Ik heb de foto's van Unick en Sopy klaar. Ze staan op het fotoforum! Ben benieuwd wat jullie ervan vinden (ook de andere fotografen, fototechnisch commentaar is altijd welkom).
Libiris
Geplaatst: 02-09-13 09:39
ik heb nog geen tijd gehad...sorrie... zal vanavond even kijken... maar er is kermis bij ons in het dorp
Bedankt allemaal voor de leuke dag! Ik ga vanavond naar Praag, helaas nog geen tijd gehad voor de foto's. Ga het zsm doen dus komend weekend of volgende week!
Ik heb nog lang niet van iedereen de foto's bekeken, maar wil even mijn complimenten maken naar Jonne. Wat een heerlijk lichte foto's heb ik voorbij zien komen en wat een fijne band weet je vast te leggen tussen paard en eigenaar.
dynara
Geplaatst: 05-09-13 15:42
haha ohja school dat is er ook ^_^ nee maar opeens was het hier zo stil... @callychanel klopt ben ik 100% met je eens!
astriidj
Geplaatst: 05-09-13 19:18
Ik heb ook een hele drukke schoolweek gehad. Hoop de foto's van de honden vanavond online te kunnen zetten. Heb nu twee dagen vrij dus verwacht dat ik de paarden wat sneller af heb
Aah wat lief Nikita & Dynara! Dank jullie wel... word er gewoon verlegen van! Ik ben enorm blij met mijn nieuwe lens. Had eerst de 100-400 f4.5-5.6, maar heb nu de 70-200 f2.8 (mijn droomlens) en kan het verschil in de hoeveelheid licht écht goed merken. Dat zie je dan ook heel duidelijk aan de kleuren (en helderheid natuurlijk). Ik heb er van jou en Chanel niet heel veel hoor Nikita, maar ben toch wel blij met wát ik heb hihi
Haha mevrouw was het ook wel zat tijdens het laatste rondje helaas. Zeker omdat ze zich eigenlijk veder voorbeeldig had gedragen..
astriidj
Geplaatst: 05-09-13 22:53
Heb de foto's van de honden af, maar op de een of andere manier is er iets fout gegaan met de registratie op het forum. Morgenochtend nog even een nieuwe poging doen, hij zegt dat mijn sessie nu verlopen is
Sorry sorry mijn foto's van de paarden gaan zondag pas komen. Ik heb vandaag onverwacht bezoek gekregen die nu net weg zijn pas. En morgen ben ik de hele dag weg.
Even een tipje aan astriidj, Ik zie dat je bij Naldo de longeerlijn hebt weggewerkt. In het zand is hij nog zichtbaar, niet dat het erg is maar denk zeg het eventjes haha! Wel super mooi gedaan.