Hier zou ook kunnen hoor, maar is voor sommige toch ook wel wat uit de richting of niet? T ienray, Noord-Limburg Flinke tuin, heerlijk koel terras (overdekt dus schaduw) en een klein poeliebadje in de aanbieding
Milka
Geplaatst: 17-07-13 08:01
Nee hoor. Las een pauze in anders loop ik mezelf voorbij. We liggen goed op schema en de belangrijkste dingen zijn al verhuisd dus wie wil is welkom!
Ja zeg het maar hoor. Als iedereen wat eten en drinken mee neemt zorg ik wel voor genoeg plastic borden en bekers.
Lijkt me erg gezellig!
saroanda
Geplaatst: 17-07-13 08:07
Voor mij drie kwartier, prima te doen.
Plastic borden, bekertjes heb ik ook nog wel het een en ander van.
Sjapaz
Geplaatst: 17-07-13 08:08
Oei, als het daar is moet ik even denken wat ik doe. We rijden eerst zaterdag al naar Assen. En dan door naar Maasdam en weer naar huis. Dan maak ik wel heeeel veel kilometers. Bij Tien zat het enigszins op de route naar huis.
Sorry dames maar zoals ik me nu voel denk ik niet dat ik ga. Het is voor mij dik 1,5 uur rijden en om 3 uur in de auto te zitten zonder airco en een kind van 1,5 zie ik niet zo zitten.
Nathazzz
Geplaatst: 17-07-13 09:44
Als de meeting zo dichtbij is kom ik ook wel ff buurten en n plons in t zwembad nemen!
Ik heb genoeg tuinstoelen die ik ff in de auto kan gooien dus dan kunnen we ook 'gewoon' zitten.
Ik beloof bij deze plechtig dat als we ons huis verkopen nu dat ik de volgende keer een mega meeting plan bij ons thuis. Vind het jammer dat ik zondag niet naar Em kan maar het is gewoon niet verstandig.