.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 23:33

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-02-23 14:05, in het totaal 1 keer bewerkt

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 23:38

Sorry :P
Ben druk bezig series kijken :D

MissDD

Re: Meeting in Groningen(stad)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 23:51

Nou wie vertelt es wat over zichzelf dan, hobby's naast de paardjes?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 00:09

.

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 00:17

Leeuuukkk :D

Nou ik ben Naomi, 18 jaar en woon in Borger (ver uit de buurt :') ) Ik doe mijn studie in de stad Groningen aan het Alfa College bij de euroborg, financiële administratie. Ik heb geen eigen paarden helaas maar ik heb nu een geweldig bij rij paard. Het is een KWPN (V. Tygo) spring gefokt 8 jaartjes. Ik rij nog geen wedstrijden dat wil ik later wel doen. Op dit moment ben ik zijn conditie aan het op bouwen en ik doe sinds kort aan parelli aangezien ze het daar al deden. :D

Verder heb ik als hobby fotograferen. Ik ben hobby fotograaf en fotografeer ook voor andere mensen, ik ben ook tegenwoordig regelmatig op de fotomeetings in het noorden te vinden. Maar goed verder weet ik niet wat ik nog meer vertellen :') Dat was het wel denk ik

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 00:38

Ik ben Mariëlle en ben 21 jaar. Ik woon door de week in de buurt van Deventer, en in het weekend in Noordhorn, 10 km vanaf de stad. Ik studeer HBO Archeologie aan het Saxion in Deventer (Is aan te raden die school!). Ik hou van muziek zoals van Queen, Elvis Presley, Guns 'n' f*ckin' Roses, Enya, Fun en..... zoals je misschien wel kunt zien vind ik heel veel muziekstylen leuk. En ik kijk heel graag naar Ghost Hunters en dat soort programma's :D Time Team, Scrubs, That 70's show en Friends staan onder andere ook op mijn favoriete show lijstje. En natuurlijk ben ik gek op geschiedenis! Vooral de Amerikaanse burgeroorlog, Amerikaanse onafhankelijks oorlog, 80-jarige oorlog en de Tweede Wereldoorlog... Kortom, ik ben gek op (oude) oorlogen (de manier van oorlog voren nu is gewoon niets moois meer aan :n )

Ik heb zelf een superleuke Haflinger van al weer 10 jaar. Helaas zie ik hem alleen nog maar in het weekend en in de vakanties ;( Ik mis hem wel, maar ik weet waarvoor ik het doe. Gelukkig is mijn moeder er nog die lekker met hem ment, wat hij superleuk vind. We hebben onze wp in de L1, maar ik stop dit jaar met de wedstrijden, misschien dat ik er nog een doe.

If you still have any questions, feel free to ask!

(En ik keek trouwens Ghost Hunters ;) )

MissDD

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 01:18

Ok my turn ;)
Ik woon sinds 4 jaar in Veendam heb daarvoor altijd in Emmen gewoond. De "emigratie" naar de provincie Groningen was de beste en de moeilijkste stap die ik ooit genomen heb. De beste, omdat ik nu met de liefde van mijn leven ben getrouwd, de moeilijkste omdat ik mijn paps en mams en vrienden niet meer dagelijks zou zien. Bovendien was ik erg gehecht aan "mijn" Emmen.
Nu na 4 jaar begin ik Veendam steeds meer te waarderen en me hier ook thuis te voelen.

Mijn man en ik zijn allebei muzikant en hebben 3 jaar in de Groningse band Dieptriest gespeeld, een geweldige tijd was dat.

Wij hebben een scheet van een paard, Captain Funky Feet (Funk) genaamd, het is een kasteel van een peerd, maar zo lief als ie groot is. Geen makkelijk paard om te rijden, maar wel eerlijk. In de omgang is ie fantastisch en weet hij iedereen om zijn hoefje te winden.

Verder hebben we 2 katers Sem en Tom, Sem is een rood/witte huistuin en keukenkat met blauw, groene oogjes en Tom is een grijs/witte ragdoll.

We hebben 1 grote hobby en dat is onze boot. Een grote motorkruiser waar we zomers heerlijk mee in Friesland varen en we gezellig met vrienden op het achterdek kunnen borrelen.

Who's next?

Sunshinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 02:26

Wat leuk! Ik doe mee,
Ik ben Natasja en woon in de Hunze (wijk in de stad Groningen!)
Om het weekend ben ik in zuid holland, bij mijn lieve vriend. Waar ik inmiddels weer bijna 2 jaar en 3maanden samen mee ben.
Ik heb hen ontmoet in 2009 in Italie.

Ik zit op de paardenhouderij, niveau 4, jaar 2. En loop stage bij stalweidelust

Mijn lieve paard heet ulla en ze is alweer 12 jaar .
Morgen (vandaag) hebben wij onze eerste wedstrijd..ulla heeft nog nooit veel mensen en paarden bijelkaar gezien en is ook een megaaa zenuwpeut.. dus we gaan het zien..

