IN OVERLEG MET VEALOSZ HEBBEN WE HET VOLGENDE BESLOTEN IVM AFMELDINGEN:
De 2 groepen worden samengebracht tot 1 groep, IEDEREEN verzameld om 1 UUR bij het BEZOEKERSCENTRUM.
loulou
Geplaatst: 22-07-12 14:08
ow damn, nu heb ik net een afspraak gemaakt in de ochtend omdat ik in de middag groep zat. balen zeg zoveel afmeldingen, ik ga het proberen te verzetten.
Dank je Jill. Juliette er zijn inderdaad 4 afmeldingen.
EquiPhoto
Geplaatst: 22-07-12 14:31
loulou schreef:
ow damn, nu heb ik net een afspraak gemaakt in de ochtend omdat ik in de middag groep zat. balen zeg zoveel afmeldingen, ik ga het proberen te verzetten.
Eventueel kom je wat later? Denk dat Kelz ook iets later komt. Tis niet anders
Unleash
Geplaatst: 22-07-12 15:38
Oke, 13.00 uur bij het bezoekerscentrum. Wie gaat er vanaf het station naar het bezoekerscentrum? Misschien kunnen we een tijd afspreken bij het station van Rheden voor de ov reizigers? Ik zou namelijk bij god de weg niet weten daar.
Jammer van de afmeldingen, maar vaak geldt: klein maar fijn, toch?
JulietteFoto
Geplaatst: 22-07-12 15:56
Vealosz schreef:
Dank je Jill. Juliette er zijn inderdaad 4 afmeldingen.
yeetje, dus er zijn nog maar 6 honden? gaat miky nog wel mee ?
Nee, mikey gaat niet mee. Drago (de hond van michael) ging in plaats van Mikey. Jeff moet gewoon werken, en kan niet fotograferen en Mike in de gaten houden. Maar Michael heeft ook afgezegd.
jackies zijn trouwens ziet zo van de commando's.... voor een snoepje doen ze t wel... soms, maar dan moet ik wel dichtbij staan en krijg je zo'n geobsedeerde blik....
Ik heb zojuist mijn wekker op half 10 gezet. Hoelaat zou ik alweer bij jou zijn? Btw, stuur me een half uur voordat ik bij jou moet zijn even een apje dat ik me geheugenkaartje niet vergeet!