Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ladygiroc schreef:Mooi zo die site Madelon! En natuurlijk hele mooie foto's.
Heb je toevallig nog een standfoto van Diva met d'r staartje omhoog? Weet dat het nogal lastig was die dag haha
kiimberley schreef:Zo, ben weer terug van vakantie en gelijk een leuke binnenkomer, meer foto's! Super! Binnenkort eenss bekijken hoe en wat met bestellen. Handige site ook zo!
Heeft Maud nog toevallig meer foto's?heb wel t een en ander voorbij zien komen aan waterfoto's maar ben ook wel benieuwd naar de aan land foto's.
kiimberley schreef:Iemand in contact met Maud toevallig? Wil binnenkort foto's gaan bestellen van de meeting,
dus wil graag weten of Maud ook nog meer foto's heeft, maar ik heb nog geen contact helaas..
Is ze misschien op vakantie ofzo?
amigamia schreef:kiimberley schreef:Iemand in contact met Maud toevallig? Wil binnenkort foto's gaan bestellen van de meeting,
dus wil graag weten of Maud ook nog meer foto's heeft, maar ik heb nog geen contact helaas..
Is ze misschien op vakantie ofzo?
Ja ik ben in contact met Maud .
Je kan haar een pbtje sturen . Haar bokt naam is Okkienjoy en dan krijg je vanzelf antwoord terug van haar en kan je vragen om de foto's van jouw hond en hoe je moet bestellen .
Neej schreef:MadelonSunny schreef:Ook daar krijg ik geen reactie op
Heb je wel het goede mailadres? Toevallig heb ik d'r gister nog een vraagje gestuurd en ik had vrijwel direct antwoordMaar misschien had ik mazzel natuurlijk..
amigamia schreef:ik heb haar gisteren nog gepbt en ik had dezelfde avond nog antwoord.