Thuis hebben we nog een lieve poes! En ik woon nog bij mijn pap en mam, samen met mijn broer van 22

irma1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 03:00

Ik ben Irma. Kom oorspronkelijk uit Leek. Woon sinds 3 jaar samen in Usquert.
Ben zzp-er in hippische diensten ( instructrice, trainingen, jury etc). Geef ook les op de manege in Tolbert en Oldekerk.
Ben gek op muziek, films, badminton en dieren ( heb een kat, 7 konijnen, 2 parkieten en een paard.)

Mijn paardenvriendinnetje heet Kensa. Ze is 8 jaar, zwart en een welsh cob.
We rijden vooral buiten en recreatief.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 06:31

Ik ben Carina (29 jaar) en in woon sinds 3 jaar in Groningen, daarvoor woonde ik in Den Helder.

Ik werk in Amsterdam op de intensive care en naast de paardenhobby weinig tijd voor andere dingen.
In mijn vrije tijd doe ik nog wat bestuurswerk en ik jureer regelmatig (springen en bixie).

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 10:40

Mijn naam is Sanne, 18 jaar en kom uit hoogezand. (10 minuutjes van groningen)
Ik zit in het tweede jaar van de opleiding Reizen en Toerisme aan het Noorderpoort in de Euroborg.
Ik woon nog thuis bij mijn ouder met onze drie honden, twee katten en twee konijnen.
Heb ook een zus van 21 maar die woont met haar vriend in amsterdam.
Oh en ik heb sinds een aantal weken een vriend (:

Ik heb negen jaar lang paard gereden op manege de berkenhoeve in westerbroek maar deze is helaas afgelopen juni gestopt.

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 11:27

Ik ben Bonny, 27 jaar en woon in grootebroek, NH.. Hier woon ik al weer 5,5 jaar samen met mijn vriend. IK heb de sportopleiding in Deurne gevolgd en toen dit afgerond was ben ik HBO paardensport in Wageningen gaan doen.
IK heb 2 hele lieve merries welke beide M1 lopen, B en L springen en B en L sgw.. Ik heb het erg druk met de sport, het is echt mijn passie..

Ik ben altijd in voor een beetje gezelligheid :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 13:03

.

MissDD

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 14:30

Vast wel, al kan ik me dat niet zo 123 herinneren, dus waarschijnlijk was dat met een andere formatie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 14:59

.

MissDD

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 15:27

Ik moet wel eerlijk bekennen, dat ik alle optredens niet meer kan herinneren hoor ;)
Ik trad al wekelijks op vanaf mijn 18e, dus in totaal al zo'n 20 jaar..... (Djeeeeez I'm old!) :D

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 16:37

Citaat:
Vrijdag 10:
- Annett1990
- Mightyjoe
-SummerRemedy
- __Sannne
- heidy_wilco
- Naaoommii
- kitty1985 past zich aan.
- miss DD ook ;)
- MusicELINE

Zaterdag 11:
- Annett1990
- Mightyjoe
-SummerRemedy
- __Sannne
- heidy_wilco
- miss DD ook ;)
-MusicELINE

Vrijdag 17:
- Annett1990
- Mightyjoe
-SummerRemedy
- __Sannne
- heidy_wilco
- Naaoommii
- miss DD ook ;)

Zaterdag 18:
- Annett1990
- Mightyjoe
-SummerRemedy
- heidy_wilco
- miss DD ook ;)
MusicELINE

Vrijdag 24:
- Annett1990
- Mightyjoe
-SummerRemedy
- __Sannne
- heidy_wilco
- Naaoommii
- miss DD ook ;)

Zaterdag 25:
- Annett1990
- Mightyjoe
-SummerRemedy
- heidy_wilco
- miss DD ook ;)

Vrijdag 31:
- Annett1990
- Mightyjoe
-SummerRemedy
- __Sannne
- heidy_wilco
- Naaoommii
- miss DD ook ;)

Wachten de datum af:
- Beau_Myrthe
- _christel_
- Bonny_CT
- irmaroossien
- sylva

Aangepast, 11 januari is het nu zeker dat ik kan (:

Kitty1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 01:21

Mijn eigen naam houdt ik op bokt liever privé, zo ook mijn woonplaats :D richting Pieterburen.

Ben 28, maar dat was al bekend :D

Uiteraard ook een paardenliefhebber. Maar doe momenteel niet veel meer met paarden.
8 jaar een eigen paard gehad, maar deze is helaas niet meer.
Nadat hij naar de eeuwige groene velden is vertrokken heb ik nog een poosje een bloedmooie merrie gereden.
Maar ja, na 8 jaar over naar een verzorging pony is lastig. Zeker als de pony van een oude boer die alles onzin vond behalve rijden -O-
Terwijl ik zelf veel van het onbelast werken ben.
Nadat ik over de kop ben geslagen (na 18 jaar schade vrij rijden) ben ik gestopt.

