Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
musiqolog schreef:Lieve mensen, ik meld me bij dezen maar even af. Natuurlijk, ik had me nog nergens officieel aangemeld, maar ik zeg toch maar even dat ik niet kom.
Ik was toen dit initiatief gelanceerd werd, erg enthousiast. Ik vind gala's geweldig maar kom er nooit meer sinds ik ben afgestudeerd; dit was eindelijk dé gelegenheid om weer eens in mijn rokkostuum te lopen. Bij nader inzien echter:
* Heb ik geen geld voor zoiets (werkeloos);
* Ben ik niet genoeg deel van de Bokt-gemeenschap (jullie kennen mij niet en ik jullie niet echt);
* Heb ik niemand om mee te nemen (ik kan als man hier vast gemakkelijk aan een date komen, maar ik durfde niet goed te vragen; de reden vind je hierboven)
* Is het niet de locatie die ik hoopte. Ja kijk, ik woon in Bunnik, PhRM is een kwartiertje fietsen en dat is echt geen punt. Maar de andere locatie die jullie overwogen was letterlijk een paar honderd meter van mijn huis. Als daar een feestje is waar ik bij mag zijn, dan móét ik gewoon komen; nu is dat niet zo dwingend.
Heel veel plezier allemaal en maak er vooral wel een jaarlijkse traditie van; wie weet ben ik volgend jaar veel meer lid van de gemeenschap (mijn paardenleven staat ook niet stil) en 'durf' ik dan wel te gaan.
Calanddra schreef:kan dit niet op de voorpagina gezet worden? Of iig dat het wat meer bekend wordt. Ikzelf las t toevallig in t onderschrift van een medebokker en daardoor dacht ik owja even kijken hoe t ermee zit. Maar verder had ik er eigenlijk niks meer van gehoord...