Martine schreef:Ik let wel op want het is tenslotte bij mij thuis Dus zeg dat maar Mijn ma gaat iig nadenken, dus wie weet
ProudHorse schreef:Depende schreef:Dat wordt verplaatsen naar vlakbij mij Dan mag het vast wel Anders is hier in het dorp ook nog een heel mooi huis te koop (met schuur voor je pony, en kassen)
En Tine is een juf dus dat is sowieso veilig. We kunnen altijd nog een heel ingewikkeld plan verzinnen waarbij je ons per ongeluk tegen komt samen met je moeder dan ken je ons niet van internet
Depende schreef:En Tine is een juf dus dat is sowieso veilig. We kunnen altijd nog een heel ingewikkeld plan verzinnen waarbij je ons per ongeluk tegen komt samen met je moeder dan ken je ons niet van internet Mama druk Dat krijg je met een eigen zaak
Goed idee Dep Kom even langs anders? 'Oh sorry, verkeerde adres, maar nu ik er toch ben?' Ik zal erbij zeggen dat Tine juf is Wat voor juf?
Trouwens, ik moet zeggen dat ik Haaksbergen wel een geschikte plaats vind. Lekker centraal voor iedereen, denk ik Ja jansie!
Sani schreef:ik was een ongeschikte derdejaars pabojuf. Jij was niet ongeschikt.. Hun waren ongeschikt.
Hanafubuki schreef:Killyenn schreef:Als Jans niet komt dan kom ik ook niet Dus als ik ga ga jij ook Neenee het was wen eenzijdig verband
`hm... een meeting.. Dat zou wel eens interessant kunnen zijn.. Maar denk alleen dat we gek worden van 3 laura's in de groep
landvrouw schreef:`hm... een meeting.. Dat zou wel eens interessant kunnen zijn.. Maar denk alleen dat we gek worden van 3 laura's in de groep Nee das cool