Bokkersgala update's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Locatie?

Poll eindigt op

Centrum van Utrecht, betaald parkeren of OV, ongeveer € 15,-
58 (65%)
Buiten Utrecht, gratis parkeren of OV, ongeveer € 25,-
30 (34%)

Totaal aantal stemmen: 88

Jitske

Re: Bokkersgala update's

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 19:57

We hebben een beveiliger bij de locatie. Maar bedankt voor ie aanbod.

annoouukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 09:41

Helaas ben ik te jong, maar verder allemaal superveel plezier! :D

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 23:30

Komen er nog voldoende aanmeldingen binnen ?

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 07:21

Mwoah, het loopt niet echt storm.
121 likes op de FB-pagina maar dat aantal aanmeldingen hebben we nog bij laaaaange na niet :(

Mensen die in een HK zitten; misschien een leuke HK-meet van maken? Even daar rondvragen of er nog mensen komen? Hint hint :p

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 07:27

Kom maar op met een fatsoenlijke advertentie en ik deel 'm op facebook! :D

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 18:37

Lieve mensen, ik meld me bij dezen maar even af. Natuurlijk, ik had me nog nergens officieel aangemeld, maar ik zeg toch maar even dat ik niet kom.

Ik was toen dit initiatief gelanceerd werd, erg enthousiast. Ik vind gala's geweldig maar kom er nooit meer sinds ik ben afgestudeerd; dit was eindelijk dé gelegenheid om weer eens in mijn rokkostuum te lopen. Bij nader inzien echter:
* Heb ik geen geld voor zoiets (werkeloos :( );
* Ben ik niet genoeg deel van de Bokt-gemeenschap (jullie kennen mij niet en ik jullie niet echt);
* Heb ik niemand om mee te nemen (ik kan als man hier vast gemakkelijk aan een date komen, maar ik durfde niet goed te vragen; de reden vind je hierboven)
* Is het niet de locatie die ik hoopte. Ja kijk, ik woon in Bunnik, PhRM is een kwartiertje fietsen en dat is echt geen punt. Maar de andere locatie die jullie overwogen was letterlijk een paar honderd meter van mijn huis. Als daar een feestje is waar ik bij mag zijn, dan móét ik gewoon komen; nu is dat niet zo dwingend.

Heel veel plezier allemaal en maak er vooral wel een jaarlijkse traditie van; wie weet ben ik volgend jaar veel meer lid van de gemeenschap (mijn paardenleven staat ook niet stil) en 'durf' ik dan wel te gaan. :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 20:49

musiqolog schreef:
Lieve mensen, ik meld me bij dezen maar even af. Natuurlijk, ik had me nog nergens officieel aangemeld, maar ik zeg toch maar even dat ik niet kom.

Ik was toen dit initiatief gelanceerd werd, erg enthousiast. Ik vind gala's geweldig maar kom er nooit meer sinds ik ben afgestudeerd; dit was eindelijk dé gelegenheid om weer eens in mijn rokkostuum te lopen. Bij nader inzien echter:
* Heb ik geen geld voor zoiets (werkeloos :( );
* Ben ik niet genoeg deel van de Bokt-gemeenschap (jullie kennen mij niet en ik jullie niet echt);
* Heb ik niemand om mee te nemen (ik kan als man hier vast gemakkelijk aan een date komen, maar ik durfde niet goed te vragen; de reden vind je hierboven)
* Is het niet de locatie die ik hoopte. Ja kijk, ik woon in Bunnik, PhRM is een kwartiertje fietsen en dat is echt geen punt. Maar de andere locatie die jullie overwogen was letterlijk een paar honderd meter van mijn huis. Als daar een feestje is waar ik bij mag zijn, dan móét ik gewoon komen; nu is dat niet zo dwingend.

Heel veel plezier allemaal en maak er vooral wel een jaarlijkse traditie van; wie weet ben ik volgend jaar veel meer lid van de gemeenschap (mijn paardenleven staat ook niet stil) en 'durf' ik dan wel te gaan. :)

Ik vind het jammer dat je niet gaat! Maar ik snap het ook wel een beetje, het is eigenlijk een vaste club die nu gaat en misschien werkt dat een beetje intimiderend op 'nieuwe' mensen? Ik denk dat als je je gewoon in het HK meldt, ze heel blij met je zijn hoor!

Ik weet nog steeds niet of ik ga, tot nu toe heb ik niet zoveel met de mensen die gaan. Wil wel mijn HK meiden meeten maar ik denk dat het leuker is om dan gewoon naar een club te gaan. Ik weet het nog niet dus.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 21:23

Dit zou wel heel gaaf zijn! Hopelijk is het realiseerbaar en krijgen jullie het goed van de grond!
Lijkt me echt heel erg leuk!

