Maar er kunnen er maar 5 mee helaas...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bagheera_206 schreef:pubelia schreef:Denk dat ik de meest beginnende fotograaf ben
Ik fotografeer pas sinds 2010 en paardjes pas sinds vorige zomer dus dat zal vast wel meevallen.
_Sanne schreef:Bagheera_206 schreef:
Ik fotografeer pas sinds 2010 en paardjes pas sinds vorige zomer dus dat zal vast wel meevallen.
Tsja of je nou sinds 2005 fotografeert en de camera maar 1 keer per half jaar uit de kast trekt voor een uurtje of je fotografeert sinds 2010 en je hebt de camera bijna elke dag in de hand, scheelt ook nog he
pubelia schreef:Ze was aankomende dagen verminderd online toch? Heb haar geloof ik vandaag nog wel zien fietsen...
En ik heb mijn fototoestel ook al een tijdje (2010 ofzo) Maar ik fotografeer eigenlijk zelfde tot nooit paarden. Wel eens mensen, en vaker cavia's!
Bagheera_206 schreef:pubelia schreef:Ze was aankomende dagen verminderd online toch? Heb haar geloof ik vandaag nog wel zien fietsen...
En ik heb mijn fototoestel ook al een tijdje (2010 ofzo) Maar ik fotografeer eigenlijk zelfde tot nooit paarden. Wel eens mensen, en vaker cavia's!
Oeh jij bent professioneel caviafotograaf?Doordat de instelling waar ik regelmatig concerten voor fotografeerde op een laag pitje staat heb ik tegenwoordig vaker paardjes dan bands voor mijn lens.