Hier absoluut niet zelfs (Eerbeek). Baal zelfs dat ik nog moet autorijden, zo wit.
veranadautje
Geplaatst: 10-02-13 09:47
ooww das echt balen zeg.
ja hier word wel altijd goed gestrooit. gisteren waren ze om 6 uur al aan het strooien en vanochtend weer. fietspad en weg zijn gewoon mooi schoon alleen de berm is heel wit.
bha dat weer toch maar maandje verzetten en dan ga ik maar met me poon fietsen vandaag XD
@fiesiszwart: jou bericht geeft geen meerwaarde of meededeling wat met onze meeting te maken heeft, heb hier dan ook een melding van gemaakt, je kan het beter ergens anders neerzetten.
Indilover
Geplaatst: 11-02-13 10:44
Indilover schreef:
@fiesiszwart: jou bericht geeft geen meerwaarde of meededeling wat met onze meeting te maken heeft, heb hier dan ook een melding van gemaakt, je kan het beter ergens anders neerzetten.
Zie dat het bericht al weggehaald is..
Anne77
Geplaatst: 22-06-13 23:47
Hoi allemaal,
De zomer is nu officieel begonnen, al lijkt het er nog niet echt op... Maar het lijkt me leuk om binnenkort toch te proberen een buitenrit te rijden met jullie! Helaas kon hij van de winter niet doorgaan door de sneeuw. Wie kan er wanneer etc? Wellicht weet een datum prikken en dat daarop mensen zich weer 'inschrijven'?
veranadautje
Geplaatst: 23-06-13 07:26
aaangezien ik hettopic kwijt was had ik niet gereageerd meer
maar wat ga ik nog graag een x een rit met jullie maken
meld me weer aan ook evt. met de kar zodat de mensen zonder paard met de kar mee kunnen(4 a 5 mensen)
ja leuk, ligt eraan wanneer waar enzo, dan ga ik met Eline mee, Zeppo is dan evt ter beschikking voor iemand die geen paard heetf, alleen niet voor hele beginneners, je moet het niet erg vinden als hij wat drammerig kan zijn. Vind het buiten te leuk nml haha..
Ik kan helaaas niet mee. Binkje die is niet zo braaf buiten, (wanneer hij niet kan omdraaien komt ie stijl omhoog/laat ie zich bijna achterover vallen) en mocht hij tegen die tijd naar buiten kunnen vertrouw ik hem niet om de brug over te gaan dus helaas.
ik zal overleggen met de eigenaar en met mn vriend.. die dan eventueel n auto moet lenen i.v.m. trekhaak,, en als t n 2 paardstrailer is kunne we t misschien wagen