Ik zit nog wel eens her en der op een pony/paard maar niet meer actief.

Heb 2 jaar paardenhouderij gedaan, maar was een kansloze opleiding destijds (was 2e jaar dat het gegeven werd) leuke opleiding als je 0 ervaring hebt met paarden.
Na 2 jaar en een rot stage ben ik gestopt.

Ik mag graag naar concerten van Diep Triest :D , uiteraard wel met Theo Driessen.

Mijn allereerste concert die ik hem meegemaakt was Diep triest, waarschijnlijk zat jij er toen bij MissDD.
Was een concert in de bloemenveiling aan de Peizerweg. 5 jarig jubileum? van Ard Eggens.
Sugar Lee Hooper trad toen ook op. Had mij verheugd op een prachtige jurk en een lieve gezellige vrouw..
Trut kwam VEEL te laat en in een trainingspak..... -O- wat was ik teleurgesteld. En ze wou mij ook nog eens geen handtekening geven /3 _-:( was direct genezen, en sindsdien moet ik haar niet meer.
Zal ergens rond 95 zijn geweest.

Naast Diep Triest zijn er natuurlijk nog veeeel meer leuke NL bandjes. Ben ook groot liefhebber van The Lumineers en Will and the people.
Maar je kan met mij vele kanten op. Folk, Jazz, Iers, pop, rock enz.
Met klassiek, hiphop, trance enz maak je mij niet blij.

Ik heb ook 2 hondjes. Houdt niet van kleine hondjes. Maar ze kwamen op mijn pad en het was liefde op het eerste gezicht. Zeker tussen mij en mijn teckel.
En kleine hondjes zijn ook wel handig, kunnen zo in de fietstas :')

Ik heb wel whatsapp, maar die doet het 90% van de tijd niet :j -:(-

Nog 4 maand en dan mag ik eindelijk een nieuwe telefoon, eindelijk van dit pokkeding verlost *\o/*

MissDD

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 01:46

Ha leuk, een Dieptriest fan ;)
Echter zaten mijn man en ik in Diep Triest (2) van 2005 tot en met begin 2009. Wel samen met Theo Driessen. Mijn man heeft dit jaar nog een paar keer moeten invallen bij hen.

Sugar Lee Hooper heeft sowieso een flinke terugloop gehad toentertijd, want ze cancelde heel vaak haar optredens op het laatste moment.

Dit is een linkje van onze promo van toen. Ik ben de dikkont van de 2 zangeressen :D en mijn man is de bassist (met die witte pet)

http://youtu.be/qzk7hkNe5U0

Dit linkje was van ons optreden in Hoogkerk, kan je mijn dikke kont ook ff aan het werk zien ;)

http://youtu.be/qdLOnhoXMOA

Kitty1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 02:11

MissDD schreef:
Ha leuk, een Dieptriest fan ;)
Echter zaten mijn man en ik in Diep Triest (2) van 2005 tot en met begin 2009. Wel samen met Theo Driessen. Mijn man heeft dit jaar nog een paar keer moeten invallen bij hen.

Sugar Lee Hooper heeft sowieso een flinke terugloop gehad toentertijd, want ze cancelde heel vaak haar optredens op het laatste moment.

Dit is een linkje van onze promo van toen. Ik ben de dikkont van de 2 zangeressen :D en mijn man is de bassist (met die witte pet)

http://youtu.be/qzk7hkNe5U0

Dit linkje was van ons optreden in Hoogkerk, kan je mijn dikke kont ook ff aan het werk zien ;)

http://youtu.be/qdLOnhoXMOA

Dan heb ik jou waarschijnlijk wel meer dan eens zien optreden, heb namelijk voornamelijk optredens gezien van Diep Triest 2 (waren ook verre weg de leukste optredens).

Dan ken je mijn oude buurman ook wel. Ronald. Podiumsloof en een blauwe maandag chauffeur geweest.

Ben even vrienden van de Amstel aan het kijken, kijk daarna naar jouw achterwerk filmpjes

MissDD

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 13:15

Ronald Gresnich bedoel je? Ja die ken ik idd :)

Kitty1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 13:18

MissDD schreef:
Ronald Gresnich bedoel je? Ja die ken ik idd :)

Jup, dat is hem. 4 jaar mijn buurman(nou ja, zaten nog 2 huizen tussen) geweest. Bijzondere man

MissDD

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 13:25

Ff weer on topic, Annette heb je enig idee wanneer de definitieve datum geprikt gaat worden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 15:18

.

MissDD

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 15:24

Okidoki, nou ik hoop dat er nog wat aanmelders met data komen, het lijkt me beregezellig!