mirka1994 schreef:Haha had nu met ons ook niet gegaan wij komen met onze paarden :pI knowww heb er zin in !!
aah jammer, 23 juni kan ik niet mee... had graag meegewillen maar heb zelf al een meeting gepland die datum.. hopelijk volgende keer
Hallo!Ik lees iets over een fotografen tekort?Waar is de meeting precies? (Ik ken de Elzen niet) Heeft iemand misschien foto's van de omgeving?6 en 7 Juli zou ik mee kunnen als fotograaf Dat weekend in Juni moet ik werken helaasedit: ik zie dat jullie al gekozen hebben voor het weekend in juni, jammer!
Ik heb een beetje gekeken naar de modellen die de vorige keer ingepland stonden en dat komt nu bijna helemaal overeen...
Ik heb nog eens gekeken en we kunnen het ook over 2 dagen verspreiden. 1 shoot op 6 juli met:Modellen:*Mirka met Fearless*Mir-Horses met Monty*Cocochanel met Chanel*Nadine met EnjoyFotografen:* Galeo* Naatjuh* AZN Lady* SeniEn zondag 23 juni:Modellen:*Mirka met Mirka*Kirri met Jolajoeka met Saffier*Niki met BennieFotografen:* Galeo* Melgut* Maandy* RamonaWat vinden julie hiervan? Dan hoeven de fotografen niet zon lange rit in een keer en hoef ik niet met 2 paarden te zeulen :p
heey ik zou eventueel ook wel mee willen als fotograaf dordrecht is de perfecte locatie voor mij ligt er wel aan wwat voor datum het dan wordt. Ennuh als ik dan gelijk mee mag stemmen:P ik zou alles liever in 1 dag hebben (als fotograaf zijnde)
Chanel komt op jouw dag Nathalia. Mooie pony hoor! Verder geen Arabieren met deze shoot...Horselover ik wacht even de reacties af. Kan je wel als reserve zetten iig voor Seni die gaat ovb mee.
xxxNaatjuhxx schreef:En welke is Monty? Jammer dat de arabjes net op de dag dat ik niet kan komen hahaIk ben degene met Monty (Deens warmbloed, geen haflinger dus . Met rode aalstreep door staart)Maar 6 juli zou prima zijn voor mij hoor!
6 juli kan ik wel. Helaas is er iets tussen gekomen op 23 juni. Misschien kan ik wel maar dat hangt van de tijd af!
Ik vind alles prima qua datum, geen fotoos van enjoy in mijnprofiel, zal donderdag wat plaatsen..Kwpn, 4 jaar, zoon van Tuschinski