ik ga nog even wat doen voor school en dan duik ik mn bed in... als ik me goed voel straks wil ik nog wel komen, van t weekend staat equitana op het programma, dus wil echt niet me nog slechter gaan voelen dan ik me nu voel
Ik heb helaas echt geen plek meer. Met 9 is eigenlijk al teveel. Ik woon echt niet groot en hoe meer mensen je hier inzit des te krapper het wordt. Vooral ook omdat er ook nog 4 katten lopen.
Over een tijdje organiseer ik een BBQ, dan ben je meer dan welkom.
Ik kom ook niet.. Heb niet zoveel geld voor de trein.. Sorry! heel veel plezier alsnog!
Bagheera_206
Geplaatst: 15-03-13 17:59
Lisette1987 schreef:
ik ga nog even wat doen voor school en dan duik ik mn bed in... als ik me goed voel straks wil ik nog wel komen, van t weekend staat equitana op het programma, dus wil echt niet me nog slechter gaan voelen dan ik me nu voel
Maar ik wil jou meeeeeten.
Bagheera_206
Geplaatst: 15-03-13 18:00
Muurp schreef:
Ik zal er ook niet bij zijn... sorry! Voel me niet zo chill dus lijkt me beter.
#knuffel
Bagheera_206
Geplaatst: 15-03-13 18:00
Sok schreef:
Ik kom ook niet.. Heb niet zoveel geld voor de trein.. Sorry! heel veel plezier alsnog!
Tja zo meet ik je natuurlijk nooooit.
Lisette1987
Geplaatst: 15-03-13 18:07
ik zal braaf jullie advies opvolgen en thuisblijven, en jullie meteen beschermen tegen mijn bacillen .. met de bbq kom ik dan wel zeker weten hoor! ziek of niet ziek
have fun vanavond!
richard, meeten gaan we zeker, al is het pas in Italië
Ok prima. Is er iemand die voor de zekerheid plactic bekertjes kan meenemen? Volgens mij heb ik nog wel wat liggen maar weet niet of het er genoeg zijn. Anders moet ik zoveel afwassen.