Hekjes?Edit: oh op die manierHaha tot nu toe altijd gewonnen met bowlen, maar das jaren terug dus misschien ben ik motorisch verandert
Dat verzin jij dan weer xDIk heb eigenlijk wel zin om te lasergamen als we in Utrecht gaan kunnen we ook nog lekker gaan eten daarna.
ValerieV schreef:blowen, altijd gezellig!Ik ben van de Partij.... Ik kom even binnenvallen.Ik geef een housewarming zaterdag vanaf half 4 heb ik open huis.... dus je kan ook later komen of half 4 dat moet je zelf weten.... wij gaan de hele avond wel door maar als je wilt komen stuur ff PB dan PB ik m'n gegevens
Ik wil wel maar kan 's avonds pas! En heb geen auto dus moet op de scooter. Antje, kan ik die daar bij jou veilig kwijt?
Marjoow schreef:Ik wil wel maar kan 's avonds pas! En heb geen auto dus moet op de scooter. Antje, kan ik die daar bij jou veilig kwijt?Je mag ook bij mij parkeren en dan met de auto verder mee? Ik heb vanaf half 8 ongeveer de auto
Detroit schreef:Marjoow schreef:Ik wil wel maar kan 's avonds pas! En heb geen auto dus moet op de scooter. Antje, kan ik die daar bij jou veilig kwijt?Je mag ook bij mij parkeren en dan met de auto verder mee? Ik heb vanaf half 8 ongeveer de auto Ik kan alleen pas half 9 bij jou zijn ben ik bang
Marjoow schreef:Ik wil wel maar kan 's avonds pas! En heb geen auto dus moet op de scooter. Antje, kan ik die daar bij jou veilig kwijt?het is Bunschoten natuurlijk..... niet... whahaha...jawel hoor gewoon met slot op straat zetten
jup tot nu toe heb ik;AndreaArieEn mag aannemen dat mn snoepje Valerietje ook komt savonds...???!!!???!!??!
Ik weet noh niet of ik kom.gaan naar de hengstenkeuring zaterdag. Vrij lange dag, dus weet niet of ik daarna nog puf heb
Lauke schreef:Ik weet noh niet of ik kom.gaan naar de hengstenkeuring zaterdag. Vrij lange dag, dus weet niet of ik daarna nog puf hebZelfde hier. heb om 10 uur daarna nog verjaardag.... poedersuiker ik wil zo graag