[Besloten] Nestverlaters gaan meeten!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Rianne_

Re: [Besloten] Nestverlaters gaan meeten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 17:53

Naja, 6 uren reistijd terwijl de daadwerkelijke meeting waarschijnlijk korter is.. Ik vind dat wel vervelend ja :j Als ik er ben is het waarschijnlijk goed hoor, maar ik houd echt helemaal niet van het openbaar vervoer dus dan kijk ik er van te voren enorm tegenop. Wat betreft geld, normaal gesproken ben ik daar -zoals ik al zei - ook niet moeilijk in. Maar aangezien dit nogal een dure periode is (huis én weinig uren op m'n werk) + dat ik met m'n eigen paard zit waar ik af en toe ook nog wel 's een lesje mee wil rijden. Tsja, dan zal ik toch keuzes moeten maken.

Niet perse ongemakkelijk, maar 40-45min. is best lang als je iemand nog niet kent. Ik kan best veel praten in een een-op-een gesprek, maar wat als het nou niet echt klikt? Valt vast mee hoor, aangezien we elkaar nu best goed kennen via het topic. Maar toch ;) Niks ten nadele wbt Kim trouwens hoor, daar zou ik bij iedereen bang voor zijn. Met de meeting zelf ben ik daar overigens niet bang voor. Zou raar zijn als dan ineens niemand meer iets weet te zeggen.

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-12 18:19

Rianne ik vertelde alleen wat ik zou doen..
Als jij liever een rijles neemt met Marena dan moet je dat doen, maar die keuze is aan jou.

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 19:17

Hmhm, maar het gaat om mij toch? :)
Ja ik weet dat die keuze aan mij is. Ik vind het lastig.. Maar les heb ik ook al tijden niet gehad. En dat was ook meer een voorbeeld ;) De ontworming komt er weer aan, nog wat andere kosten.. Kan gewoon veel andere dingen doen met dat geld die ook nodig zijn.

Kimberleij

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 19:54

Eigenlijk klinkt het wel alsof je je keuze al heb gemaakt :)
Heb nog geen voordelen gehoord :=

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 20:00

Ik heb gezegd dat ik er wel heel graag bij zou willen zijn. Het lijkt me hartstikke gezellig, anders had ik überhaupt niet gezegd dat ik kwam. Maar nu ik na moet gaan denken over hoe ik in Leerdam kom.. Tsja, dan wordt het wel iets ingewikkelder. Ik was van plan met de auto te gaan, maar dat lijkt me gewoon geen optie meer. En als ik ergens een hekel aan heb is OV. En daar kom ik achter sinds ik weer met de trein naar m'n werk ga..

Dus ja, er is zeker wel een voordeel. Een heel groot voordeel ook imo. Het lijkt me super om jullie te leren kennen. Maar goed, het moet wel haalbaar zijn :) Dus ik ben nog steeds aan het twijfelen, omdat er voor mij twee kanten aan zitten.

Kimberleij

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 20:05

Zo bedoelde ik het niet rianne,....

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 20:06

Sorry, dan heb ik het verkeerd opgevat.. :) Hoe dan?

Kimberleij

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 20:09

Het komt over dat je heel erg twijfelt:) en dat er meer nadelen zijn dan het grote voordeel dat het leuk en gezellig is om ons te ontmoeten. Maar bedoel dat niet lelijk

Kimberleij

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 20:10

Het is lastig uit te leggen, maar bedoel het niet lelijk

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 20:11

Maar daar heb je ook gelijk in, ik twijfel inderdaad en zie nu ook veel nadelen waar ik eerst niet bij heb stilgestaan. Dus wat dat betreft heb je gelijk hoor, en dat vat ik helemaal niet lelijk op :) Ik ben gewoon heel impulsief en daarna bedenk ik ineens dat ik ook nog moet regelen hoe ik er moet komen en alles wat daarbij komt kijken :=

Kimberleij

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 20:14

Goed dat je begrijpt wat ik bedoel, fijn. :j

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-12 22:05

Ik kan me wel vinden in Kim haar gedachtengang..
Je noemt bijna alleen maar negatieve dingen op, dus denk dat we er dan maar vanuit moeten gaan dat je niet mee gaat? Gezien het feit dat je nu opeens de auto geen optie vindt en een hekel hebt aan het OV..

Misschien kunnen we het er beter ook niet meer over hebben, er hangt nogal een negatieve sfeer door imo. Rianne moet het toch zelf beslissen en er zijn genoeg dingen aangedragen.
Als je nou eerst zelf bedenkt wat je wil en dat daarna kunt vertellen dan weet iedereen waar we aan toe zijn.

