Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Lieve dames. Aangezien ik geen bokt account heb, heb ik aan Alma gevraagd om dit te plaatsen.
Ik heb de volgende vraag aan jullie, (een aantal had ik al persoonlijk benaderd, maar zo is het misschien makkelijker): ik zou van jullie allemaal graag de fotos op cd rom willen.
Misschien dat jullie zelf met elkaar zoiets kunnen doen of allemaal individueel, ik weet niet zo goed. De reden dat ik dit vraag is omdat ik graag een fotoboek wil maken op internet en deze fotos daarin allemaal wil verwerken.
Sommige van jullie werkt misschien normaal niet met CDrom maar ik zou het wel erg op prijs stellen, omdat jullie met zn 5/6en waren (?) en ik dit als combi wil toevoegen. Als ik alle fotos af laat drukken door jullie en weer inscan thuis worden ze nooit zo mooi als direct van de cdrom. Evt dat jullie je logo mee willen sturen los, dan kan ik die er ook in verwerken. Willen jullie me aub laten weten wat jullie hiervan vinden? En of jullie dit evt. samen in combinatie kunnen doen, dus niet van iedereen een aparte cd maar eentje met alle foto's erop? En welke kosten eraan verbonden zijn? Mijn mailadres is sireentje112@hotmail.com of via fb: sireentje112. Ontzettend bedankt alvast, ennuh ik ben nog steeds aan het nakwijlen van de geweldige fotos!
Groetjes Chantal