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 21:39

Flauw excuus hoor musiqolog :P
Dat je geen mensen kent maakt toch niet uit? Meeten is juist hartstikke leuk altijd! Maar geld is op zich wel een goeie reden..

Voor de mensen die zich geintimideerd voelen door de huidige club die komt; don't! Op dit moment zijn er een stuk of 30 aanmeldingen waaronder een hoop bekende bokkers. Maar laat je dat vooral niet tegenhouden! Ook de bekende bokkers die je misschien afschrikken zijn hartstikke leuke mensen. En we hebben ruimte voor 250 man. Je komt dus echt niet alleen deze club tegen als je daar bang voor bent. Gewoon aanmelden en we maken er een leuk feestje van! Er is altijd wel iemand om mee te kletsen en bokkers zijn echt niet eng!

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 21:44

Oh, ik had nog niet eens gezien dat je je al werkelijk kon aanmelden en wie dat al gedaan hebben.

Heb zoals je ziet ook nog niet het hele topic doorgespit..
Maar waar kun je je aanmelden en waar kun je zien wie zich al aangemeld hebben?
(sorry als ik nu een stomme, al vaak gestelde, vraag stel..)

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 22:45

kan dit niet op de voorpagina gezet worden? Of iig dat het wat meer bekend wordt. Ikzelf las t toevallig in t onderschrift van een medebokker en daardoor dacht ik owja even kijken hoe t ermee zit. Maar verder had ik er eigenlijk niks meer van gehoord...

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 22:48

Ik ken ook bijna niemand, die zijn op 1 hand te tellen. :+
Moet alleen nog wel even kaartjes kopen, straks of morgen even doen.

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 22:48

Calanddra schreef:
kan dit niet op de voorpagina gezet worden? Of iig dat het wat meer bekend wordt. Ikzelf las t toevallig in t onderschrift van een medebokker en daardoor dacht ik owja even kijken hoe t ermee zit. Maar verder had ik er eigenlijk niks meer van gehoord...

:j Goed idee. Ik kwam er ook per toeval achter.

nenaavdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 23:15

Als er een nieuwe flyer is ga ik hem miss wel even op stal op het prikbord hangen..
Wie weet vind ik dan ook wel een date (mijn obstakel)

Lolacabana

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 00:50

Zo eng zijn we niet. Gewoon komen jullie :D

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 08:01

Het gala wordt georganiseerd vanuit Bokkers en niet vanuit Bokt. Het is daardoor niet mogelijk om een advertentie op de voorpagina te zetten oid.

Aanmelden kan via www.jmap.nl/bokkersgala

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 12:51

Tja dan moet er dus meer reclame gemaakt worden. Weet zeker dat er heel veel mensen mee zouden willen, als ze er van wisten. En ook als alle gegevens duidelijk ergens vermeld staan,bij de beginpost. Ik ga echt geen 13 pagina's doorlezen op zoek naar info :=
Laatst bijgewerkt door Calanddra op 03-06-13 12:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 12:51

De eftelingmeeting was trouwens ook door bokkers georganiseerd toch? Die stond ook op de voorpagina

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 15:28

Ik heb een samenvatting van alle updates in de OP gezet. En ik zal eens kijken of de NR aandacht wil besteden aan onze meet. Het wordt immers wel de grootste door Bokkers georganiseerde meet ooit volgens mij!

Silly_Woman

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 18:25

Zou iemand mij de link om het GROOT in je onderschrift te zetten willen PB-en :-) Dan pas ik mijn onderschrift met liefde aan :-)

KylaLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 20:09

Mag ik mij hier ook melden als voornamelijk stille meelezer op bokt? Kwam bij toeval dit topic tegen en feestjes en gala's ben ik altijd wel voor te vinden.
Enige nadeel, ken waarschijnlijk niemand... Dus weet nog niet zeker of ik zou komen. Toe wanneer zouden kaartjes besteld kunnen worden?

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 20:11

Een goeie reden om mensen te ontmoeten! Echt waar, je staat nooit alleen. Iedereen is wel in voor een babbel!

Kaartverkoop doen we tot en met 29 juni.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 20:15

En dan krijgen we ook te horen of het definitief doorgaat?

Ethirty

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 20:17

Ik ken waarschijnlijk als niet-bokker al helemaal niemand ;) Het lijkt me gewoon een hele mooie gelegenheid om enkele mensen eens in het echt te ontmoeten en het gaat natuurlijk om een goed doel.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 20:19

Ik kom niet, zoals aangegeven bij jitske al.
Snap dat jullie allemaal graag willen, maar om
Dan mensen te gaan pb'en due ooit hier iets hebben geplaatst omdat ze toen interesse hadden, nee sorry dan wordt het hem al heelemaaal niet voor
Mij
Maar veel plezier jullie