Lieneke - onder voorbehoud & misschien ml Patricia Manon Lindy - onder voorbehoud Marjolein Maaike - onder voorbehoud Eva Esther - onder voorbehoud Laura Dagmar Joanne Cindy + man en kids Arianne - onder voorbehoud (wellicht ook VL mee) Ilona Marley Willianne + man Marije + man (onder voorbehoud ivm uitgerekende datum maar komt vast goed!) emmely + man en kids Kimmy+ kids Carolien + man en kids Suze - onder voorbehoud Bianca - onder voorbehoud (incl ml) Kirsten - onder voorbehoud
Oh oke! Alsnog ver maar scheelt wel een eind met wat je eerder dacht!
Frie87
Geplaatst: 05-11-13 11:44
Zondag 5 januari:
Lieneke - onder voorbehoud & misschien ml Patricia Manon Lindy - onder voorbehoud Marjolein Maaike - onder voorbehoud Eva Esther - onder voorbehoud Laura Dagmar Joanne Cindy + man en kids Arianne - onder voorbehoud (wellicht ook VL mee) Ilona Marley Willianne + man Marije + man (onder voorbehoud ivm uitgerekende datum maar komt vast goed!) emmely + man en kids Kimmy+ kids Carolien + man en kids Suze - onder voorbehoud Bianca - onder voorbehoud (incl ml) Kirsten - onder voorbehoud[ daniella + vl (b weet ik niet zeker)
Askim
Geplaatst: 05-11-13 11:47
gezellie meiden
als er mensen tegen die tijd nog wat willen weten even pben.
Ik heb ook twee campingbedje die ik daar neer kan zetten als box. en anders leggen we wat kleden neer.
Laura82
Geplaatst: 05-11-13 17:15
Ik neem ook wel iets van een kleed oid mee, want tegen die tijd past ze zeker niet meer in de reiswieg
Eva ja dat kan. Maar het is inderdaad vroeg. Maar gaat hij dan uit zichzelf zitten of zet je hem neer en blijft hij zitten? Zit namelijk ook verschil in
CindyUniek
Geplaatst: 06-11-13 16:26
eef damian is nu bijna 6 maanden maar kan echt nog niet 'los' zitten Jen volgens mij rond 7/8 maanden (en dan idd wat dais zegt, neer zetten en nog niet eens zelfstandig kunnen gaan zitten)
Laura82
Geplaatst: 08-11-13 12:44
Gaan we eigenlijk nog een lijst maken wat iedereen meeneemt? Of laten we dat aan een ieders fantasie over? Drinken was niet nodig toch?
Sunshine80
Geplaatst: 08-11-13 13:06
Zondag 5 januari:
Lieneke - onder voorbehoud & misschien ml Patricia Manon Lindy - onder voorbehoud Marjolein Maaike - onder voorbehoud Eva Esther - onder voorbehoud Laura Dagmar Joanne Cindy + man en kids Arianne - onder voorbehoud (wellicht ook VL mee) Ilona Marley Willianne + man Marije + man (onder voorbehoud ivm uitgerekende datum maar komt vast goed!) emmely + man en kids Kimmy+ kids Carolien + man en kids Suze - onder voorbehoud Bianca - onder voorbehoud (incl ml) Kirsten - onder voorbehoud[ daniella + vl (b weet ik niet zeker) Iris - onder voorbehoud (gezien gezondheid )
Nog steeds geen rooster, maar ml gaat niet mee in ieder geval!
Zondag 5 januari:
Lieneke - onder voorbehoud Patricia Manon Lindy - onder voorbehoud Marjolein Maaike - onder voorbehoud Eva Esther - onder voorbehoud Laura Dagmar Joanne Cindy + man en kids Arianne - onder voorbehoud (wellicht ook VL mee) Ilona Marley Willianne + man Marije + man (onder voorbehoud ivm uitgerekende datum maar komt vast goed!) emmely + man en kids Kimmy+ kids Carolien + man en kids Suze - onder voorbehoud Bianca - onder voorbehoud (incl ml) Kirsten - onder voorbehoud[ daniella + vl (b weet ik niet zeker) Iris - onder voorbehoud (gezien gezondheid )