Oooh, heerlijk! Ik heb gisteren een halfuurtje door de polder gebanjerd met Blue. Ik was nog slapjes van een hevige aanval van buikgriep, dus was allang blij dat ik even met het mooie weer in het zadel kon kruipen. Aangezien het vandaag weer pet is...
Dat klinkt inderdaad heel goed. Ik ga het dit weekend maar weer eens proberen, een strand- of bosritje. Zal niet op zondag zijn want dan heb ik les .
cissy
Geplaatst: 15-11-13 19:39
speurneusc schreef:
oo jawel hoor, mercedes ook, maar die hoef je echt de weg niet laten kiezen hoor, kom je nooit thuis
Ik heb het tegenovergestelde, als je de mijne de weg laat kiezen ben je zo weer thuis... Wel enorm handig als je verdwaald bent want je komt altijd weer bij het vertrekpunt uit, zelfs op onbekend terrein, ze is net een postduif.
Vanmiddag een strandritje gemaakt. Op de heenweg is ponybeest niet vooruit te branden en zoekt steun bij elke mens die we tegen komen en zodra je omdraait voor de terugweg gaat ze er in rengalop vandoor om vervolgens naast een onbekende jogger verder te draven. Je schaamt je dood ...
Dan zou je Manege Noot in de gaten moeten houden, die doen de laatste paar jaren een bootcamp in de zomer. Topics hierover zijn ook wel op Bokt te vinden.
Ze snuffelde en likte er voorzichtig aan dus het viel wel mee, daarna trok ze een vies bekkie met veel gesmak en tongzwaaien. Wat minder leuk was, was dat haar hoeven beter waterdicht bleken te zijn dan mijn al wat oudere westernlaarzen...