Als jullie nou gewoon een datum zoeken kijk ik wel of ik meega, wat is daar moeilijk aan? En ik heb geen geld voor dingen die niet per se nodig zijn zit momenteel niet heel ruim
Ik ben het echt wel met Amy eens hoor! Wij zijn ook lang onderweg en ons kost het ook geld en tijd en moeite. Kom op, je hebt je ouders toch niet altijd nodig? Het is een beetje moeilijk om iets te plannen als we continu afhankelijk zijn van je ouders snap je?
PippaLuca
Geplaatst: 12-07-13 17:42
amy en serina, kunnen jullie nie op n andere manier in gool komen?
Thijs en ik hebben overlegd haha. idee, Ik ga naar Thijs toe en dan vanaf daar mee op de kar. Gewoon op die 24 juli (strand gaat niet door). en dan mag ik camera mss wel meenemen omdat ik dan zelf niet rijd.. Amy en Serina kunnen evt mee maar dan wel op de fiets (denk dat ik wel 2 fietsen mee mag nemen van hier (ff vragen nog)) als ze willen.
Het is echt mega irritant omdat Robin steeds alles veranderd, en wij allemaal ook maar gelijk alles moeten omgooien :/ Zo werkt dat niet helemaal, zeg maar.
En jij wilt toch ook niet met de bus Robin? Waarom zouden wij er wel geld voor moeten neerleggen, voor jou zou t dan sowieso al goedkoper zijn, want wij moeten ook met de trein.
PippaLuca
Geplaatst: 12-07-13 19:53
WILLEN WE MEETEN OF NIET? Want hebgeen zin om steeds terug te komen op dat robin naar t strand wou.
dus dat amy en serina met robin mee naar hier komen en dan naar britt?
je kan wel geen zin hebben om daarop terug te komen, maar daar gaat het wel steeds om!!
Voor ons is het sowieso al rond de 20 euro om daar te komen, en ook nog terug. Zou ik niet erg vinden, maar andere mensen willen der helemaal niets voor doen, en dan vind ik dat wel zwaar irritant.