Ja kan hoor Desiree Wel delen van de reiskosten als je het niet erg vindt Maar is niet veel hoor. Rijdt Lizet dan ook mee? Want dan valt het al helemaal mee haha.
Bij de euroborg kun je gratis parkeren in de parkeergarage. Je krijgt dan een parkeerkaart en die lever je in bij de wok en dan krijg je een uitrijkaart volgens mij. Het is in ieder geval gratis.
Oh in de parkeergarage ook? Dat wist ik niet Dan komen er verder geen kosten bij. 22 delen door 3 is overigens ongeveer 7,30 per persoon bedenk ik me net
De parkeergerage is wel zo makkelijk want als je goed loopt kom je daar boven zo uit bij de wok. We hebben 1x gehad dat het daar vol was en buiten neer moesten zetten, dat is wel een flink stuk lopen.
Hoeveel km rijd je dan op een liter Jorinda? 22 euro voor 60km? Das 1 op 5!!
(toch?)
Dat is wat ANWB Routeplanner aangeeft. Maar naar Groningen op en neer iets minder als een kwart tank en ik heb een 35 liter tank erin zitten Is maar een oud, verrot autootje hoor, niets zuinige luxe
Jorinda
Geplaatst: 19-09-12 18:12
Maar goed, als jullie niet mee willen betalen, prima hoor, dan rijd ik wel alleen Mijn kleine autootje verbruikt inderdaad best veel, daar kan k nou eenmaal ook niets aan doen, ben geen technisch wonder.