saroanda schreef:1. Sandra2. Mandy betaald3. Suze deels betaald 4. Ingrid betaald5. Meloen6. Jolanda7. Chubby betaald8. Daisy betaald9. Claudia betaald10. Francis betaaldEven meloentje erbij gezet.
hahah suus!San: ik weet je adres ook niet meer. (ik weet waarschijnlijk wel hoe ik moet rijden nog) mag ik pb?
Ik heb er ook zin in!Ik ga donderdag even kleertjes enz uitzoeken voor de baby's die er aan komen.San: Moeten we nog meer meenemen dan alleen drinken. Ik wil eventueel wel een lekker toetje verzorgen
Oh, ik verheug me ook op zaterdag! Gourmetten is zo lang geleden, want met uk is dat niet zo handig. En gewoon lekker een avondje eten zonder ondergedabberde slabbers, aardappelen op de grond, toetjes all over enzo
ik heb er ook superzin en trek in.mijn laatste gourmetplannen met kerst vielen in duigen door de 40 graden koorts ow jac wil jij je adres nog even pb'en?
Chubby schreef:En gewoon lekker een avondje eten zonder ondergedabberde slabbers, aardappelen op de grond, toetjes all over enzo Jij gaat er wel blindelings van uit dat wij dus wel tafelmanieren hebben Gourmet is inderdaad lang geleden. Met kerst wel 3 dagen de grillplaat aangehad, ook leuk
Jacq ik weer niet of dat gaat lukken hoor!Ik ben een knoei kont dus houd de slabber en poetsdoekjes maar gewoon in de buurt
ow jac het is een uur rijden naar Sandra ongeveer, ik vertrek half 3 dan wel van huis, zal ik rond kwart voor 3 bij jou zijn denk ik. is dat goed?
Helemaal goed Suze, pb is onderweg!Enne... Als jullie er net zo n potje van maken als uk.... Dan mogen jullie dat lekker zelluf opruimen