Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hannahaapje schreef:Haha ik kijk er erg naar uit! Het word vast heel gezellig. Ik ga gewoon de manege laten zien, thirza voorstellen, m'n vrijwilligerswerk doen en hij gaat een dagje mee, word heel leuk. En ik vind 't wel stoer van hem dat hij het gewoon voorstelt en doet, zo van, ik maak mee wat er gebeurd en ach, ik zie wel. Jullie worden uiteraard besproken en roddels worden uitgewisseld.(grapje)
(okee echt nu moet ik mezelf achter de computer vandaan slepen)
hannahaapje schreef:Haha ik kijk er erg naar uit! Het word vast heel gezellig. Ik ga gewoon de manege laten zien, thirza voorstellen, m'n vrijwilligerswerk doen en hij gaat een dagje mee, word heel leuk. En ik vind 't wel stoer van hem dat hij het gewoon voorstelt en doet, zo van, ik maak mee wat er gebeurd en ach, ik zie wel. Jullie worden uiteraard besproken en roddels worden uitgewisseld.(grapje)
floortje1001 schreef:hannahaapje schreef:Haha ik kijk er erg naar uit! Het word vast heel gezellig. Ik ga gewoon de manege laten zien, thirza voorstellen, m'n vrijwilligerswerk doen en hij gaat een dagje mee, word heel leuk. En ik vind 't wel stoer van hem dat hij het gewoon voorstelt en doet, zo van, ik maak mee wat er gebeurd en ach, ik zie wel. Jullie worden uiteraard besproken en roddels worden uitgewisseld.(grapje)
Toch wel op vrijdag????