Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) Ik doe mijn studie in de stad Groningen aan het Alfa College bij de euroborg, financiële administratie. Ik heb geen eigen paarden helaas maar ik heb nu een geweldig bij rij paard. Het is een KWPN (V. Tygo) spring gefokt 8 jaartjes. Ik rij nog geen wedstrijden dat wil ik later wel doen. Op dit moment ben ik zijn conditie aan het op bouwen en ik doe sinds kort aan parelli aangezien ze het daar al deden. 
Dat was het wel denk ik
Time Team, Scrubs, That 70's show en Friends staan onder andere ook op mijn favoriete show lijstje. En natuurlijk ben ik gek op geschiedenis! Vooral de Amerikaanse burgeroorlog, Amerikaanse onafhankelijks oorlog, 80-jarige oorlog en de Tweede Wereldoorlog... Kortom, ik ben gek op (oude) oorlogen (de manier van oorlog voren nu is gewoon niets moois meer aan
)
Ik mis hem wel, maar ik weet waarvoor ik het doe. Gelukkig is mijn moeder er nog die lekker met hem ment, wat hij superleuk vind. We hebben onze wp in de L1, maar ik stop dit jaar met de wedstrijden, misschien dat ik er nog een doe.
)

Citaat:Vrijdag 10:
- Annett1990
- Mightyjoe
-SummerRemedy
- __Sannne
- heidy_wilco
- Naaoommii
- kitty1985 past zich aan.
- miss DD ook
- MusicELINE
Zaterdag 11:
- Annett1990
- Mightyjoe
-SummerRemedy
- __Sannne
- heidy_wilco
- miss DD ook
-MusicELINE
Vrijdag 17:
- Annett1990
- Mightyjoe
-SummerRemedy
- __Sannne
- heidy_wilco
- Naaoommii
- miss DD ook
Zaterdag 18:
- Annett1990
- Mightyjoe
-SummerRemedy
- heidy_wilco
- miss DD ook
MusicELINE
Vrijdag 24:
- Annett1990
- Mightyjoe
-SummerRemedy
- __Sannne
- heidy_wilco
- Naaoommii
- miss DD ook
Zaterdag 25:
- Annett1990
- Mightyjoe
-SummerRemedy
- heidy_wilco
- miss DD ook
Vrijdag 31:
- Annett1990
- Mightyjoe
-SummerRemedy
- __Sannne
- heidy_wilco
- Naaoommii
- miss DD ook
Wachten de datum af:
- Beau_Myrthe
- _christel_
- Bonny_CT
- irmaroossien
- sylva
richting Pieterburen.
, uiteraard wel met Theo Driessen.
wat was ik teleurgesteld. En ze wou mij ook nog eens geen handtekening geven
was direct genezen, en sindsdien moet ik haar niet meer.

en mijn man is de bassist (met die witte pet)
MissDD schreef:Ha leuk, een Dieptriest fan
Echter zaten mijn man en ik in Diep Triest (2) van 2005 tot en met begin 2009. Wel samen met Theo Driessen. Mijn man heeft dit jaar nog een paar keer moeten invallen bij hen.
Sugar Lee Hooper heeft sowieso een flinke terugloop gehad toentertijd, want ze cancelde heel vaak haar optredens op het laatste moment.
Dit is een linkje van onze promo van toen. Ik ben de dikkont van de 2 zangeressenen mijn man is de bassist (met die witte pet)
http://youtu.be/qzk7hkNe5U0
Dit linkje was van ons optreden in Hoogkerk, kan je mijn dikke kont ook ff aan het werk zien
http://youtu.be/qdLOnhoXMOA