We kunnen ook ipv een bbq gaan picknicken? Gaan we naar het meertje hier in de buurt, neem ik Jut en Juul mee, supergezellig
Marjoow schreef:We kunnen ook ipv een bbq gaan picknicken? Gaan we naar het meertje hier in de buurt, neem ik Jut en Juul mee, supergezellig Oh dat vind ik een heel leuk idee!
Marjoow schreef:Wanneer? Komende week word het lekker weer, en die week daarop ook nog wel denk ik Neeeeeedan ben ik weg
Ook prima! Ik kom er zo vaak, als jullie er geen bezwaar tegen hebben kan ik Jut en juul meenemen, vinden ze vast leuk. jut kan dan lekker zwemmen
Ja wel leuk marjo, alleen dan moet iemand wel altijd die beesies vasthouden en ben je daar toch meer mee bezig, moet je wel in je achterhoofd houden...
Snackie schreef:datumpje prikken half aug?Kan het iets erna? ik kom de 14e terug van vakantie, en zou het leuk vinden ook mee te kunnen
weekend 1 sept en 15 sept kan ik niet, eveneena als de eerste 2 weken aug (vakantie, examen, tinkerdagen en soepjurkenfotomeet)Al heb ik in die laatste momenteel helemaal geen zin mar jaron moet sowieso want daar klimt bellatrix op.
Snackie schreef:weekend 1 sept en 15 sept kan ik niet, eveneena als de eerste 2 weken aug (vakantie, examen, tinkerdagen en soepjurkenfotomeet)Al heb ik in die laatste momenteel helemaal geen zin mar jaron moet sowieso want daar klimt bellatrix op.wattan niet?
hoop rompslomp, 2e weekend aug moet ik ook al met tessaBtw over de film. t klopt nog niet helemaal, want maaike had 20 euro ingelegd. hmmzz
Snackie schreef:echt de volgende keer moet dat mens gewoon per persoon afrekenen, geen gezeikidd.. Nou ik weet iig dat ik 10 euro heb ingelegd en later 2,20 heb gegeven.