Leuke foto van.bascotje!!!...en die stok van devil super grappig.zo.groot
Booooo
Geplaatst: 30-10-13 08:19
Ahhhh Basco is zo schattig! Die oortjes ahwwwww
Hahah en Devil tjaaaa
Rudina
Geplaatst: 30-10-13 10:08
Haha geweldig met die stok!!
Nola haar foto's kun je sturen naar info@photopets.nl En zal het dan eindelijk vandaag?? Dat jullie inbox van mij ook vol zal staan? I hope so! Ik kan niet meer zonder internet, wil me site ook graag bij werken en me facebook pagina lijkt wel uitgestorfen. Die kunnen jullie trouwens ook gaan liken! In de loop van de tijd zullen er vaak foto's van jullie hondjes op voorbij komen.
Rudina
Geplaatst: 30-10-13 20:52
Iedereen ontvangt nu een pbtje van mij met een link naar de foto's!
Helaas zit ik nog steeds zonder internet, maar heb even snel wat kunnen regelen.
Vanaf morgenmiddag ben ik tot woensdag vrij dus voor dan zal ik ze af hebben! Ondertussen kunnen jullie natuurlijk mijn facebookpagina liken om op de hoogte blijven en voor foto updates! www.facebook.com/rozemarijnmelissenfotografie
Ook de eigenaren van Izzy en Kaelen hebben hun foto's! Als je ze niet kan vinden kijk dan even bij ongewenst. Daar komen ze op de een of andere manier vaak terecht
Ik ben nog bezig met de foto's van Sox, Zazou, Spikey en Nola maar dat gaat ook niet meer heel lang duren dus hou je mail in de gaten
Rustig aan hoor meid Ik heb ook pas weer vanaf het weekend tijd vanwege school. En het zijn gewoon veel foto's en je wil de foto's zo goed mogelijk afleveren en dat kost nu eenmaal tijd.