen rijbroek of spijkerbroek is een spijkerbroek niet glad ?
Dat weet ik wel zeker. Je wil je ook niet opgeven voor de reservelijst in juni?
Wendy_Komen
Geplaatst: 07-03-14 19:43
Bellatrix schreef:
Ze is ook braaf tussen vreemde paarden? En neem je zelf iets mee qua hooi/brok voor na de rit?
Ik heb der goed onder controle hoor, dus gaat goedkomen! En zorg dat ik voldoende mee heb. Gelukkig rij ik western, val ik niet helemaal buiten de groep met mijn tinker hahahaha
Gelukkig Heb der heel veel zin in, wordt de eerste keer, maar mede door jouw verhalen kijk ik er erg naar uit! Ik zag de verschillende soorten ritten staan bij de vervolg meeting, is dit ook 1 van die ritten?
Vorig jaar een trektocht gedaan, en zat toen in totaal 4 uur per dag te paard een week lang. Afgelopen maandag pittige rit gemaakt van 2 uur lang, dus als het goed is moet het met Hope en mij goedkomen!
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-14 19:50
Ja, dit is de heiderit. Je staat bij de rit in juni ook op de lijst, wil je nog een keer mee? Misschien vind je het wel helemaal niets.
Hahahaha wie weet wie weet! Nee klopt, sta als eerste reserve voor juni, maar heb zo maar het vermoede dat ik het erg leuk ga vinden en dan zeker weer mee wil!