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 22:10

Ik heb het volgens mij net uitgelegd.. :?
Rianne_ schreef:
Dus ja, er is zeker wel een voordeel. Een heel groot voordeel ook imo. Het lijkt me super om jullie te leren kennen. Maar goed, het moet wel haalbaar zijn :) Dus ik ben nog steeds aan het twijfelen, omdat er voor mij twee kanten aan zitten.

Jammer dat er meteen een conclusie wordt getrokken.. :\
Jemig... laat ook maar. Ik heb hier net alles uitgelegd en nu bedenk ik 'opeens' dat ik niet met de auto wil en een hekel heb aan het OV. Ik leg hierboven net uit hoe dat komt..

Misschien is het beter dat ik even niet meer reageer in dit topic, ivm de 'negatieve sfeer'

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-12 22:21

Sjonge zeg, als je je eigen berichten leest dan zie je toch ook wel dat je het laat overkomen alsof je niet komt..

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 22:23

Eh nee, aangezien ik het hierboven heb uitgelegd. Ik heb echt het idee dat ik me moet verdedigen..

Kimberleij

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 22:26

Rianne ik heb net uitgelegd dat ik het niet zo bedoel, en ik denk Chantal ook niet

We willen het alleen wel op tijd weten ivm de hapjes etc.
Je hoeft je niet de verdedigen maar zoals ik boven heb gezegt is er voor jou meer negatieve punten dan positieve punten en andere oplossingen dan hierboven weet ik ook niet meer :(

Maar het is niet de bedoeling dat iemand zich hierdoor aangevallen/ rot voelen

:(:) :+:

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-12 22:26

Andersom hetzelfde..
Daarnaast heb ik het gevoel dat wij je een soort 'om' moeten praten.
Bedenk gewoon even zelf wat je wil, wij proberen met je mee te denken, maar volgens mij heeft dat niet zo veel zin..

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-12 22:27

Kimberleij schreef:
Rianne ik heb net uitgelegd dat ik het niet zo bedoel, en ik denk Chantal ook niet

We willen het alleen wel op tijd weten ivm de hapjes etc.
Je hoeft je niet de verdedigen maar zoals ik boven heb gezegt is er voor jou meer negatieve punten dan positieve punten en andere oplossingen dan hierboven weet ik ook niet meer :(
Maar het is niet de bedoeling dat iemand zich hierdoor aangevallen/ rot voelen

:(:) :+:

Precies wat Kim zegt..

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 22:30

Eh, ik twijfel dus er over praten is dan toch goed? Ik wou daar gewoon eerlijk over zijn, blijkbaar had ik dat beter niet kunnen doen. Dat ik twijfel betekend dat ik nog niks definitief besloten had. Het is pas 3 november, ik ga echt niet op het laatste moment nog 's afzeggen. Van die hapjes begrijp ik zelf ook wel. Een andere oplossing was ook niet nodig, ik moest alleen nog dingen tegen elkaar afwegen. Mag ik daar niet even de tijd voor hebben? Als het nou volgende week was, ok.. Maar het duurt nog wel even.

Maar goed, bij deze: zoals ik al zei reageer ik niet meer hier in het topic ivm de sfeer en meld ik me af voor de meeting want op deze manier wegen de nadelen toch zwaarder dan de voordelen.

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-12 22:33

Dat laatste zinnetje vind ik een beetje kinderachtig :o net alsof het nu onze schuld is dat je niet meer mee wil..

Kimberleij

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 22:35

Erg jammer rianne!

Ik zal zeggen denk er nog even over na! Want je hoort er echt bij!

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 22:36

Nee, maar wel mede. Als het zo moet.. Ik leg duidelijk uit wat ik bedoel, dat ik twijfel maar nog geen definitieve keuze heb gemaakt. En dan kom jij met " wij proberen met je mee te denken, maar volgens mij heeft dat niet zoveel zin". En dat vind ik kinderachtig, omdat ik imo duidelijk genoeg was. Het heeft wel zeker zin als iemand twijfelt. Als ik m'n keuze al had gemaakt misschien niet nee, maar dat was niet het geval.

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-12 23:07

Er was toch genoeg aangedragen?
Op alles kwam een soort verdediging..
Imo heeft het dan geen zin om mee te denken :) !

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-12 10:44

Prima, daar denk ik anders over ;) Ik ben duidelijk genoeg geweest imo dus ik houd er over op.

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-12 10:50

Lijkt me een goed plan om er over te stoppen.
Kim en ik zijn volgens mij ook duidelijk geweest :) .